Stránka 1 z 1
Kontrola váhy vzduchu prosím
Napsal: 02 říj 2015, 10:16
od ketys
Zdravím pánové

Tak se mi zdá, že mi moje AHF nějak žere a nevím, jestli je to nohou, nebo váhou vzduchu

Můžete se mi na to někdo podívat? Laicky koukám, že od 3100+ nějak ztrácí dech, ale nejsem znalec, takže jen říkám, co vidím. Díky
Log zde
Napsal: 02 říj 2015, 11:20
od blonn
Nejde dát do programu log view..Udělej log a dej ho na uložto...
Napsal: 02 říj 2015, 12:25
od george40
no, dech to ztrácí zdatně...
zkus vyměnit vzduchový filtr a zkontrolovat hadici od filtrboxu k turbu, jestli nemá někde díru. Když bude obojí v pořádku, tak už jedině že by jsi měl ohoblovanou vačku, která neotevře pořádně ventily a tím pádem motor spotřebuje méně vzduchu - váha naváží méně....
Jednoduchý test - zkus místo váhy diodu, zajeď někam na pořádný kopec a vytoč to tak na 4000 ot. a koukej za sebe, jestli to kouří. Jestli jo, tak je asi vačka před smrtí. A taky záleží kolik to namotáno km a jestli nemáš ucpané sání z doby, kdy ještě nebyl EGR OFF.
Napsal: 02 říj 2015, 12:53
od ketys
Log jsem hodil na ulož.to, už to z tama funguje, nevím, proč to nešlo z ftp z webu. Jinak co se týče filtru, tak všecky jsem měnil před týdnem zrovna, mám všechny MANN. Když jsem vytahoval EGR, tak právě až tak zasraný nebylo, jak jsem čekal, nejezdil s tím žádnej důchodce předemnou (sání bylo na pohled taky hezký). A vačku shodou okolností mám vyfocenou, alespoň trochu, protože se dělalo těsnění pod hlavou, rovnala hlava, hydroštely, gufera atd. Hadičky silikonový SAMCO....takže asi zkusit diodu, co?

Napsal: 02 říj 2015, 14:19
od george40
jo, vyzkoušej tu diodu.
Jinak mě ještě napadlo, jestli jsi nechával EGR na místě a jen ho zaslepil záslepkou, tak jestli nemáš upadlou chcípklapku v sání jako jsem měl já

. Taky mi turbo tlačilo požadavek v pohodě a váha vážila málo a ve vysokých otáčkách to nechtělo jet....s diodou to pak jelo líp, ale nebylo to ono a hlavně to kouřilo v kopci v otáčkách jako tank a i tak žralo

Napsal: 02 říj 2015, 14:20
od ketys
EGR mám úplně venku, průchozí kit

Napsal: 02 říj 2015, 16:51
od ketys
Tak jsme s kámošem našli nějakou diodu a vyzkoušeli ... dávala ale 1275, což je dost
Do kopce to zakouřilo tak jednou, že jsem něco viděl, jinak nic ... na volnoběh, když to vytočím, tak to kouří znatelně

Napsal: 02 říj 2015, 16:55
od p.s.
ne nákouu diodu sežen diodu BAV 21 a zkus

Napsal: 02 říj 2015, 16:56
od ketys
vždyť já vím, jen teď nemám

Napsal: 02 říj 2015, 22:52
od george40
ta "nějaká" dioda je v pohodě - když dává 1275

klidně ji tam nech, ale zapoměl jsi napsat, jak se to chová s diodou ve vysokých otáčkách, jestli to už neztrácí dech...
Napsal: 04 říj 2015, 13:06
od ketys
tak nevím, 4300 rpm, buch, bílej dým a někde z toho teče olej ... možná turbo?
Napsal: 04 říj 2015, 20:21
od disk
Jaky byl tlak turba s diodou?
Napsal: 04 říj 2015, 21:23
od ketys
2300-350? teď přesně už nevím, log nemám, ale abych pravdu řekl, tak jsem čekal, kdy se odporoučí, kvičelo už slušně a jenom já jsem na něm najel 110t km, kdoví kolik ten přede mnou, ale auto má 304t km...
Napsal: 03 lis 2015, 12:03
od ketys
Takže, nové turbo, vyčištěné sání, FMIC, vyčištěná váha vzduchu a aktuálně takto:
http://uloz.to/x21ECDRs/3-11-2015-01-csv
Myslím, že dobrý, co vy na to?

Napsal: 03 lis 2015, 17:15
od sky59
tiez riesim podobny problem, ten log pred opravou ked padalo mnozstvo MAF bolo sposobene vahou alebo turbom?
neskusal si log bez cistenia MAF?
ten log po oprave nie je moc vela vzduchu? alebo to tak ma byt? myslel som ze by to malo byt co najviac podobne ziadanej hodnote MAF (specified)