Stránka 1 z 1
octavia 2 po delší cestě nestartuje.
Napsal: 29 srp 2015, 08:17
od romerko
Mam octavii 2 1,9tdi 77kw. Mam na ní zajímavý problém, po delší jizde cca min100km nejde auto nastartovat. taří e to jako by byla vybitá baterie. už jsem opravil starter, alternátor měl 13.6. voltu.po opravě má 14.4v. zajímavé je že pokud to nechám jen tak stat tak např po 3 hodinách v klidu nastaruji. baterka se tváří nosrmálně. při příjezdu změřím 12.8V. chci nastartovat a napští na ní klesne na 9V. je mrtvá nebo se tak má chovat.
je stará cca 6 let.
Napsal: 29 srp 2015, 08:31
od Biimbo
závady nějaký jsou? Jde se s tím vůbec spojit když to nechce chytit?
Napsal: 29 srp 2015, 08:39
od artopservis
podobny problem som mal na GolfeV,bolo to v baterke ked bolo auto zohriate tak mi nechytylo ale ako nahle bolo studene islo to,a pripadne diag.
Napsal: 29 srp 2015, 09:13
od boobika
kontakty všude na trase očištěné? hlavně kostry.
Napsal: 29 srp 2015, 12:29
od romerko
kontakty očistěné jenom zbyva kostra k motoru. ale když to nešlo nastartovat tak jsem pripojil přes kabely druhou baterku a chatilo to na drc. nejspis mi to ukazjue na baterku.
Napsal: 29 srp 2015, 19:47
od Domecek
muže to bejt starter, běžně stejné příznaky jako píšeš, po připojení druhý aku startuje. Není nic jednouduššího než jina aku a pak starter
Napsal: 30 srp 2015, 08:39
od boobika
zkusil bych "jenom tu zbývající kostru na motoru". nestojí to nic. když připojíš kabelama jinou baterku, tak tím právě obejdeš ukostření motoru. pokud tedy dáš minus kleště někam na motor. nebo dáváš obě svorky na baterku?
Napsal: 31 srp 2015, 06:59
od fabiátor
Pokud je po prijezdu na baterce 12,8V tak to nedobiji a nebo tam neco pri jizde zere proud jako krava a altik to neutahne. Pripadne je baterka KO.
Napsal: 31 srp 2015, 07:37
od boobika
a nebo to měří po vypnutí motoru
když padá napětí na 9V při startu, tak moc věcí k řešení není - buď baterka nebo přechodový odpor na drátech. startér a alternátor píše že opravil.
Napsal: 31 srp 2015, 11:11
od misocko
tych 9V je merane priamo na baterke? aj pri tomto napeti by sa to malo snazit otacat motorom, pri startovani uplne zhasnu kontrolky?
po dlhsej jazde vyber baterku, hod ju do lavora so studenou vodou na par minut a skus - ak po vychladnuti chyti tak je to jasne
Napsal: 31 srp 2015, 11:53
od nebulus
Pokiaľ má baterka 6 rokov a napätie pri štarte 9V tak nie je čo riešiť

novú...
Ináč niečo podobné nám raz robila Varta, občas po dojazde sa tvárila ako úplne vybitá, stačilo chvíľu počkať a zase to štartovalo normálne aj pár týždňov.