Stránka 1 z 1

Schema tempomatu - konektor (oct1)

Napsal: 30 kvě 2015, 20:29
od Feuri
Zdravím obědnal jsem si přes bazoš tempomat na octu 1.. No došel mi bez kabeláže... Jsem elektrikář :D tak jsem si řekl že udělám vlatní, protože mám auto komplet rozdělané a v podělí ho potřebuju...
Postup jsem si našel ve schématech, ale potřebuju radu kam přiřadit dráty na piny konektotoru tempomatu :D viz obrázek níže...

http://www.imagehosting.cz/?v=0510201216.jpg
- skráceně, ke každému číslu potřebuju přiřadit barvu drátu

Chápu to dobře, 4 dráty jsou napíchlé na konektor který je umístěn ve skřínce pod torpédem a stěrači a zbylé dva dráty pojistka?

Děkuji moc za jakoukoliv pomoc, budu vám dosmrti zavázán :D

Napsal: 30 kvě 2015, 20:31
od Feuri
Stačí mi taková fotka, akorát ne přesvícená
http://www.imagehosting.cz/?v=0610201216.jpg
prosím, je to otázka pár minutek :)

Napsal: 30 kvě 2015, 23:25
od ROMEK
:PObrázek

Napsal: 31 kvě 2015, 00:09
od Feuri
To je mi docela k ničemu :D Já nemám konektor tempomatu, a přímo na tempomatu není žádné číselné značení... Proto jsem chtěl vědět ty barvy kabelů... Ale po několikatihodinovém hledání jsem našel tohle
http://www.briskoda.net/forums/topic/25 ... t-harness/
Musel jsem napájet dráty přímo na páčku :D ještě k tomu trafopájkou a bez kalafuny... Docela sranda, ale povedlo se :D

Takže
Drát 4 a 7 z páčky jsem skroutil do jednoho a zapojil na černo bilí drát (ze skříně).
Drát 6 jsem zapojil na kabel co mi zapíná zesák (spínané +) protože bylo lépe přístupné a "pocestě", hádám to snad ničemu nevadí.
Ostatní dle schématu...

Zítra to dám celí dohromady a budu se modlit :D

Napsal: 31 kvě 2015, 14:03
od Feuri
Dnes aktivováno přes VAG a vážně to šlape!! Ani jsem v to nedoufal upřímě :D

Napsal: 06 čer 2015, 08:59
od Feuri
Borci vcera me vysadil tempomat na dalnici, zrejme spatne zapajeny dratek na pacce :D je treba ho znova aktivovat nebo kdyz to spravym normalne pojede?

Napsal: 06 čer 2015, 10:05
od leonardino
Pokud je aktivovany, tak uz by pak mel jet.