Stránka 1 z 1
Problem s autobateriou / nestartuje a bateria je full
Napsal: 20 pro 2015, 18:28
od Nero666
Zdravim, mam problem a potreboval by som poradit. Pred casom som mal problem s elektronickou brzdou a dosiel servis a odpajal mi baterku atd...Kedze som dlho stal na vystraznych tak mi povedal ze mam ist na dlhu trasu a dobit bateriu a ze to zistim tak ze ked stlacim stahovanie okien a pojde mi to same dole a nie len pri drzani tak je dostatocne nabita. A tak aj bolo, po case sa mi to nabilo a slo to same dole. A najazdil v poriadku dalsich cca 1000km. Teraz som auto nechal tyzden na dazdi, obcas pomrzlo atd...dojdem k autu a ze nastartujem a najprv nevedelo naskocit aj ked tocilo motor, tak som skusil este 3-4 razy az dovtedy pokial nezacalo cukat na kontrolkach a prestalo tocit motor. Pricom skla isli normalne dole same. Tak som napojil doma na nabijacku a hned mi ukazala ze bateria je na 100percent.
Vie mi niekto poradit co s tym moze byt? Autom normalne jazdim a niekedy nechytilo na prvyraz, az cca po nejakych 2sekundach po dlhsom stati a po cca 2h po starte po dlhom stati chytilo skoro vzdy hned. Prednedavnom som dolieval do auta z bandasky shellVpower naftu, pretoze v okoli som nemal nikde shellku..mohlo aj to sposobit s tym problem?Ze by sa tam nejaky vzduch dostal...Nevyznam sa v tom moc dobre, prosim pomozte

, pripadne sa podelte o skusenosti
Vopred dakujem

Napsal: 20 pro 2015, 19:06
od blonn
A neni ta baterka po smrti. Nema uz startovaci proud a vypada O.K. Vem jinou, dobrou...a nastav dojezdy oken
Napsal: 20 pro 2015, 19:14
od Nero666
blonn píše:A neni ta baterka po smrti. Nema uz startovaci proud a vypada O.K. Vem jinou, dobrou...a nastav dojezdy oken
praveze tocila motor, teraz ju mam doma v teple, necham ohriat a skusim dobit a uz bola menena...a som si uvedomil ze asi mesiac som v aute nosil v bandaske naftu pre istotu a tu som dolieval, ci nahodou nezmrzla ked auto stalo v mraze...tak uvidim, snad bude ok, pretoze doteraz stale jazdilo auto normalne, zrazu ked teraz prsi mrzne a proste vlhko vonku ci nahodou nezmrzla nafta ..ale dik za radu
Napsal: 20 pro 2015, 22:03
od amater
Baterku treba zmerat pod zatazou, na zaciatok... Prepac ale posudzovat stav baterky podla el okien mi pride trochu cez....
Napsal: 20 pro 2015, 23:08
od Nero666
amater píše:Baterku treba zmerat pod zatazou, na zaciatok... Prepac ale posudzovat stav baterky podla el okien mi pride trochu cez....
to len vtedy ked som stal dlho a mal som zablokovane koleso a svietil som hodku a pol s vystraznymi tak mi poradil to podla toho skusit a jazdit dovtedy a dobijat s alternatorom, ze vtedy bude dostatok stavy v systeme nielen pre motor ale aj pre ine accesorie

, chyba mi stara kontrolka jak na starych autach ktora ukazovaka stav baterky

Napsal: 21 pro 2015, 09:43
od roman1648
baterku změřit zátěžákem a ne zkoušet jezdit oknem nahoru dolu....

Napsal: 21 pro 2015, 16:24
od jericho-3
Je to zajímavý způsob diagnozy...
Mám zato, že baterka se má dobít nabíječkou, ať je jistota, já mám třeba novou baterku, ale auto mi ji vybíjí, když stojí,takže když má baterie 12.2 V auto chytne, ale je vidět, že to je málo, ampérmetr je na doraz i když vše je jinak v pořádku...Auto má rádo plnou kapacitu, jinak je nervozní..Nevím, zda je vůbec reálné slabou baterku pouze jízdou nabít na plnou kapacitu při světlech a všech ostatních vyfikundacích když se předtím vybije na hranici kdy sotva otočí motorem...
Napsal: 21 pro 2015, 17:05
od dibarbora
jericho-3 píše:Je to zajímavý způsob diagnozy...
Mám zato, že baterka se má dobít nabíječkou, ať je jistota, já mám třeba novou baterku, ale auto mi ji vybíjí, když stojí,takže když má baterie 12.2 V auto chytne, ale je vidět, že to je málo, ampérmetr je na doraz i když vše je jinak v pořádku...Auto má rádo plnou kapacitu, jinak je nervozní..Nevím, zda je vůbec reálné slabou baterku pouze jízdou nabít na plnou kapacitu při světlech a všech ostatních vyfikundacích když se předtím vybije na hranici kdy sotva otočí motorem...
Baterku v aute na 100% jej momentalnej kapacity nikdy nedobijes, napatie v palubnej sieti je nastavene tak aby nebolo riziko vyvarenia baterky, z toho vyplyva, ze baterka nemoze dojst do finale v podobe bohateho plynovania a inych priznakov plneho nabitia.
Napsal: 21 pro 2015, 19:00
od jericho-3
Samozřejmě, kdo dnes také naposled viděl, aby baterie i na nabíječce plynovala? To bylo za krále koně, dnes je uzavřená a dobíjí se automaty, takže majitel jen čumí na světélko, jak blikne zelená je spokojen. A přitom o stavu baterie ví prdlajs..Vezmeš vybitou baterii, která netočí, dáš jí na automat a ona za chvilku je "nabitá" ..A když jsi naivní, považuješ ji za dobrou. I volty ukazuje předpisově...ale baterka je přitom v háji...Vše co jde rychle, je nanic../stejně jako v sexu/..

Napsal: 21 pro 2015, 19:08
od dibarbora
Az tak zle by som to nevidel, stale sa da kupit aj relativne stara skola, ktora ide relativne bezbolestne alebo s miernou bolestou otvorit a odmerat seriozne hustotu elektrolytu pripadne aj doliat. Samozrejme aj s patricnym naradim dobit (nemyslim tu parodiu z lidla).
Napsal: 22 pro 2015, 17:15
od jericho-3
Říkal jsem to s nadsázkou, protože můj kámoš s tím neustále operuje, všude samé světélko,automaty na konzervaci, na dobíjení atd. a koumání- MBenz CDI točí málo, ale dobře chytá a on povídá , to je asi z továrny ty malé otáčky, baterku mám novou, opravený startér a točí to pořád stejně..Tak mu říkám, ale máš tam malou baterku/má víc aut, tak je přendavá/, proč myslíš, že je ten kasl tak velkej? Léta běží a rozhovor se opakuje několikrát...A nedávno koupil tu co tam patří podle továrny a volá mi, ty vole to to krásně točí...To je šmrnc..

Napsal: 22 pro 2015, 18:13
od blonn
Jak jsem psal, tak jsem taky mel. Auto rano hrozne pomalu tocilo, ale. hytlo v poho. Jen ten zvuk byl hnusnej jak to nema silu a v mrazech kor. Dal jsem starotu z G3 tdi s mensima amperama, myslim ze 65 nebo plus minus a toci jak slak i v mrazech. Jak bylo zmineno, je to stara dolejvacka. Mel jsem ji tam taky 8let no, tak ma narok...
Napsal: 22 pro 2015, 21:50
od dibarbora
Pokial sa da a netreba do auta nejaku agm alebo Ca technologiu, tak najlepsie pozerat po old school baterkach, ktore maju pod nalepkou skurutkovacie stuple. Osobne preferujem akuma comfort, samozrejme cerstvu. Ked vidim v tescu lezat tie iste baterky v pohode rok a viac, tak mam smutny pocit za nestastnika co to kupi.
Napsal: 22 pro 2015, 22:58
od blonn
I bezudrzbovy maji skrutky. Akorat pod nalepkou. Jednou jsme tutu baterku doplnily destilkou a nabily a maka do teraz. Zeleny oko uz nesviti

Napsal: 23 pro 2015, 04:47
od dibarbora
blonn píše:I bezudrzbovy maji skrutky. Akorat pod nalepkou. Jednou jsme tutu baterku doplnily destilkou a nabily a maka do teraz. Zeleny oko uz nesviti

Dnes uz udrzbovu nekupis, vsetky bezne dostupne su bezudrzbove, len je rozdiel ci je pod samolepkou skrutkovaci stupel, alebo u tych drahsich napr. varta prilepena lista, ktora sa bez poskodenia odstranuje tazsie.