Stránka 1 z 2
Problém VIDEO 2.0TDi 125kw CR - nepravidelný chod motoru VAG
Napsal: 27 lis 2016, 21:05
od hona007
Zdravím mám problém s motorem 2.0TDi 125kw CR typ CBBB 2010 nepravidelný chod motoru na volnoběh najeto 120tis DPF OFF ... v tahu vše v pořádku .. nechal jsem vyndat vstřiky a poslal na kontrolu všechny měly dobré hodnoty jen jeden pokuckával na otevíracím tlaku jinak dobrý - nechal jsem vyměnit za jiný použitý a dali do druhého válce od rozvodů ... teď na diagnostice takovéto hodnoty .. setkal se s tím již někdo .. možná čerpadlo ? ukazuje to asi problém na 3 válci ... teď momentálně mi to píše chybu na žhavičce na 3 válci
https://www.youtube.com/watch?v=2pNmR8tNyPQ
Díky za rady
[/url]
Napsal: 27 lis 2016, 21:30
od skopka
Pozret tlak na rampe skutocny a pozadovany , moze aj niektora z trisiek kvapkat do valca ale aj ine veci egr ventil vaha vzduchu treba to vsetko skontrolovat ale aj to dpf off moze robit sarapatu ak to niekto menil softom v rj motora
Napsal: 27 lis 2016, 21:44
od hona007
žadné další chyby v motoru nejsou ... bez DPF jezdí 40tis km a vše v ok vstřiky teď po kontrole nekapal žadný .. turbo tlačí výkon je stejný .. jen na volnoběh dělá tuto paseku ... přiložené video před vyndáním vstřiků a se zvukem je slyšet jak motor uplně zadrhává
32vteřina ... ale od záčátku je slyšet jak motor zadrhává 42vteřina taky dobrý
https://www.youtube.com/watch?v=a0v70_Hoq_g
Napsal: 27 lis 2016, 22:55
od Huml
předpokládám, že jste je přizpůsobili, teda aspoň ten jeden a ty ostatní se daly kde byli nebo jestli se přehazovali, tak přizpůsobit všechny, jinak pokud jo a jsou tam takový hodnoty, tak já bych začal ještě tím třetím
Napsal: 28 lis 2016, 00:20
od hona007
Spíš si myslím ,že bude problém asi jinde než ve vstřikovačích ... dělalo to před vyndáním tak i po vrácení zpět ... přizbůsobení vstřikovače se asi nedělalo nebyl jsem u toho a bylo mi řečeno, že se to nastavovat nemusí
Napsal: 28 lis 2016, 09:06
od ludva
Přizpůsobit se musí

Napsal: 28 lis 2016, 09:29
od hona007
OK zkusím , ale nic se nemění na tom , že nepravidelný chod byl ještě před vyndáním vstřiků a po nandání zpět beze změny :
teď za
studena :
1.válec 0,82mg/H
2.válec -2,23mg/H
3.válec 1,03mg/H
4.válec 0,31mg/H
při ohřátí :
1.válec -0,85mg/H
2.válec -0,8mg/H
3.válec 2,02mg/H
4.válec -0,42mg/H
Napsal: 28 lis 2016, 09:38
od octaviask
pokial maju vstrekovace na sebe kalibracne cisla treba to prisposobit!!!! potom mozes dumat dalej. Je logicke ak das vstrekovac z ineho auta treba ho adaptovat! Tak isto aj po repase...a pod.
Napsal: 28 lis 2016, 10:02
od hona007
Tak jsem přizbůsobil vstřiky - žádná změna motor stále zadrhává a hodnoty stejné jaké jsem psal
Napsal: 28 lis 2016, 12:35
od eazy20
tie hodnoty su teda nic moc, zmeraj kompresiu, pozri vacky..a ked to bude v poriadku tak nove vstreky asi
Napsal: 28 lis 2016, 13:21
od hona007
3vstřiky jsou super ... správné hodnoty i na stolici 4 měl hodnoty taky dobrý jen při otvíracím tlaku drobet pokuckal tak jsem vyměnil za jiný ... do motoru usazen na druhý válec
Napsal: 28 lis 2016, 13:24
od váha
Hlavně pokud ten vstřik je použitý tak kalibrační kód nelze použít protoze neodpovídá, musí se vygenerovat nový kód
Napsal: 28 lis 2016, 17:35
od hona007
Po přizbůsobení vstřiků a projetí cca 40km jsou hodnoty takové ...
mám první CR se vstřiky piezo , kde se oprava na vstřikovači neděla .. tak jsem použil kód stejně jako u ostatních z vrchu vstřikovače
teď takové hodnoty :
https://www.youtube.com/watch?v=WtAaGpg ... e=youtu.be
vstřiky 1,3,4 jsou po kontrole 2 bez kontroly

Napsal: 28 lis 2016, 20:28
od octaviask
vstrek ktory nebol na stolici treba poslat, aby vygenerovali nove kody (pokial prejde)
Napsal: 29 lis 2016, 08:05
od hona007
vstřik piezo se nedá repasovat ... kódy na vstřikách jsou původní