Stránka 1 z 1
Audi A4 1,8 T nejde nastartovat
Napsal: 07 pro 2015, 14:36
od mechoš
Chlapi prosím Vás, mám tady Audi A4 1,8i T a nejde nastartovat. Ke mně byla přitažena na laně. Diagnostika hlásí závadu ŘJ motoru: nelze se spojit s řídící jednotku, zkontrolujte jestli je namontována ve voze.... Měřil jsem napájení ŘJ motoru a to je v pořádku. Zkoušeli jsme i druhou jednotku a ten stejný problém. ještě jsem si všiml, že dioda na diagnostickém kabelu pouze svití zeleně, jestli to bude nějaký návod pro Vás v čem by mohl být problém.... Děkuji za případné rady. Elektriku moc dopodrobna nedělám, tak se předem omouvám za možná laický příspěvek...
Napsal: 07 pro 2015, 14:41
od mechoš
Ještě jeden poznatek: auto prý normálně jezdilo, jenom majitel měnil podávací čerpadlo v nádrži a od té doby nejde nastartovat...
Napsal: 07 pro 2015, 15:35
od slovacek.milos
třebas je komunikační linka na jiném pinu kvůli zlodějům,
jestli měnil čerpadlo tak bych se spíš zajímal zda je co zapálit stříkají střokovače? a zda je čím zapálit de jiskra a jestli do lišty vůbec teče benál to v řj stejně nezjistíš, zjisti napiš
Napsal: 07 pro 2015, 15:41
od mechoš
takže posun o kousek dál. jiskru to dává, do lišty jde benzín, ale vstřikovače nejedou. Přitom elektrika na ně jde. Po zapnutí zapalování je tam 12 V a při startování to spadne cca. na 5,5 V. Na spray to jede... tak ted nevím proč vstřikovače nedávají palivo....???
Napsal: 07 pro 2015, 16:00
od slovacek.milos
a máš tam tlak paliva? zkus prstem ucpat hadičku co vede do lišty a zapnout klíček, nebo teče benál do přepadu?
12 V do lišty musíš prověřit silnějěší žárovkou múže se stát že tam de jen napětí a žádný proud,
máš správbný klíček? myslím tím immo

pokud je jiný chytne zdechne odstaví vstřikování ale jiskra jede dál,
Napsal: 07 pro 2015, 23:14
od alfik
A jak zistis tlak paliva ucpanim hadicky prstem?
Napsal: 08 pro 2015, 19:18
od slovacek.milos
alfik píše:A jak zistis tlak paliva ucpanim hadicky prstem?
já ho zjistím tlakoměrem napíchlý T kusem
má ho doma každý

když hadičku u lišty ucpeš prstem a někto ti zapne klíček tak ti ten tlak naběhne citíš, palivo se tlačí ven nebo vyteče přímo do nádrže lajdáckou výměnou čerpadla ty vyyděláš prst a nic nestříká
