Stránka 1 z 2

2.0Tdi 103kw BMM škube

Napsal: 26 kvě 2015, 11:25
od Franko84
Ahoj, motor vw 2.0Tdi 103Kw, BMM, jen při akceleraci šíleně škube (vynechává jak když nemá naftu) na všechny kvalty už od 1500ot. Jinak na volnoběh jde sametově a až do 4tis/ot. Setrvák, poloosy vše o.k. Už važně nevím co s tím. Již vyměněné všechny filtry, nadrž vyčištěna, podavací čerpadlo dává, vstřiky nové, škrticí klapka také nová, vačka o.k. Začalo to z ničeho nic, nezhoršuje se to, ani nezlepšuje. Jinak na Vagu žádná chyba. Díky za každou radu.

Napsal: 26 kvě 2015, 12:00
od Vici
a co vedení vzduchu od turba do ic a pak k motoru? nevypadla některá hadice z bajonetu??? sundat dekl pod motorem a vše projít


kdysi jsem toto řešil na bmm, škubalo to tak, že se s tím nedalo jet.. volnoběh byl OK. byla střelená hadice dole co vede z IC - bajonet kaput. nejlevnější vyjde koupit v autorizáku novou, náhražky jsou dražší a na hovno

Napsal: 26 kvě 2015, 20:10
od autoelektrika
Vačka?

Napsal: 26 kvě 2015, 20:14
od Ladas
zkontroluj kabeláž u stateru

Napsal: 26 kvě 2015, 20:56
od Franko84
Díky za rady:
Vici nenapadlo by mě že to může dělat hadice od turba, nahoře jsem bajonety kontroloval, tak zíra juknu na spodek k IC
Autoelektrika vačka je dobrá, už jsem viděl horší a motor běhal
Ladas Proč kabeláž u startéru? Díky všem za rady

Napsal: 26 kvě 2015, 21:21
od Jirka Kužel
kabeláž v hlavě ke vstřikům a nebo jak píše LADAS kontrola svazku tzn odizolovat motor.svazek a mrknout na kvalitu shnilost kabelů

Napsal: 27 kvě 2015, 04:05
od leguan
koukni na vstřiky jeden bude načnutej uplně stejnej problem sem řešil u tourana

Napsal: 27 kvě 2015, 05:59
od UchoTD
minule som riešil toto isté a nakoniec banalita,palivák,tváril sa čistý,ale bol nepriechodný

Napsal: 27 kvě 2015, 06:56
od váha
A co EGR? (noteeth)

Napsal: 27 kvě 2015, 08:10
od Franko84
Vstřiky vyměněné a palivák nový, to jsem psal už v úvodu, ten svazek ke vstřikům už mě taky napad, ale většinou se mi napsal na vagu jako chyba elektroinstalace vstřiku a hlavně na volnoběh nic. O Egru taky pořád přemýšlím, když dám akční členy motoru, vag píše recyrkulace spalin chybná funkce....jinak egr jsem měl vyndaný, normalně byl dovřený jak má, ale napadlo mě, zda při zrychlení (přidání plynu) nezůstává pootevřený, možná by stačil jen zaslepit?????

Dnes zkontroluju ty hadice od Interkoleru a dám vědět.....

Napsal: 27 kvě 2015, 12:26
od Franko84
Tak dnes zkontrolovane bajonety u turba a interkoleru vše v pohodě, egr zaslepen i odpojen a kabely zkontrolovane táke a vše je o.k., už vážně nevím. Dnes jsem to znovu projížděl a když akceleruju z volna, vubec nic se neděje, ale když chci opravdu zrychlit od cca 1500ot do 3000ot to škube a od 3000ot už ne.

Napsal: 27 kvě 2015, 21:16
od Greatone
Skús odpojiť váhu vzduchu a napoj na PC ak ti nevypíše chybu tak je problem so softwérom v RJ..... ako znamy mal s Passatom podobny problem dokonca sa menila spojka so zotrvačníkom a nič ....až vo VW zistili že je problem so softwérom .......

Skús ak máš k dispozícii PC

oni na to prišli podstate tak že znamý ked prehadzoval z auta do auta veci na skušku tak zle zacvakol práve váhu vzduchu a motor bez chyby .....
:)

Napsal: 27 kvě 2015, 21:20
od Biimbo
a měřený hodnoty při tom když to škube říkají něco?

Napsal: 28 kvě 2015, 08:24
od Franko84
Tu vahu uz jsem zkousel, rozblika se zhaveni a pise motor do dilny a vag pise chybu. Hodno ty taky v pohode. Uz jsem z toho na palici :(

Napsal: 28 kvě 2015, 08:35
od Greatone
Neni to chipovane..?.. Mal som golfa IV 81kw. Problém bol že pri akcelerácii pri akých kolvek otáčkach keď som pridal plyn tak som cca 2-3 sekundy čakal kým sa zoberie A začne akcelerovat. Menil som všetko môžme okolo turba A nič nepomohlo, žiadny ventil, váha, hadičky, snímače nič... Dokonca časom som dal turbo na komplet repas, už trošku húkalo, aj mi povedali že ho ešte netreba repasovat ale chcel som aj tak A ani to nepomohlo.. Potom som do dal nachipovat, lebo som aj chcel A hneď po chipe auto ako vymenené hneď akcelerovalo... do teraz si to neviem nejako vysvetliť prečo ale bolo to proste softvérom