Stránka 1 z 2
demontáž čerpadla 1.6 HDi
Napsal: 10 srp 2015, 16:20
od slovacek.milos
jak nejlépe tasit čerpadlo u tohoto motoru je vzadu za motorem a není ani vidět
mi se do toho vůbec nechce, já osobně místo bádání bych vyhodil motor na paletu
dík moc
Napsal: 10 srp 2015, 16:40
od bepa
zespoda
Napsal: 11 srp 2015, 08:29
od roman1648
Miloši zase takový peklo to není, sice ne tak jednoduchý jak 2.0HDi ale jde to..
Jaký auto ?
Napsal: 12 srp 2015, 06:37
od slovacek.milos
roman1648 píše:Miloši zase takový peklo to není, sice ne tak jednoduchý jak 2.0HDi ale jde to..
Jaký auto ?
peklo? to je nehorázný voser
1.6 HDi no tonda to za pondělí nedal, včera nešlaelektrika tak odpoledne tonda a další otrok za tři hodinky to nedali,
na stažení kola potřebuješ dvě delší sedmičky a ty se běžně v přírodě nevyskytujou, já ty závity přeřezal na osmičku, jinak další den v pr..., našel jsem jen jednu a krátká,
náprava dole, protože napoprve nevíš přesně co a jak, na zadním držáku je najebaných věcí, další držáky a kabely, hadičky no pičovinek

, že tam čumíš půl dne a nic
vzduchovky podavač a za hodinku bylo venku
nic horšího jsem ještě neměl, auto nestartovalo, tři vstřiky chcaly, po opravě vstřiků jelo týden a pěna, majitel měnil filtr a zničil spoj, auto pak jelo zas týden a šlo to dole vodou, z čerpadla ani kapka, prej tyto čeradla trpí na zasekávání ventilků u pístků,
naftu prej bere jen u jedn čerpačky x let nebo v rakousku
Napsal: 12 srp 2015, 06:55
od roman1648
já se ptal na auto ve kterým to je namontovaný
on je velkej rozdíl Focus nebo třeba Picasso s těmito motory
musel to někdo kurevsky zanedbávat nebo to má najeto půl mega, s těma 1.6kama je těch problémů na vstřiky a čerpadla daleko míň jak u 2.0HDi, paliváč se nikomu nechce měnit páč je drahej - tuhle jsem dělal 307mu 1.6HDi s náběhem 280tis. rok 2005 a paliváč původní...to se pak nedivim

Napsal: 12 srp 2015, 08:11
od slovacek.milos
3O7 historii neznám, tento majitel to má cca 4 roky a stará se, v nádrži čisto, jen v sacím košku trochu bordýlek, rozvody filtry, brzdy, pytel, zadn dveře co je špatně chce spravit
Napsal: 12 srp 2015, 08:19
od roman1648
To je ten problem ze nevis co stim kdo provadel predtim,vetsinou najezdy na olej 30tis.km a vic,palivace nemeneny v lepsim pripade kanystrovana nafta od polskych tyraku...
kdybys potreboval,cerpadel a vstriku mame hafo..
Napsal: 12 srp 2015, 08:51
od slovacek.milos
roman1648 píše:To je ten problem ze nevis co stim kdo provadel predtim,vetsinou najezdy na olej 30tis.km a vic,palivace nemeneny v lepsim pripade kanystrovana nafta od polskych tyraku...
kdybys potreboval,cerpadel a vstriku mame hafo..
dík no toto byl voser postupně se to sralo
Napsal: 12 srp 2015, 16:12
od koma33
za hodinku a pol sa to da bez problemov zmaknut
Napsal: 12 srp 2015, 20:04
od slovacek.milos
koma33 píše:za hodinku a pol sa to da bez problemov zmaknut
dá ale musíš to mít natrénované aby jsi přesně věděl na co a čím máknout
když není dole nápravnice je tam vidět tak pánský kokot a když tam dáš ruku už nevidíš, co vlastně děláš
navíc mám panicckou hrůzu jak to dám vlastně dohromady
Napsal: 16 srp 2015, 16:34
od slovacek.milos
čerpadlo mám doma tak to prej určitě bylo naftou říkal čerpadlář

Napsal: 16 srp 2015, 16:41
od roman1648
Jo to rikaji v 99% pripadu...
Napsal: 16 srp 2015, 19:49
od slovacek.milos
roman1648 píše:Jo to rikaji v 99% pripadu...
já to měl víckrát no hned jsem si vzal majitele do parády a ten e dušoval jakou kvalitu tankuje, no jeho bratr mi minulý týden vyprávěl jiné pohádky, ale romane o tom ten život je aspon se zas něco dovíme nafta na pohled je ok navíc po vstřicích jsem tam přilil M2T
čerpadlář z toho měl trauma, že nějaká kulička se mu tam přidřela tak že ji nesdostal ven a tlak mu furt nešel, pak dal jinou hlavu a čerpadlo tlakuje
mi právě když jsem to tlačil balonkem tak ze vstřiků ani kapka
ty problmy jsou kus od kusu, někdy jen vstřik, jindy se to jebe jako ted, někdy regulátor tlaku přirezlý, celý systém zajebaný, vyčistíš všechno a v liště máš bordel,
popřemýšlej romane o mikrskopu de koupit a tím se dá podívat na bordel v naftě, co je na papíru ve filtru a tak, že prej i z nás padá pěkný bordel když ten systém sprovoznuješ, mám to od jednoho jiného čerpadláře ten si to pořídíl kvůli reklamacím mikroskop s fotákem, aby dokázal že jeho práce byla v pořádku
já bych to bral třeba jako varování mrknout mikroskopem na naftu nebo rozřezaný naftový filtr

Napsal: 17 srp 2015, 13:14
od jericho-3
No vidíš já nedávno koukal na burze na pěkný mikroskop a říkal jsem si, ale na co mi bude? Teď už budu vědět..

Napsal: 17 srp 2015, 13:54
od roman1648
tyto věci máme v práci na vyhodnocování zbytkových nečistot, z kapky nafty ti řeknu kolik je tam částic, z čeho jsou a jak jsou velký...jo věda v Automotive pokročila od dob papírových sítek