Stránka 1 z 2
Projekt Tatra 613 Diesel
Napsal: 19 dub 2015, 18:56
od FR4NK!3
Napsal: 19 dub 2015, 19:33
od dreizig5
to je výzva

Napsal: 20 dub 2015, 15:45
od TDI tech
Do tych vyhrdzavenych vloziek moze strcit chuj a v tych piestoch chybaju komorky. Vyhodit to do srotu. Predavajuci tomu picu rozumie inac by v tom videu nesplietal take blbosti. Zjane k tomu prisiel uplnou nahodou a niekto mu poradil aby sa toho zbavil, lebo to nema zmysel. Ano v 80tych rokoch to mohlo byt zaujimave a upravca frajer, ale dnes je to uz bezpredmetne.
Napsal: 20 dub 2015, 17:41
od jericho-3
Tady jde o to, že pokud jsem to pochopil a ještě to ani neblaflo, není jisté zda to vůbec bude fungovat. Orezlé vačky apod. ukazují, že exemplář byl vystaven přírodě. To že je dnes jiná doba, přece nevadí, dobu v které člověk žije si může určit sám. Pokud budu chtít jezdit do práce T 57, je to moje věc. Tohle chce neskutečného nadšence , velice schopného technika- inženýra s možností výroby potřebných dílů. Samozřejmě takových lidí je u nás dost, bohužel to asi nejsou zrovna ti, kteří tomu obětují moře času, jsou jistě vytíženi. Kéž bych se pletl..
Napsal: 20 dub 2015, 18:12
od TDI tech
Jericho nezabudaj aj na administrativnu stranku veci. Za totaca to bolo suma fuk, ze co vrci pod kapotou. Za flasku ti do technickeho preukazu cetnik napisal co si chcel, ale dnes to uz nieje realne. Pokial by si to chcel dat papierovo doporiadku, tak ta isto neminie typova skuska, emisie ktore dnes ten motor nema ani najmensiu sancu splnit a spustu inych birokratickych prekazok. Dajme tomu ze by sa nasiel niekto kto by to dokazal dat dohromady a priviest k zivotu. A co by tym ziskal? Ze by mu to lezalo dalsich 30 rokov niekde na dvore ako doteraz? A vazne by ma zaujimalo ako by sa dali zosynchronizovat dva nezavisle vstrekovacie cerpadla, tak aby to palilo korektne

Napsal: 20 dub 2015, 19:48
od WOB
Musím s tím slovačiskem souhlasit. Pokud to fungovalo jen na papíře, tak je to hezké, ale i tady v obci mají šuplík nezplněných přání a nikdo se z toho neposral. máš na světě jen cca 17 000 dní, proč je ztrácet přemýšlením nad něčím co je už vymyšlené?
Napsal: 20 dub 2015, 20:29
od ROMEK
keby sa to podarilo tak by tá tatrovka s diesel motorem mela velku hodnotu
zalezi kolko majitel za to chce z teho bloku by sa dal spravit pekný stolek do dílny dokonca aj s ventilátorem
Napsal: 20 dub 2015, 20:30
od TDI tech
Nie nemala pretoze to by nebola origo tovarenska, ale furt by to bol len bastard.
Napsal: 20 dub 2015, 20:52
od jericho-3
Ale pánové, tohle vše je přeci jasné..No tak to nebude mít STK a nebude to jezdit.Kolik T 613 ještě jezdí? Pořád samé peníze, je to unikát, není to unikát apod. A což to udělat jen jako raritu, zda je to vůbec možné a zda konstrukce benz. motoru unese nároky dieselu? Ten kdo to dokáže, bude mít raritu a prostě někomu to stačí..U nás je to samí pragmatik a kalkulátor, proto i obyčejné blbosti se tady v té kotlině řeší neskonale dlouho.
Napsal: 21 dub 2015, 07:56
od hansdob
až vyhraju v nějaké loterii (kterou nesázím) tolik že to nebudu moci utratit tak se do takových projektů klidně pustím

Napsal: 21 dub 2015, 12:41
od jericho-3
Máš recht, ale chce to opravdu mnoho a mnoho času a aspoň naději, že to půjde. Mechanicky sestavit to patrně půjde , jen to časování a postavení motoru , aby byl schopen běhu. Ale ta naděje a očekávání po blafnutí musí být jak detektivka..
A hlavně, není to žádná drátová sračka, ale poctivá mechanika,a o to jde.
Napsal: 21 dub 2015, 14:11
od bombastiq
ten motor nikdy chodit nebude ! , přímej vstřik , plochý písty , dvě čerpadla z komurkáče a celkovej stav na chuje
rarita možná ale cena jen železa .....
Napsal: 21 dub 2015, 15:42
od jericho-3
Asi nebude, ale je to hezká myšlenka..

Já to moc detailně neprohlížel a písty ani neviděl,ale snad když si s tím dali tolik práce, tak s nějakým rozmyslem. A nevím proč by přímý vstřik nemohl mít čerpadlo z komůrky..Jaké asi čerpadlo měl Fiat Croma u přímého vstřiku?
Napsal: 21 dub 2015, 16:01
od tuner
jiny nez u predkomurky

tedy jen uvnitr, navenek se tvari stejne.
Napsal: 21 dub 2015, 16:14
od TDI tech
to jericho: Croma TDI ma oproti Tipu TD tieto rozdiely v cerpadle:
1, ostrejsia nabehova hrana a pozvolnejsia spadova hrana axialnych vaciek.
2, vacsi zdvih vaciek
3, 11mm rozdelovaciu hlavu
Je nutne si uvedomit ze capova dyza ma velke obmedzenia co sa tyka kapacity. Takze preto ti cerpadlo z TD na TDI nikdy nebude chodit korektne. A to zase je este rozdiel medzi cerpadlami mTDI a EDC TDI
Suhlasim s clenom bombastiq.