Stránka 1 z 1
Octavia Tdi 66KW AGR po chipu a výměna trysek z 81KW verze.
Napsal: 11 črc 2015, 07:44
od driftuj
Zdravím.Omlouvám se jestli zakládám téma co tu třeba je,ale nenašel sem.
Mám Octavii Combi AGR 66KW 4X4.Mám ji načipovanou na cca 85kw.Auto jede krásně nehulí ani po chipu.Jde mi o to,jak se zvedne výkon,když vyměním trysky z 81kw verze.Jaký bude přibližně výkon a jestli auto nebude hulit.EGR ventil odstraněn.Děkuji za odpovědi.
Napsal: 11 črc 2015, 07:57
od standa123
Malej rozdil mozna poznas.....hulit to asi bude..,....nejlepsi zajet znovu na soft.
Napsal: 12 črc 2015, 07:42
od Hromy22
Dal bych rovnou větší trysky

Napsal: 12 črc 2015, 11:54
od maiello
AGR + 81kw trysky + chip potom FB 502, trochu to hulí při podlaze od 3 tis nic hroznýho ale výkonově uplně jinde než s 81 kama.
maš li chip a 66 ky dej tam 81 ky a uvidíš, když to bude moc necháš si trochu ubrat palivo
Napsal: 12 črc 2015, 21:01
od Tomas.cz
Na naší AGR kde je chip od Cimbu někdy z roku 2002 od původního majitele, vyzkoušel jsem jak 150P520, tak PowerPlus764 s těma to jelo fakt pěkně, když pominu čmouda v plné náloži tak asi nejlevnější sebrané koně.
Nakonec jsem dal auto tátovi, takže jsem PP764 dal pryč, na jejich místo jsem měl vstřiky z ASV tedy o něco menší průtok než 150P520 a vyšší otvírací tlak, dal jsem mu i Kat a Egr on a bylo.
Napsal: 15 črc 2015, 08:03
od 19olo88
Ak si dal vacsie trysky ako tie na ktore to bolo upravene mal by si to dat znova na upravu sw ale vysledok bude stát za to. Jedine čo ta bude brzdit je turbo. Inak cez 125-130 koni by tam mohlo byt...
Re: Octavia Tdi 66KW AGR po chipu a výměna trysek z 81KW ver
Napsal: 29 črc 2015, 19:55
od DIESELPOWER office
driftuj píše:Zdravím.Omlouvám se jestli zakládám téma co tu třeba je,ale nenašel sem.
Mám Octavii Combi AGR 66KW 4X4.Mám ji načipovanou na cca 85kw.Auto jede krásně nehulí ani po chipu.Jde mi o to,jak se zvedne výkon,když vyměním trysky z 81kw verze.Jaký bude přibližně výkon a jestli auto nebude hulit.EGR ventil odstraněn.Děkuji za odpovědi.
Doporučuji úpravu SW, jinak bude auto nadměrně kouřit.
Pro AGR jsou nejlepší volbou v. trysky SPRINT520 + optimalizace ECU, viz.:
http://race.dieselpower.cz/Produkty/kat ... up=1#typ30
Limitou je obtokové turbodmychadlo, max. cca 135PS
Napsal: 18 zář 2015, 20:00
od Hanzz
Když mam motor AGR 66kw a dam tam trysy z 81kw verze, pojede to lépe nebo stále stejne pokud neudelam chip. A kolik asi kw jestli to přidá muze byt po výměně?
Napsal: 18 zář 2015, 20:09
od standa123
mělo by to jet o něco lepe.......trysky z AHF maj prutok 0,205qm takže jsou o něco mensi nez sprinty. Mel by jsi poznat rozdíl i bez chipu.....mozna to bude víc kourit....Samozrejme pokud nasadíš trysky z AHF
Napsal: 18 zář 2015, 20:14
od Hanzz
Takže pokud budu shánět trysky tak z AHF a nebo 520? Pokud ty 520 je asi lepší koupit nove, než nějak z druhé ruky ze
Napsal: 18 zář 2015, 20:31
od standa123
to si sezen rovnou sprinty 764 a nebo HFLO-x 0,216 ........samozrejme nové je nové