Stránka 1 z 1

Turbo tlaci uz od 1500 ot ale jede az od 1800

Napsal: 31 kvě 2015, 14:02
od pavska
Panove chci se zeptat mam chip na supu 1.9 tdi 96 kw uz jsem tak koupil. Kdyz dam plnej okolo 1600 ot tak turbo tlaci uz 2300 ale auto vystreli az kdyz to dosahne 1800 ot. Nikdy to do nouze nepadne . Je blbej soft? Diky za rady

Napsal: 31 kvě 2015, 14:05
od Feuri
A není to normální? Já mám teda 66kw ale dělá mi to to stejné... Od 1500+- začíná zabírat a nejvíc tlačí až kolem těch 1800-2000ot

Napsal: 31 kvě 2015, 14:06
od RudisTDic
soft nebo váha,,udělej log kanálů 1,3,11 a dej to sem...

Napsal: 31 kvě 2015, 15:10
od pavska
log do 4tis

http://ulozto.cz/xMX3vtVd/log-01-003-010-011-new-csv

Dnešní log do 3200 pak bylo auto a musel brzdit
http://ulozto.cz/xSn3FSZw/log-01-003-010-011-test1-csv

Může to dělat ventil N75 nebo kde je problm ?

Napsal: 31 kvě 2015, 19:11
od RudisTDic
když loguješ,tak plný plyn od 1000ot..když dáš podlahu v 1700,tak ti těžko radit kde je problém..každopádně dle logu je vidět,že turbo se sbírá dobře a váha funguje,takže bych začal výměnou ventilu N75..
a nebo udělej ten log od 1000ot a naloguj kanál 1,3,11 at je vidět kolik tam teče nafty a kdy..

Napsal: 31 kvě 2015, 19:49
od pavska
Tak že od 1000 plnej a na 3ku nebo na 4ku? tyhle logy byli na 4ku. Ale když by byl vadnej ten N75 tak by to pak neregulovalo ne ?

Napsal: 31 kvě 2015, 19:53
od RudisTDic
od 1000 na 3 i na 4..N75 může rugulovat,ale nemusí udržet dotaženou baňku..proto udělej ten log...třeba je chyba i jinde...

Napsal: 31 kvě 2015, 20:05
od pavska
Ale dyť baňka má svuj zásobník ne ? Je pravda že mi tvrde brzdovej pedal jinej tandem mám doma ale ještě nebyl čas ho vyměnit. Má nejdříve vyměnit ten tandem a pak řešit když tak ten ventil ? Je pravda že mi to v nízkých ot. slabě brzdí, Nové komplet podtlak. hadičky .

Napsal: 31 kvě 2015, 20:06
od RudisTDic
Pokud máš tandem,tak to zkus..může být slabý podtlak a proto to nedotáhne baňku..

Napsal: 01 čer 2015, 15:28
od pavska