Stránka 1 z 2
Nepravidelné zacukání 2.0 tdi 16v BKD
Napsal: 04 lis 2015, 17:08
od Koubis Tdi
Ahoj, mám takový problém u mé Oktavie II 2.0 tdi BKD 16V. Nevím čím to je, ale na volnoběh a v mírně zvýšených otáčkách když stojím do cca 1200 ot/min mi motor začne nepravidelně poškubávat a zatřese se. Dělá to i při deceleraci. Někdy to dělá hodně, někdy zas vůbec. V tahu a při otáčkách nad 1300ot/min už se to neprojevuje vůbec. Auto táhne plynule a má výkon. Projevuje se to jak za studena, tak za tepla. Setkal jste se někdo stím a je nějaké řešení jak se toho zbavit? Můžou to dělat vstřiky které jsou dobré, nebo kabeláž ke vstřikům, bo něco na palivovém systému? Díky za každou radu. PS: Spojka je nová, turbo též, rozvody nastaveny na přípravky, vstřiky dobrý dle vag, auto nekouří, jen v normě, chytá na drc. Díky za každou radu

Napsal: 04 lis 2015, 17:21
od slovacek.milos
vstřiky
kolik to má najeto?
Napsal: 04 lis 2015, 17:48
od milda100
Ma to myslim 245000 a vstriky jsou otevreny na max. Taky bych to sacoval na ne
Napsal: 04 lis 2015, 17:57
od Koubis Tdi
milda100 píše:Ma to myslim 245000 a vstriky jsou otevreny na max. Taky bych to sacoval na ne
235 tis

Napsal: 04 lis 2015, 19:01
od milda100
Tak to potom jo,to jsem se seknul o dost

Napsal: 18 lis 2015, 21:24
od Koubis Tdi
Nové poznatky, při nastartování studeného motoru je klid po chvilce klapání na volnoběh začně nepravidelně zakopávat ( chvilku dost, chvilku málo), motor přitom neztratí otáčky a ani nezakouří, jen začně pocukávat. Dělá to i při sešlápnutém pedálu spojky. Při ohřátem motoru se to projevuje méně a za jízdy už je klid. VAG bez vad. Díky za reakci

Napsal: 18 lis 2015, 22:03
od amater
na zaciatok by som skusil napruzit kontakty na kabelazi vstrekov.... niekedy to dokaze zazraky
Napsal: 18 lis 2015, 22:29
od Koubis Tdi
amater píše:na zaciatok by som skusil napruzit kontakty na kabelazi vstrekov.... niekedy to dokaze zazraky
Jak to myslíš napružit? Žádnou závadu VAG nehlásí...
Napsal: 18 lis 2015, 22:33
od milda100
Napruzit kontakty na liste vosle
Napsal: 18 lis 2015, 22:49
od amater
proste tie konektory v kablovej liste zvyknu byt vyvaklane, takze kontakt medzi kabelazou a pinmi na vstreku nieje 100%..... a kedy sa to prejavi? ked sa to chveje! a kedy sa to chveje? ked to nastartujes.....

Napsal: 19 lis 2015, 00:22
od auto-point
Měřit tlak na tandemu v průběhu závady
Napsal: 19 lis 2015, 02:51
od Koubis Tdi
amater píše:proste tie konektory v kablovej liste zvyknu byt vyvaklane, takze kontakt medzi kabelazou a pinmi na vstreku nieje 100%..... a kedy sa to prejavi? ked sa to chveje! a kedy sa to chveje? ked to nastartujes.....

A není pravidlem, že to vyhodí závadu na diag? A za jítdy se nic neděje, to je též v pořádku, že se to děje jen na volnoběh?
Napsal: 19 lis 2015, 06:49
od pitukes
Napsal: 19 lis 2015, 08:29
od Pajtaš
Toto presne robi aj mne. Pri studenom motore a zohriatom ok, mierne zahriaty a uz to cuka...Ale vsimol som si aktualnu spotrebu na volnobeh a ta je pri zahriatom 0.2l/h a ked to cuka 0.1...robi to vela ludom ktory maju BKD, inac niekde som cital ze toto cukanie sposoboval snimac g70 ktory bol zaspineny od soli ale este som ho necistil...
Napsal: 19 lis 2015, 08:47
od Koubis Tdi
Ano, přesně něco podobného, ale méně a více nepravidelně