Stránka 1 z 1
Audi A6 2006 Problém
Napsal: 11 zář 2007, 11:04
od autoelektrika
Mám problém s novou Audi A6,píše to toto:
Systém a/nebo verze: 2.7L V6TDI 000SG 0010
Kódování: 0011322
Číslo dílny: WSC 61581
Nalezena 1 chyba:
005445 - rizeni skrtici klapky: chybna funkce
P1545 - 002 - dolni hranice prekrocena
info o závadě:
Stav závad: 01100010
Priorita závad: 0
Frekvence závad: 1
Kilometry: 141492 km
Indikace času: 0
Píše to hned po smazání,takže furt a v bloku hodnot to píše škrtící klapka 1%,nevím jestli to má bejt,jestli tam náhodou nemá bejt 0%.
Nevíte jestli tam nejde udělat nějaké základní nastavení klapky?
Díky
Napsal: 11 zář 2007, 12:59
od BH motor
skus ju vycistit. mozno je zasrana a rj nevie nastavit spodny doraz. Po kazdom zapnuti kluca prebieha funkcny test a klapka sa nastavuje do zakladnej polohy. a ak sa neda nastavit tak je bud spinava alebo vadna. Predpokladam ze sa bavime o klapke pri EGR
Napsal: 11 zář 2007, 21:41
od autoelektrika
Právě,že ani nevím o kterou klapku jde......
Napsal: 11 zář 2007, 23:40
od BH motor
2,7 mala by to byt ta klapka co je pred egr. Ona skrti primarny vzduch ked funguje egr. nizka a mstredna zartaz
Napsal: 12 zář 2007, 06:25
od maros4341
pozicia 23

Napsal: 19 zář 2007, 06:46
od autoelektrika
Moc díky všem za každou radu.Takže si myslíte,že tu klapku,kterou to píše,tak to je ta co přidává plyn(obr. č. 23)?V pondělí to zkusím rozebrat a vyčistit.Údajně stojí jen 10000,-,to na dvoulitra prej 35000,-.Jsou tam dohromady na tom motoru 4 klapky,jedna u turba,jedna u jedné hlavy,jedna u druhé a ta čtvrtá je ta plynová.Zkuste mi ještě z něčím poradit,každá rada na pondělí dobrá.Díííík
Napsal: 19 zář 2007, 20:41
od autoelektrika
Prosím.....,poraďte s touto novou károu
To asi nikdo nemá ještě zkušenosti
Díík
Napsal: 25 zář 2007, 18:21
od autoelektrika
Tak jsem to vyřešil,byla to ta hlavní škrtící klapka obr.-23.Rozebral jsem jí a vevnitř bylo očesané silonové kolo.Koupil jsem novou za 9100,- s daní a je vše o.k. .Takže ať to víte taky a nestrácíte nad tím čas.Má to 140000km najeto a asi teda odcházej.Mějte se a dííík.
Napsal: 25 zář 2007, 18:43
od go.vojta
ty máš na audi z roku 2006 najeto 140000?? to v tom autě i spíš ne??

Napsal: 25 zář 2007, 19:10
od autoelektrika
To není moje,řešil jsem to v práci.Je to teď dovoz a fakt to má tolik najeto.To v Češi najedou klidně za 10let.......

,vždyť se koukni třeba do annonce

Napsal: 25 zář 2007, 20:24
od maros261177
Ahoj, ved to auto mas este v zaruke ak to je rok 2006, zajdi do znackoveho servisu nech to riesia oni (hlavne aby si do toho netrepal peniaze)
Napsal: 25 zář 2007, 20:29
od Klokan
maros261177 píše:Ahoj, ved to auto mas este v zaruke ak to je rok 2006, zajdi do znackoveho servisu nech to riesia oni (hlavne aby si do toho netrepal peniaze)
Nevim jestli neni zaruka omezena i na km...
Napsal: 25 zář 2007, 21:00
od maros4341
U nas je zaruka 2 roky alebo 100000km - co nastane skor. V cechach to bude asi podobne. Takze zaruka uz neplati
Napsal: 25 zář 2007, 22:07
od Klokan
maros4341 píše:U nas je zaruka 2 roky alebo 100000km - co nastane skor. V cechach to bude asi podobne. Takze zaruka uz neplati
Pozadat o vypis km ze servisu pri posledni navsteve - pro jistotu a smotat treba na stav + 5 000 km nad to co maji - a uz je v zaruce
Ale kdyz je tu sluzebak a z Tveho netece, tak to zas neni tak velka palka aby to stalo za namahu.
Napsal: 25 zář 2007, 23:49
od autoelektrika
To bylo zákazníka a už vidím jak dovoz z Německa řešej u nás záruku
Možná,kdyby stála 35000,- jako na Tuarega,tak by nad tím uvažoval,ale 9000,- s DPH bylo určitě rychlejší,než řešit reklamaci.Moje peníze to nebyly,řekl jsem mu co má v háji a on to koupil.
Zlaté motory 1Z 66KW a AFN 81KW,tam stačí vyměnit po 400000km turbo kvůli naklápění lopatek (pokud tomu občas někdo naloží) a dalších min. 300000km to najede.Jo a vlastně ty volnoběžky na AFN na altíku (no tak po 100000km 2500kč za volnoběžku,to nic).
Škoda mluvit kam se ta technika ještě dostane.........
