Stránka 1 z 4
vw bora 66kwh problem s turbom
Napsal: 17 zář 2007, 16:26
od kuty21
dobry ...mam problem na vagu mi hlasi nizky tlak na turbe.auto tahne ale tazko sa dostava do otacek aj podla vagu dosiahne spravny tlak az okolo 3000.
Chcem sa zeptat je normalne ze za statia sa tahlo na plechovke vobec nehybe ani ked ho dam na4500 otacek???ked dam do hadicky tlak kompresorom tak sa tiahlo hybe...
auto pada do nouzaku spravidla ked sa z miesta chcem rychlo rozbehnut napriklad na dalnicu.vypnem/zapnem klic a vse o.k s autom muzem delat co chcem ide az pokial znova nezastavim.vaha je nova please poradte uz som s toho nestastny......
moze to byt nepruchodny katalyzator????
Napsal: 17 zář 2007, 21:16
od tomáš karbus
to že se nehejbe neni v žádnym případě normální skontroluj regulaci a lopatky
Napsal: 18 zář 2007, 04:53
od kuty21
ma nekdo nejaku schemu na ragulace turba ???prosim
Napsal: 18 zář 2007, 09:08
od Bugs.Bunny
................... do hadicky tlak kompresorom tak sa tiahlo hybe... ................
To by mě zajímalo jak se Ti daří rozhýbat tlakem, podtlakovou regulaci. Do té plechovky jde podtlak přes ventil N75 a když chceš zkusit zahýbat táhlem z plechovky stačí zkušebně zapojit " přímý " podtlak z jiné hadičky. Nebo vagem přes akční členy. Po starti se táhlo regulace zasune?
Napsal: 18 zář 2007, 09:11
od Bugs.Bunny
tomáš karbus píše:to že se nehejbe neni v žádnym případě normální skontroluj regulaci a lopatky
A hadičky. mohla by být nějaká jen děravá nebo nesprávně zapojená.
Napsal: 18 zář 2007, 12:30
od kuty21
Bugs.Bunny píše:................... do hadicky tlak kompresorom tak sa tiahlo hybe... ................
To by mě zajímalo jak se Ti daří rozhýbat tlakem, podtlakovou regulaci. Do té plechovky jde podtlak přes ventil N75 a když chceš zkusit zahýbat táhlem z plechovky stačí zkušebně zapojit " přímý " podtlak z jiné hadičky. Nebo vagem přes akční členy. Po starti se táhlo regulace zasune?
pokial viem su dva druhy motorov jeden sa otvara tlakom a druhy podtlakom oprav ma jak sa mylim ja ked do tej hadicky privediem tlak tak sa tahlo hybe.
Napsal: 18 zář 2007, 12:31
od kuty21
Bugs.Bunny píše:tomáš karbus píše:to že se nehejbe neni v žádnym případě normální skontroluj regulaci a lopatky
A hadičky. mohla by být nějaká jen děravá nebo nesprávně zapojená.
hadicky som menil a stale rovnako
Napsal: 18 zář 2007, 15:29
od Bugs.Bunny
kuty21 píše:Bugs.Bunny píše:................... do hadicky tlak kompresorom tak sa tiahlo hybe... ................
To by mě zajímalo jak se Ti daří rozhýbat tlakem, podtlakovou regulaci. Do té plechovky jde podtlak přes ventil N75 a když chceš zkusit zahýbat táhlem z plechovky stačí zkušebně zapojit " přímý " podtlak z jiné hadičky. Nebo vagem přes akční členy. Po starti se táhlo regulace zasune?
pokial viem su dva druhy motorov jeden sa otvara tlakom a druhy podtlakom oprav ma jak sa mylim ja ked do tej hadicky privediem tlak tak sa tahlo hybe.
Kdyby v názvu tématu bylo napsané jiné auto tak ano. Bora má podtlakovou regulaci. Tlakem to bylo u 66kw TDi golf,vento,toledo,..
Napsal: 18 zář 2007, 15:50
od kuty21
Bugs.Bunny píše:kuty21 píše:Bugs.Bunny píše:................... do hadicky tlak kompresorom tak sa tiahlo hybe... ................
To by mě zajímalo jak se Ti daří rozhýbat tlakem, podtlakovou regulaci. Do té plechovky jde podtlak přes ventil N75 a když chceš zkusit zahýbat táhlem z plechovky stačí zkušebně zapojit " přímý " podtlak z jiné hadičky. Nebo vagem přes akční členy. Po starti se táhlo regulace zasune?
pokial viem su dva druhy motorov jeden sa otvara tlakom a druhy podtlakom oprav ma jak sa mylim ja ked do tej hadicky privediem tlak tak sa tahlo hybe.
Kdyby v názvu tématu bylo napsané jiné auto tak ano. Bora má podtlakovou regulaci. Tlakem to bylo u 66kw TDi golf,vento,toledo,..
tak ja teda neviem jak je potom mozne ze ked tak fuknem kompresorom tahlo sa hybe?je to vw bora 1999 tdi 90koni........
Napsal: 18 zář 2007, 15:54
od Bugs.Bunny
Tlakem to měly jen motory A3 66kw a to se do bory už nedávalo.
Napsal: 18 zář 2007, 15:56
od kuty21
mozne to je pretoze toto je anglicke auto a tu je vsetko opacne a vyrabaju tu pre nich rozne specialne auto ktore nikde inde neuvidis....:

Napsal: 18 zář 2007, 16:00
od Bugs.Bunny
Když to má volant na opačné straně, je možné vše.

Napsal: 18 zář 2007, 16:01
od Tomas.cz
Kód motoru je jaký? AHL nebo AGR?
Napsal: 18 zář 2007, 16:01
od kuty21
Bugs.Bunny píše:Tlakem to měly jen motory A3 66kw a to se do bory už nedávalo.
ked som menil hadicky tak som bol tiez prekvapeny ale naozaj s toho ventilu mi ide naozaj tlak.......ventil som kontroval cez vag cuka je mozne ze aj tak nie je dobry?jak ho mozem este skontrolovat?
Napsal: 18 zář 2007, 16:03
od kuty21
Tomas.cz píše:Kód motoru je jaký? AHL nebo AGR?
to teda neviem jak to mozem zistit?