Stránka 1 z 1
Leon 1M pásy, pyropatrony, RJ, airbagy
Napsal: 24 říj 2016, 16:36
od stuntman
Ahoj, mám takový problém. Koupil jsem Leona, při koupi jsem si žádného problému nevšiml, kontrolka airbagu ukazovala správně. Nicméně se mi špatně navíjel pás u řidiče, tak jsem se rozhodl, že se na něho podívám a vyčistím ho od bordelu, ale po demontáži B sloupky jsem si všiml, že do pásu s pyropatronou není zapojen kabel a že navíječ se zdá zdeformovaný. Pro jistotu jsem hned sundal i B sloupek u spolujezdce a tam je kabel taky odpojený, nicméně tento pás nevykazuje žádnou deformaci a funguje jak má. Sehnal jsem si tedy diagnostiku, ale nedaří se načíst RJ airbagů (VAG hlasí: Nelze sesynchronizovat Baud Rate!). S obavami jsem tedy sundal airbag volantu, abych zjistil jestli je vůbec zapojený. Naštěstí zapojený je, takže se zdá, že airbagy jsou OK. A teď mám několik otázek: 1. Jakto, že když jsou pyropatrony odpojené, nesvítí kontrolka airbagu? 2. Po čem jít, abych se mohl spojit s RJ airbagu? 3. Pokud koupím jiný pás s pyropatronou, stačí jen vyměnit a zapojit? 4. Může se něco stát pokud zapojím pás u spolujezdce, kterému očividně nic není? Nebo se to musí nějak resetovat v jednoce airbagu? Zkoušel jsem o tom hledat v DP od octavie, ale v octavii jsou zřejmě použity pouze mechanické odpalovače pyropatron, což se tedy divím, že v leonu jsou elektro. Za každou radu díky.
Napsal: 24 říj 2016, 19:30
od slovacek.milos
leona jsi koupil na jezdění, tak neřeš prkotiny kterí se vozí a někdo to pořešil tak aby neprudili řidiče

Napsal: 25 říj 2016, 09:29
od stuntman
To se mi nezdá jako dobré řešení, hlavně z důvodu bezpečnosti, když vidím jak to na silnicích vypadá, tak bych byl rád kdyby takhle zásadní věci mající vliv na bezpečnost byly funkční.
Napsal: 25 říj 2016, 09:51
od slovacek.milos
a jaká je odeztva na adresu 15 ?? co ti píše? vag? s jinýmy řj se spojíš ok? já pásy zásadně nepoužívím tak můj náhled je kapku skreslený
Napsal: 25 říj 2016, 10:01
od hansdob
No ja osobne bud to chce mit funkci airbagy i pasy nebo ani jedno.
Napsal: 25 říj 2016, 10:36
od stuntman
slovacek.milos: V pohodě, i tak díky. S ostatníma jednotkama se spojím bez problému, jen při načítání airbagů VAG hlasí: Nelze sesynchronizovat Baud Rate! Ale kontrolka se při načítání rozsvítí.
hansdob: souhlasím a chtěl bych toho docílit, když koupím nový pás můžu ho bez obav připojit? Nebo je v jednotce uložený jako střelený a mohl by střelit zas? Ale myslím si, že pokud nesvítí kontrolka a někdo obelhal jednotku třeba odporama na konektoru od pyropásů, tak se tváří jako OK a jednotka nevykazuje chybu, takže po montáži nových by mohlo být vše OK ne?
Napsal: 25 říj 2016, 10:46
od slovacek.milos
[quote="stuntman"]slovacek.milos: V pohodě, i tak díky. S ostatníma jednotkama se spojím bez problému, jen při načítání airbagů VAG hlasí: Nelze sesynchronizovat Baud Rate! Ale kontrolka se při načítání rozsvítí.
asi blbá diagnostika co máš ?
Napsal: 25 říj 2016, 11:41
od stuntman
slovacek.milos: klasika KKL i HEX, na jiném autě nikdy nebyl problém
Napsal: 25 říj 2016, 18:20
od slovacek.milos
možná by šel obyč KL a třeba 3.O4 malý kvalt
Napsal: 25 říj 2016, 18:32
od stuntman
jo, právě ten používám, obyč KKL a Vag 304
Napsal: 25 říj 2016, 21:12
od slovacek.milos
stuntman píše:jo, právě ten používám, obyč KKL a Vag 304
třeba ty dvě komunikační linky kk jsou problém