Stránka 1 z 5

Nouzak passat b5 1.9tdi 81kw

Napsal: 08 úno 2016, 10:11
od Tomasb5
Zdravím vás, mám problém se svim passatem b5 1.9 TDI 81 kW afn rok 97, chip na 105kw, z nějakého důvodu se strašně prefukovalo turbo, nouzak při každým plným plynu déle jak 5s. Vag psal plnící tlak maximalni. Tedka jsem zkoušel odpojovat regulaci na turbo a buď jsem maximálně ubral nebo maximálně přidal na regulaci, a plnící tlak je při každým sešlápnutí maxima plynu 2570-atmosfera a potom hnedka nouzak, z jakého důvodu? Tedka píše že snímač plniciho tlaku- zkrat na plus, ikdyz normálně měří, snímač mám v jednotce. Díky moc za rady :)

Napsal: 08 úno 2016, 11:39
od Frenzy
Regulace chodí volně?

Napsal: 08 úno 2016, 12:02
od toefuk
prefukuje cez hranicu snimaca, zadrhnuta regulacia

Napsal: 08 úno 2016, 14:08
od Tomasb5
Turbo minuli týden komplet rozložené a vyčištěné, regulace chodí volně od začátku až do konce a problém přetrvává. A jak jsem psal, regulace bylaa rozhozená ze začátku takže jsem zkoušel úplně přidat na turbu na max. a jelo to lépe od spoda (prostě s turbem) a potom jsem úplně ubral a do 3 tis líný pak zabere i když je turbo vyplé, i hadička dole ale plnící tlak je stále stejný, nemůže být zaplá nějáká kravina která to oblbuje podle otáček? nebo podle přidání plynu?.. jelikož když jsem to auto koupil tak celkem dobře jelo ale regulace turba byla připojená na podtlakovou banku což je totální kravina.. a turbo bylo zatuhlé (regulace). Děkuji za info já už jsem opravdu marnej :D

Napsal: 09 úno 2016, 23:04
od Tomasb5
To opravdu nikdo nic neví? už mám sehnanou jinou jednotku tak vyzkouším vyměnit snímač a uvidíme.. prosím o rady abych to nedělal zbytečně..

Napsal: 11 úno 2016, 12:04
od Tomasb5
To opravdu nikdo neřeší nouzaky na 1.9 TDI? Vždyť to slyšim na každým rohu..

Napsal: 11 úno 2016, 12:30
od prdlavka
a co hadička v jednotce.-)?a pneumatický ventil regulace jsi zkoušel?turbo maš poskládaný dobře?

Napsal: 11 úno 2016, 17:57
od Tomasb5
Hadička v jednotce byla spatna, tu jsem měnil asi před 2 měsícem a turbo jsem rozebíral z obavaneho důvodu že jsem otočil naklápění.. Obava byla spatna, turbo bylo složeno dobře tak jsem ho znova vyčistil a složil.. A tim pneumatickým ventilem regulace si myslel podtlakovou báň? Ta je taky OK..

Napsal: 11 úno 2016, 20:07
od Tomasb5
Nebo ventil n75? ten jsem zkoušel také zaměnovat s n18kou a výsledek žádný..

Napsal: 11 úno 2016, 20:09
od UchoTD
a soft je tam spraveny dobre?...
za dalšie podtlaky su zapojené dobre? nikto sa nebabral do nastavenia banky? sprav 1mm predpatie

Napsal: 11 úno 2016, 20:14
od amater
Tomasb5 píše:Turbo minuli týden komplet rozložené a vyčištěné, regulace chodí volně od začátku až do konce a problém přetrvává. A jak jsem psal, regulace bylaa rozhozená ze začátku takže jsem zkoušel úplně přidat na turbu na max. a jelo to lépe od spoda (prostě s turbem) a potom jsem úplně ubral a do 3 tis líný pak zabere i když je turbo vyplé, i hadička dole ale plnící tlak je stále stejný, nemůže být zaplá nějáká kravina která to oblbuje podle otáček? nebo podle přidání plynu?.. jelikož když jsem to auto koupil tak celkem dobře jelo ale regulace turba byla připojená na podtlakovou banku což je totální kravina.. a turbo bylo zatuhlé (regulace). Děkuji za info já už jsem opravdu marnej :D
A nakoniec si tu banku nechal nastavenu ako? To nieje min-max, musi to byt nastavene presne aby to dokazalo promptne regulovat v celom rozsahu...
Tak ako ti pise Ucho- 1mm aby si ho pritiahol skrutkami

Napsal: 11 úno 2016, 21:29
od Tomasb5
soft je dobrej, nouzak byl občas ještě předtím než jsem ho nechal udělat, ale po vyčištění turba se to předtím zdálo být dobré, tak jsem ho nechal udělat a nouzák je tam tedka furt.. podtlaky jsem hodněkrát kontroloval, všechny jsou zapojeny správně a mám je i nové takže nikde podtlak neutíká, jak mám udělat to předpětí? Jinak jak jsem psal.. vyzkoušel jsem regulaci na turbu dát na max i na minimum, auto jelo úplně rozdílně ale plnící tlak v podstatě ukazoval furt stejné hodnoty, a ikdyž to auto skoro nejelo tak při plným plynu byl plnící tlak 2570bar včetně atmosferického.. na tom se to zasekne a poté okamžitě nouzák.. dříve vag psal (plnící tlak je příliš velký) tedka po čipu píše (snímač plnícího tlaku g71-zkrat na kostru) nemůže to brát hodnoty z něčeho jiného? ikdyž ten snímač jakože měří tak přitom může bejt špatnej úplně.. ještě mě napadlo vyzkoušet tu tlakovou hadičku co jde do jednotky úplně sundat a vyzkoušet co to bude měřit..

Napsal: 11 úno 2016, 21:42
od UchoTD
mna napadlo skontrolovat soft,n75 ventil a poriadne to nalogovat.

Napsal: 11 úno 2016, 22:17
od Tomasb5
co zkontrolovat na softu? :) ventil n75 jsem zkoušel prohazovat s n18 a vše stejné, naloguju to zítra :)

Napsal: 11 úno 2016, 22:24
od blonn
To jsem se poucil jiz davno tim logem. Je to slusna vecicka pro odhaleni problemu. Tim vzdy zacinam pri podobnych problemech.
Jo a plnici tlak 2570? Tak kde zacit??