Stránka 1 z 1
Koherence brzdoveho pedalu
Napsal: 17 úno 2016, 13:43
od Martin Derenin
ahoj,
Koherence brzdoveho pedalu - dokaze mi to někdo prelozit do cestiny?
mam to jako chybu na Jumperu 2007 3.0 116kw
Napsal: 17 úno 2016, 15:05
od Marek001
Ahoj, z akej to je ECU? Motor či ABS? Aj nejaké číslo má tá chyba?
Podla mňa buď vadný brzdový spínač (nekoherencia medzi obidvoma stavmi) alebo ak to má snímač tlaku tak nekoherencia medzi tlakom a pohybom pedála.
Napsal: 17 úno 2016, 16:31
od Martin Derenin
Marek001 píše:Ahoj, z akej to je ECU? Motor či ABS? Aj nejaké číslo má tá chyba?
Podla mňa buď vadný brzdový spínač (nekoherencia medzi obidvoma stavmi) alebo ak to má snímač tlaku tak nekoherencia medzi tlakom a pohybom pedála.
z jednotky ABS to urcite není, řekl bych ze motor na 99% a číslo bohužel nevim, musel bych to znova napíchnout
takze asi vadny spinac, na co to ma vliv?
Napsal: 17 úno 2016, 20:25
od Marek001
Fukcií má viac, ale ak nesvieti kontrolka motora, brzdové svetlá fungujú, nevadí to tempomatu ESP a pod. tak by som ho nechal tak. Neviem aký je tam typ ale napr. na spojkových spínačoch odchádzajú kontakty, stačí ich pocínovať a zas nejakú dobu fachčí.
Napsal: 05 bře 2016, 19:37
od Martin Derenin
ahoj, tak tohle je ta chyba
Stav počítače : EDC16C39
Označení 1 : FD86CE85AB
Označení 2 :
Přítomné závady : 6
P0504 : spínač brzdového pedálu
Charakteristika : Koherence
Statut : Trvalá
Lokalizace : místní
Proměnné veličiny, zaregistrované se závadou ◦Otáčky motoru : 782 ot/min
◦vstřikované množství paliva : 3 mm3/zdvih
◦Poloha pedálu akcelerace : 0 %
◦Měřený tlak v rampě vstřikování : 392 bar
◦Tlak turbodmychadla : 900 mbar
◦Teplota chladicí kapaliny motoru : 77 °C
Napsal: 05 bře 2016, 20:45
od VPetr
Ahoj...bud ho znova rucne nastav nebo v pripade dodavky ktera asi furt lita vymenit...
Napsal: 05 bře 2016, 21:55
od Martin Derenin
Stav počítače : EDC16C39
Označení 1 : FD86CE85AB
Označení 2 :
Přítomné závady : 6
P0504 : spínač brzdového pedálu
Charakteristika : Koherence
Statut : Trvalá
Lokalizace : místní
Proměnné veličiny, zaregistrované se závadou ◦Otáčky motoru : 782 ot/min
◦vstřikované množství paliva : 3 mm3/zdvih
◦Poloha pedálu akcelerace : 0 %
◦Měřený tlak v rampě vstřikování : 392 bar
◦Tlak turbodmychadla : 900 mbar
◦Teplota chladicí kapaliny motoru : 77 °C
koukal sem do diag mam tam asi 10x ulozenej zapis s chybama a to co sem oznacil cervene souhlasi na kazde chybe teda cca teplota je tam 72 - 79, plyn pokazdy 0% a otáčky presne 782.
takze to asi vznika při starte a je fakt, ze mam s teplejma startama problém, auto chytne hned chcipne, musim drzet klicek aby to chytlo
co vy na to, mohl by byt problém v tom brzdovym spinaci, ze by blbly starty?
tempomat nemám, najeto 154 000km
diky