Stránka 1 z 2
Touran 2.0TDi - 103 nebo 125 kw??
Napsal: 20 dub 2016, 22:50
od 81
Opravdu nevím co pořídit, rok 2007 - 2009. Lepší do spolehlivosti 103 nebo 125 kw? Když budou u 125ky vyměněné vstřiky za Bosche, tak by to mělo něco vydržet? U 103 kw zase odchází hlavy. Občas vídám u obou motorů špatné těsnění pod hlavou. 125ka bude jezdit v průměru o 0,5 litru více, co jsem tak koukal. U 125ky prý DPF do 200 tis. ko. Jak je na tom 103 kw s DPF? Poradí někdo? Díky za každý postřeh.
Napsal: 21 dub 2016, 08:34
od TomKala222
Napsal: 21 dub 2016, 11:58
od 81
Díky. Jestli koukám dobře, tak 103 kw CR se dával ještě do jedničkového faceliftu ke konci?
Napsal: 21 dub 2016, 12:53
od TomKala222
vypadá to, že ano. Každopádně pokud 2.0 TDI CR tak bych asi šel do CFHC (103kw) nebo (CFJA/CFGB) - 125kw což je vlastně druhá generace CR.
Do PD bych nešel

)
Napsal: 21 dub 2016, 18:11
od Ashley
Generacia 1t1 a 1t2 boli iba PD.
Napsal: 21 dub 2016, 20:44
od 81
Já jsem si říkal, že CR byly až v novém modelu.
Napsal: 21 dub 2016, 21:34
od geo
Kde jsi se dočetl že dpf je jen do 200tis co k nám jezdej supy tak ok jen baňky turba a egr.Na touranech jsme dělaly dvakrát prodřenou převodovku od sachs přítlačáku prej je to normální povídal kamarád ve značce.Rovnou jsme dali luk.
Napsal: 22 dub 2016, 06:00
od JENDA T4
asi myslel 125kw pd.
cr jsou na tom lépe
Napsal: 22 dub 2016, 20:42
od 81
Jo, ten DPF jsem myslel u 125 kw, tam to prý déle nevydrží.
Lepší tedy vzít 103? Nebo je to prašť nebo uhoď.. ?

Napsal: 23 dub 2016, 05:37
od JENDA T4
seš v lese
125kw muže být pd i cr-pokaždé s dpf.u cr dpf vydrží asi déle,ale ty první cr maj beztak zase jiné mouchy,asi častěji zadirajicí se čerpadla,veme to sebou i vstřiky a defacto celá palivová souprava by semněla vymněnit,někdo to jen čistí,ale já bych tomu už nevěřil.dále se serou čerpadla oleje s vyvažovákama.
103kw muže být pd 8v BMM s dpf,BKD bez dpf i cr zase cr první a druhé generace.
cr 103 vs 125 kw dle mne stejné motory,rozlišoval bych jen generaci cr
první má vstřiky zajištěné pod takovou hliníkovou deskou,každej vstřik je krytej jedním hliníkovym plechem na 4šrouby,u druhé generace jsou dva vstřiky zajištěné jednou klemou ,uprostřed mezi těma vstřikama jeden šroub.
druhá generace muže mít oněco poruchovější elektrický EGR chladič spalin.
Ale zas tak hrozně bych to neviděl,auta se budou srát vždycky,záleží vždy od kusu a u jetýho obzvlášt,člověk by si musel pořídit lítačku aby jednou za čas nemusel něco řešit,já mám štěstí,málokdy mi vydrží auto déle jak dva roky a musim zaklepat řešim jen spotřebák a max něaké lamdasondy nebo chujovinky a naštěstí témněř vždy to najdu u sebe v regálku
ale u toho tourana pokud dělaj 103kw BKD a hledáš nejspolehlivější motor s případnejma nejlevnějšíma nákladama na opravu šel bych tedy do BKD,motory jeté jsou s těch levnějších a vstřikyasi taky,víc se toho tam už moc nesere,oproti ostatním motorum.
Napsal: 24 dub 2016, 12:35
od zizalak
Na Touranu dělat cokoliv pod kapotou je radost...
Napsal: 24 dub 2016, 14:41
od geo
Tam je místa habaděj zkus A nebo C8 ducáto to jsou radosti.
Napsal: 24 dub 2016, 15:10
od fekálek
tak tak žhaviče na C8 ti připomenou jak na touranu jde všechno jak na favoritu

Napsal: 24 dub 2016, 20:06
od zizalak
beru, že vozy francouzské provenience jsou specifické ale sundavat hlavu na 2.0 TDI Touranu je strašný
Napsal: 24 dub 2016, 20:11
od geo
Musíš to celé rozdělat ale místa je tam podle mě dost.