Stránka 1 z 1
Audi A6 1.8T AEB- bez výkonu
Napsal: 19 bře 2016, 12:52
od DjLupe
Čau vím že všude je spoustu témat ohledně tohoto problému avšak žádná rada mi nepomohla. Jedná se o auto co je v nadpisu, diagnostika bez závad,auto najeto 280tis, žádný zátah jakoby bez turba. Ventil n75 vyzkoušen pře akční členy a cvaká takže nejspíš ok, baňka pro regulaci vypadá taky ok,testováno fouknutím do hadičky a zacpáním-drží a táhlo chodí. Při nastartovaném motoru a přidáním plynu se táhlo pohne ale až v hodně vysokých otáčkách a to jen o kousek-nevím jestli je to v pořádku. Podezřívám decelerační ventil ale nevím jak vyzkoušet,nikde jsme se to nedočetl, funguje to podobně jak ovládací baňka?
Poraďte prosím.
Napsal: 20 bře 2016, 22:20
od slovacek.milos
diagnostika je cílená činnost ke zjistění závady pokud je bez závad fachčí i motor, v tom máš hokej neumíš najít v bloku měřených hodnot turbo a váhu,
koule říká
https://www.google.cz/url?sa=t&rct=j&q= ... 7vzGUxjjyw
nejde ti podtlak z N75 na turbo

Napsal: 22 bře 2016, 20:12
od bull
U AEB budeš hledat tlak turba v bloku měřených hodnot marně,žádný do ŘJ nevede,takže se dá měřit pouze mechanickým budíkem. Obtoková baňka je ovládaná tlakem z turba,decelerační ventil podtlakem ze sacího potrubí. Jestli je dobrý,vyzkoušíš tak,že když foukneš do bočního portu,na který je napojena ta hadice o průměru asi 3cm,tak nesmí ventilem procházet vzduch,musí držet tlak. Průchozí je ventil až v případě,že na horní tenkou hadičku připojíš podtlak.(nastane v případě že při běhu motoru uvolníš plynový pedál a zavře se škrtící klapka).
Napsal: 23 bře 2016, 07:31
od slovacek.milos
zajímavé aeb má měřič protékajícího vzduchu i tlaku v sacím potrubí a že by ne
byly v bloku měřených hodnot? turbo je mi mo řj
Napsal: 23 bře 2016, 08:01
od roman1648
může být po turbu, rády tady praskají...
Napsal: 23 bře 2016, 14:50
od slovacek.milos
roman1648 píše:může být po turbu, rády tady praskají...
já to leta dělal jen tak že jsem dal ruku na turbo a když mi ji turbo neodtláčelo tak u jsem věděl,