Stránka 1 z 1
kokta 1 ALH 1.9 TDi 66 kW
Napsal: 31 říj 2015, 16:22
od slovacek.milos
kokta má mírně nepravidelný chod motoru na volnoběch, kolem 25OO i trochu trhavý, za jízdy ale OK, dlouhé starty,
počátek vstřiku malý mimo tdi graf a volnoběžná dávka kolem 11
vstřik seřízen dal jsem větší 60, startovací dávka na max,
ale volnoběžná dávka cestuje pořád od 2.2 do 4.4 mg, prostě nejde přesně seřítit jen v těchto mezích
dík za názor

Napsal: 31 říj 2015, 16:51
od toefuk
piliny v cerpadle niesu? mozno sa odporuca nastavovac paliva
Napsal: 31 říj 2015, 17:29
od slovacek.milos
piliny ti napadnou počátek vstřiku ne?
nastavovač si řj přečte po zapnutí klíčku, podle mě setinová vůle mezi nastavovačem a kroužkem proto ty drobné trhance najeto 42O.OOO km
Napsal: 31 říj 2015, 17:44
od toefuk
tak 2mg nieje az tak drobne...
Zalezi kam vsade sa tie piliny dostanu. Ked pises ze riadiaci vstrek je nastaveny tak skontroluj ten nastavovac. Moze ukazovat 2-4mg ale ci tam tolko aj naozaj ide. 3x30torx a jeden narazeny 7mm orech, robota na 5minut
Pozri aj kanal 7 ci tam tie teploty razantne neskacu.
Napsal: 31 říj 2015, 18:09
od slovacek.milos
toefuk píše:tak 2mg nieje az tak drobne...
Zalezi kam vsade sa tie piliny dostanu. Ked pises ze riadiaci vstrek je nastaveny tak skontroluj ten nastavovac. Moze ukazovat 2-4mg ale ci tam tolko aj naozaj ide. 3x30torx a jeden narazeny 7mm orech, robota na 5minut
Pozri aj kanal 7 ci tam tie teploty razantne neskacu.
moc tě nechápu
Ked pises ze riadiaci vstrek je nastaveny jak nastavit řídící vstřik co to je ?
može ukazovat 2-4 mg a dkontroluj či to tam de to chceš jak skotrolovat?
když na jiném čerpadle naklepu volnoběžnou dávku 3.4 tak je tam 3.4 a neměšní se a zde to podhoduje od těch dvou až přes čtyři se to pořád mění,
teploty pliva a vzduchů sedí neskáčou sledoval jsem celý vývoj od studeného asi pět až po teplý, trochu víc nafta byla 37
Napsal: 31 říj 2015, 18:41
od toefuk
"vstrik serizen" si asi myslel predvstrek, ja som to pochopil ako vstrekovac zoradeny.
Proste ak mas v cerpadle piliny, tak ti moze HDK ukazovat bludy ale nie skustocne vstrekvane mnozstvo.
Vstrekovane palivo sa zobrazuje v mg, ale vypocitava/kontroluje sa z dlzky zdvihu ihly v riadiacom vstreku. Aj ten mozes pozriet ci v nom nieje bordel. Pripadne prehodit spicku z ineho vstreku (moze zadrhavat ihla v tryske).
Kolisanim volnobeznej davky sa prejavuje aj odchadzajuci nastavovac mnozstva paliva.
Napsal: 01 lis 2015, 14:23
od slovacek.milos
toefuk píše:"vstrik serizen" si asi myslel predvstrek, ja som to pochopil ako vstrekovac zoradeny.
Proste ak mas v cerpadle piliny, tak ti moze HDK ukazovat bludy ale nie skustocne vstrekvane mnozstvo.
Vstrekovane palivo sa zobrazuje v mg, ale vypocitava/kontroluje sa z dlzky zdvihu ihly v riadiacom vstreku. Aj ten mozes pozriet ci v nom nieje bordel. Pripadne prehodit spicku z ineho vstreku (moze zadrhavat ihla v tryske).
Kolisanim volnobeznej davky sa prejavuje aj odchadzajuci nastavovac mnozstva paliva.
jo dík moc já mám druhý řídící vstrek tak jsem ho přehodil a ta volnoběžná dávka lítá pořád + - takže co jsem si myslel i já čerpadlo KO, po seřízení to v tomto stavu slušně startuje a to je hlavní co borec chtěl
Napsal: 02 lis 2015, 10:25
od slovacek.milos
toefuk píše:"
Kolisanim volnobeznej davky sa prejavuje aj odchadzajuci nastavovac mnozstva paliva.
jo volal jsem memu čeradláři a na 99 procent stačí přehodit nastavovač a seřídit dík
Napsal: 04 lis 2015, 20:12
od Edy
čo je nastavovač?
Napsal: 04 lis 2015, 20:37
od toefuk
N146 quantity adjuster
Napsal: 05 lis 2015, 10:11
od anydraj
Vadna hlava cerpadla.Nastavovac
Neopravis, jen vymena.To same jsem resil x krat