Stránka 1 z 3
Rozsah otacek - jak na mirne zlepseni. (R5 103kW)
Napsal: 12 srp 2007, 23:59
od lt.kubosh
Tak musim po vcerejsim predjizdeni konstatovat, ze pouzitelne rozmezi otacek u ropaka neni zadny zazrak.
Od tech cca 3500 to docela vadne. Je to klasicka R5 103kW v serii. Resil to tu nekdo z vas?
Vzhledem ke km (220tis) a hypotece se mi zvysovat vykon nechce, ale kdyby ten kroutak nepadal tak strme dolu - bylo by to pekne.
Reesha me tlaci do 111kW trysek, ale ja nechci dym a navic 5 trysek je vic nez 10kKc...
Ma tu nekdo stejny motor s upravami?
Napsal: 13 srp 2007, 09:07
od Bugs.Bunny
Trysky by dost pomohly.
Napsal: 13 srp 2007, 09:49
od lt.kubosh
Blby je, ze tenhle motor nema zadny adaptace, cili u trysek nemam sanci stahnout naftu. Navic se chova jako kdyby byl ve skvelym stavu - startuje za vsech teplot na tuknuti, nehada se, skvele volnobezky, zadne vibrace. Asi to ma jeste jednohmotu, prestoze spojka je 240mm. (to asi nezjistim, protoze to urcite prodam driv nez odejde). Tem tryskam porad ne a ne prijit na chut. Nelibi se mi, ze zvedaji prutok ve vsech pripadech - i tehdy kdyz je to zbytecne. Popravde rozhasit si volnobezky, tak me asi jebne, protoze po Praze je to velmi hojne vyuzivana funkce.
Napsal: 13 srp 2007, 10:10
od Stingray
ak chces upravit cely rozsah tak to treba upravit spalovacie komory piestov, sedla ventilov, ventily......a mas zvýšenie v celom rozsahu motor perfektne spaluje menej dymi pod zatazou ide pekne za plynom.....vyšší výkon odhad niekde okolo 20%
Napsal: 13 srp 2007, 11:32
od lt.kubosh
Stigray - jdi uz s tema svejma radama na kompletni predelavky motoru bud do F1 nebo doriti.
Podle meho nazoru bude spis vhodnejsi to druhe.
Jastli si myslis, ze z vicemene 10let stare A6ky chci udelat vec, ktera bude stejne neservisovatelna jako neprodejna, tak se desne pletes. Vzhledem k tomu, ze mam jedno - cislem "1" auto, tak ze sebe nechci nechat delat pokusneho kralika, ktery bude srat do auta penize horem dolem a jeste si spacha vec o ktere nevi jestli vubec dojede kam ma protoze nejaka zapomenut seriova soucastka nevydrzi.
Napsal: 13 srp 2007, 11:45
od Stingray
no jasne 6hodinova robota bez potreby čokolvek kupovat len upravit tu seriu a dokonca bez nutnosti vytahoivat piesty von len dat dole hlavu ventily.....a je z toho F1....nezabudaj že ak zlepsis efektivitu motora znizis spotrebu.....
Napsal: 13 srp 2007, 12:03
od mvolesko
tak nejlevnejsi reseni je mirnej chip
Napsal: 13 srp 2007, 13:32
od tomáš karbus
já si též myslím, že lehkej čip by bohatě stačil a taky by mne docela zajímalo jakej to má ten setrvák v katalogu mám totiž dvouhmotu
Napsal: 13 srp 2007, 18:13
od Dukes
Se Sprint764 by to nemělo kouřit.Sada 5ti kusů vyjde na 7017,50,-.
Přeci jen trysky jsou mimo zvýšení výkonu i údržbou.

Napsal: 13 srp 2007, 18:54
od mvolesko
Dukes píše:Se Sprint764 by to nemělo kouřit.Sada 5ti kusů vyjde na 7017,50,-.
Přeci jen trysky jsou mimo zvýšení výkonu i údržbou.

to kourit urcite nebude, protoze v tom motoru jsou trysky BOSCH 150P764, takze spis nez o zvyseni vykonu by slo jen o udrzbu
museli by se tam dat powerplus764 a nebo RACE520
Napsal: 13 srp 2007, 20:56
od Andre
A nejsou tam spíš origo 502ky?
Napsal: 13 srp 2007, 21:04
od mvolesko
Andre píše:A nejsou tam spíš origo 502ky?
nedavno jsem tu jednu R5 103kw delal a mela P764, davali se tam ty sami akorad novy, majitel to tak koupil uz, leda ze by je tam nekdo uz menil z R5 111kw ...
to auto absolutne nezakourilo a jelo pekne, ale je fakt ze v moc R5 sem nejel v C6 tak srovnani nemam jak to ma jet
Napsal: 13 srp 2007, 23:34
od BH motor
mvolesko píše:Dukes píše:Se Sprint764 by to nemělo kouřit.Sada 5ti kusů vyjde na 7017,50,-.
Přeci jen trysky jsou mimo zvýšení výkonu i údržbou.

to kourit urcite nebude, protoze v tom motoru jsou trysky BOSCH 150P764, takze spis nez o zvyseni vykonu by slo jen o udrzbu
museli by se tam dat powerplus764 a nebo RACE520
140 ps a 150 ps motory pocinajuc AEL je osadeny tryskami 764 v serii. samotne trysky som poutival na prestavby ked este neboli dostupne ako samostatne spicky. takze power+ moc nezabere, skor len ako vysokokvalitnea nahrada originalu. race 520 by som neriesil lebo tam nieje VGT turbo a bol by asi problem s dymivostou v prechodovych rezimoch. takze 764 a dobry softik k tomu a panko bude spokojny. len ten soft nedok..vit a bude vsetko ok. na tieto 2 dil to treba aj troska vediet
Napsal: 14 srp 2007, 00:51
od Dukes
mvolesko píše:Dukes píše:Se Sprint764 by to nemělo kouřit.Sada 5ti kusů vyjde na 7017,50,-.
Přeci jen trysky jsou mimo zvýšení výkonu i údržbou.

to kourit urcite nebude, protoze v tom motoru jsou trysky BOSCH 150P764, takze spis nez o zvyseni vykonu by slo jen o udrzbu
museli by se tam dat powerplus764 a nebo RACE520
Humm,já měl za to,že jsou tam taky 502.
Napsal: 14 srp 2007, 06:56
od tomáš karbus
jsou tam fakt 764 nedávno jsme je dělali známému