Stránka 1 z 2
Preskočené rozvody o jeden zub
Napsal: 14 kvě 2016, 21:40
od Utmir
Zdravím chcem sa opýtať ake príznaky by malo auto 1,9 tdi 77kw ,Pd motor bls keby boli skočené rozvody o zub ale na klukovej remenici nie na vačke či by to vedelo zahlasiť chybu ked snimač vačky by mal dobru polohu vačka by sedela na aretaciu
Napsal: 14 kvě 2016, 21:55
od t_kali
Zajímalol by mě, jaky je podle tebe rozdíl mezi posunutím na vačce, nebo na klice?
Příznak je jednoduchý, nepojede to. Rozsvítí se MIL a bude psát chybu synchronizace.
Napsal: 14 kvě 2016, 21:55
od misocko
ak sa nemylim tak motor ma dva snimace (vacka, kluka) a podla toho vie ci je nieco preskocene, nezavisle na tom kde je to preskocene. Ako bu podla teba vedel ze vacka sedi na aretaciu? - to ho nezaujima, dolezite je aby sedela poloha kluky voci polohe vacky - bez ohladu na to kde konkretne by to bolo preskocene
Napsal: 14 kvě 2016, 22:15
od slovacek.milos
misocko píše:ak sa nemylim tak motor ma dva snimace (vacka, kluka) a podla toho vie ci je nieco preskocene, nezavisle na tom kde je to preskocene. Ako bu podla teba vedel ze vacka sedi na aretaciu? - to ho nezaujima, dolezite je aby sedela poloha kluky voci polohe vacky - bez ohladu na to kde konkretne by to bolo preskocene
motor pd nepřemýšlí o přeskočení a jak sedí aretace, ale o tom že nenatočí vůbec, jeden zub ten nevadí zubařovi ale pedečku

Napsal: 14 kvě 2016, 22:51
od skopka
No ked vies ze je to skocene tak by som to ani nestartoval

Napsal: 14 kvě 2016, 22:52
od stanomx
misocko píše:ak sa nemylim tak motor ma dva snimace (vacka, kluka) a podla toho vie ci je nieco preskocene, nezavisle na tom kde je to preskocene. Ako bu podla teba vedel ze vacka sedi na aretaciu? - to ho nezaujima, dolezite je aby sedela poloha kluky voci polohe vacky - bez ohladu na to kde konkretne by to bolo preskocene
co hulis? porozmyslaj... trocha boha... skoci ti remen o zub posunie sa kluka abo vacka? ja neviem, melies mak cez remenovy prevod - ten preskoci o zub namelies o jeden zub viac maku lebo ti to preskocilo pri kluke?
Napsal: 15 kvě 2016, 06:42
od Marek001
Skok remeňa o zub - teda to "kde preskočil" má význam hladať napr. na rotačke alebo DOHC s dvoma vačkami/remenicami. Na PD je to jedno - keď preskočí tak nezáleží kde to skočilo, nepasuje kluka-vačka a hotovo.
Napsal: 15 kvě 2016, 09:31
od Marek77
Pokud by přeskočil řemen na kolech rozvodu u PD, pak se může stát jedna ze dvou věcí:
Pokud by došlo k tomu, že kolo vačky se posune o zub dopředu, motor se jednoznačně nakopne na sacích ventilech.
Pokud by došlo k tomu, že kolo vačky se posune o zub zpátky, auto s největší pravděpodobností nepůjde nastartovat, nebo poběží dost nepravidelně a nepůjde do výkonu, ale motor se mechanicky nepoškodí.
Ať tak či tak, v obou případech se stane to, co už psali kluci vejš.
Napsal: 16 kvě 2016, 17:13
od fabiátor
Hm, tak to jsem asi vyjimka potvrzujici pravidlo, kdyz mam vacnici soupnutou o zub a motor maka.
Napsal: 16 kvě 2016, 17:41
od cindo888
ja som nechtiac nahodil o jeden zub zle a pretacal som rucne motorom a nic sa nestretlo ale bolo to na 1.4tdi ale skuska spravnosti na aretak ukazala ze je to zle tak sa to opravilo
Napsal: 08 čer 2016, 21:54
od misocko
stanomx píše:misocko píše:ak sa nemylim tak motor ma dva snimace (vacka, kluka) a podla toho vie ci je nieco preskocene, nezavisle na tom kde je to preskocene. Ako bu podla teba vedel ze vacka sedi na aretaciu? - to ho nezaujima, dolezite je aby sedela poloha kluky voci polohe vacky - bez ohladu na to kde konkretne by to bolo preskocene
co hulis? porozmyslaj... trocha boha... skoci ti remen o zub posunie sa kluka abo vacka? ja neviem, melies mak cez remenovy prevod - ten preskoci o zub namelies o jeden zub viac maku lebo ti to preskocilo pri kluke?
sa tu rozculujes bez toho aby si to precital a pochopil, to Ty zahod to hulivo, pre menej chapavych, vysvetlenie mojho textu : remen ti samozrejme moze poskocit na vacke alebo kluke ale ani Ty ani motor (konkretne PD) nezisti kde sa to stalo a je mu to jedno
Napsal: 09 čer 2016, 06:26
od ROMEK
audi A4 1,9tdi a auto normalne startovalo majitel si stezoval na spotrebu. Nejake tela na tom robilo rozvody a ked som zaaretoval pripravkom vacku tak na klukovke pripravok vychadzal skoro o dieru cca 1 zub a o napnuti napinaci kladky nema zmysel ani hovorit
Napsal: 09 čer 2016, 06:31
od roman1648
Taky si přisadím, tady zase někdo "pár let" na rozvody nemákl

Zuby už se začaly sypat

Napsal: 09 čer 2016, 09:20
od stanomx
škoda že som nevyfotil asv čo som robil posledne, pod kladkou podložka - kladka vyosená, remeň zbrúsený asi 3mm zo strany dole, po remenici vačky behal ako had, vačkové koleso zatiahnuté asi ešte viac než centrálna matka na kolese

remeň
Napsal: 13 kvě 2017, 12:27
od budinec
a čo by sa mohlo stať ked je preskočený rozvod o 3 zuby na motore CR 125kW- CBBB - 2,OL na VW Passate 3C ? Bol to stret so zverou . Nastavil som to , ale motor horšie štartuje , zle ide od spodných otáčok- nejde do výkonu. Ked sa už rozbehne potom už ide , ale pri plnom plyne to nejde tiež do výkonu.