Stránka 1 z 1
Golf V 2.0 TDI- zvuky z prevodovky GRF pri razeni 5-ky
Napsal: 10 pro 2016, 07:13
od petr_p
Zdravim,
jen se chci ujistit, ze zavada moji 6-ti stupnove prevodovky je stejna jako zde na foru casto zminovana, tzn:
Pri prerazovani ze 4 na 5 to po pusteni spojky vrzne. V tahu jede 5-ka normalne, kdyz ale brzdim motorem na 5-ku tak to huci jako kdyz se na dalnici najede na bilou caru krajnice
Je to teda to vymackane lozisko v obalu prevodovky?
Pokud ano, vi nekdo co presne se pri takove oprave s prevodovkou dela?
Diky za rady, petr_p
Napsal: 10 pro 2016, 18:03
od Huml
dá se pod segerovku ložiska podložka
Napsal: 11 pro 2016, 09:37
od petr_p
Huml píše:dá se pod segerovku ložiska podložka
To jako ze se tim vymezi axialni vule? To pomuze? Nebo je to jen kratkodobe reseni?
Napsal: 11 pro 2016, 10:41
od octaviask
No ja mam 6 kvalt v OI a 5tka so 6tkou pri brzdeni motorom na dialnici hučia.
Problem je si myslim v loziskach 5tky a 6tky = na vymenu
+ treba vyriesit axialnu volu na hlavnom lozisku.
a mas po problemoch
Napsal: 11 pro 2016, 14:55
od petr_p
octaviask píše:No ja mam 6 kvalt v OI a 5tka so 6tkou pri brzdeni motorom na dialnici hučia.
Problem je si myslim v loziskach 5tky a 6tky = na vymenu
+ treba vyriesit axialnu volu na hlavnom lozisku.
a mas po problemoch
Prima, dekuju za tip, zamerim se na ty loziska a vuli hlavniho loziska

diky
Napsal: 11 pro 2016, 16:55
od octaviask
petr_p píše:octaviask píše:No ja mam 6 kvalt v OI a 5tka so 6tkou pri brzdeni motorom na dialnici hučia.
Problem je si myslim v loziskach 5tky a 6tky = na vymenu
+ treba vyriesit axialnu volu na hlavnom lozisku.
a mas po problemoch
Prima, dekuju za tip, zamerim se na ty loziska a vuli hlavniho loziska

diky
mesiac dozadu sme robili jednu octaviu II s vysekanym loziskom na hriadelke. riešilo sa nove puzdro a tak. Inak v CZ mate nejaku firmu priamo na tieto 6kvalty ktora dava zaruku na to!
Napsal: 11 pro 2016, 21:54
od Huml
petr_p píše:Huml píše:dá se pod segerovku ložiska podložka
To jako ze se tim vymezi axialni vule? To pomuze? Nebo je to jen kratkodobe reseni?
pomůže
Napsal: 15 pro 2016, 15:10
od matess
Napsal: 15 pro 2016, 15:42
od stanomx
možno to až taký blbý nápad nieje, rozhodne nie tak blbý ako výpočet zaťaženia toho ložiska
Napsal: 15 pro 2016, 15:57
od octaviask
Treba pri vymene spojky davat origo mazivo na hriadel prevodovky. Kazdy tam kydne normalnu vazelinu ktora za par tisic km vyschne.
Napsal: 16 pro 2016, 11:59
od Dave1977
octaviask píše:Treba pri vymene spojky davat origo mazivo na hriadel prevodovky. Kazdy tam kydne normalnu vazelinu ktora za par tisic km vyschne.
Mám Touran 2.0TDI PD 103kW a 6q.V létě jsem měnil spojku i se setrvákem Sachs a právě na tuto hřídel jsem se zaměřil a vše řádně promazal tukem G000 100.Mám vypodložené ložisko v převodovce a všechny problémy s řazením ze 4-5 přestalo a řazení je tiché a velmi přesné.Olej měním v převodovce každých 100 tisíc km.Ale např.Sixta vyloženě varuje že se ložisko vypodložit na axiální vůli nemá.Tak si vyberte.
Napsal: 16 pro 2016, 14:01
od matess
Pokud jsi tu hřídel namazal, tak máš nejspíš po problému. Já zatím jen sbírám informace co s tím. Známej má jen origo podložku (10 tis. km) a zatím prý dobrý, Huml píše že to funguje, takže určitě ví o čem píše.
Jen si říkám, že podložkou sice vymezíš vůli, ale ložisko se dál může v obalu protáčet. Docela se mi líbilo to řešení s tím červíkem, ale nevím jestli má cenu to takhle bastlit, jestli člověk neudělá víc škody než užitku. Správné řešení závady známe nejspíš všichni

Napsal: 16 pro 2016, 14:45
od Dave1977
matess píše:Pokud jsi tu hřídel namazal, tak máš nejspíš po problému. Já zatím jen sbírám informace co s tím. Známej má jen origo podložku (10 tis. km) a zatím prý dobrý, Huml píše že to funguje, takže určitě ví o čem píše.
Jen si říkám, že podložkou sice vymezíš vůli, ale ložisko se dál může v obalu protáčet. Docela se mi líbilo to řešení s tím červíkem, ale nevím jestli má cenu to takhle bastlit, jestli člověk neudělá víc škody než užitku. Správné řešení závady známe nejspíš všichni

Jak říkám,kdo mění v převodovce olej?Podle mého je po cca 100-150 tisících km ten olej vyměnit a určitě převodovce prodloužíš život a to dost podstatně.Věřím,že je pak schopna dát i půl mega kiláků.