Stránka 1 z 2

Studené starty oct.1.9tdi 81kw

Napsal: 28 zář 2007, 09:21
od Boban
Zdravím všechny, už jsem to tady řešil několikrát ale bez výsledku. Když startuju studenej motor ráno a je chladno cca 7 a míň tak to nestartuje na krc ale až na několikáte pootočení motoru a když mrzne tak to tendenci nejřív si jen blafnout a pak naskočí. Měnil už baterku, startér, čidlo teploty, seřízenej předvsřik, svíčky jsem měnil jako první ale bez úspěchu, koukal jsem na lištu jestli dává proud na svíce o.k., jen mě napadlo jestli nemůže být načatý relé 109 že někdy sepne a někdy třeba ne nebo svíce ( bosch - obyč)zhavěj dýl než a nerozpálej se na tolik aby to chytlo. V mrazech nažhavuju 2x aby chytla o trochu líp. Byl jsem v servisech ale nikdo neporadil nic konkrétního (wallbash)
Motor má navrtíno 190tis, což si myslim že ještě není tolik aby byl v háji a naftu jen Shell V-Power (wallbash) (wallbash)

Napsal: 28 zář 2007, 10:46
od djvoloda
Skus pri startovani slapnut na plynovi pedalk

Napsal: 28 zář 2007, 13:43
od Tomasvw
jak dlho to žhaví ?

Napsal: 28 zář 2007, 14:57
od djvoloda
Tomasvw píše:jak dlho to žhaví ?
Zhaveni nema s tim nic spolocne lebo u tycto motorom s priamim vstiekovanim zhvavi az ked je teplota nisia ako 5 stupnov

Napsal: 28 zář 2007, 15:04
od go.vojta
to sešlápnutí pedálu nepomůže.. motor má nastavenou pevnou startovací dávku.. která se mění akorát v závislosti na teplotě.. a co píše vag?? a co teplé starty?? měřily jste tlaky??

Napsal: 28 zář 2007, 16:16
od Tomasvw
Zhaveni nema s tim nic spolocne lebo u tycto motorom s priamim vstiekovanim zhvavi az ked je teplota nisia ako 5 stupnov[/quote]

to je pravda, ale pisal ze ked dvakrat nažhví, tak je to lepšie. Tak som myslel na dobu žhavenia.Problám je ale asi naozaj niekde inde.

Napsal: 28 zář 2007, 16:57
od djvoloda
Tomasvw píše:Zhaveni nema s tim nic spolocne lebo u tycto motorom s priamim vstiekovanim zhvavi az ked je teplota nisia ako 5 stupnov
to je pravda, ale pisal ze ked dvakrat nažhví, tak je to lepšie. Tak som myslel na dobu žhavenia.Problám je ale asi naozaj niekde inde.[/quote]

Aj keby 10x zapol klucik a vypol tak stym nic spolocne zhavenie nema lebo ani 20x nebude zhavit, tomu ver ze inde bude problem, ja mam s tym tiez problem a uz som presiel vsetko co sa len da ale zatial funguje iba jedno pri startovani slapnem na plynovi pedal.

Napsal: 29 zář 2007, 06:40
od passion
A "podá" aj dva krát naftu - alebo sa mýlim?

Napsal: 29 zář 2007, 07:05
od Mara123
Mě tohle dělá oktávka taky poslední co se neměnilo je čepadlo .. má to souvislost i s množstvím nafty v nádrži když je uplně plná tak se to zdá být lepší, je tam asi někde netěsnost přímo v čerpadle, v hadičce je jen malá vzduchová bublinka takže nafta nepadá, tlaky mě měřil Milan byly OK ale chtělo by je asi změřit za upně studeneho motoru těsně před tím studeným startem ..., ještě mě napadá nastavovač množství paliva žě si dělá co chce, zkus startovat přímo na otočení bez jakýhokoliv čekání, to někdy naskočí pěkně a nebo zase až po zhasnutí i kontrolky airbagu případně až po 10s to taky většinou naskočí o dost líp, pokud startuju klasika hned jak zhasnou prostřední tři kontrolky tak to chytne vždy blbě ...

Napsal: 29 zář 2007, 20:17
od Boban
A myslíte že by mohlo dělat to relé 109??
Zhavení mi kontrolka svítí tak cca 2 až 4 vteřiny podle teploty mrazu.
jinak teplej motor chytá dobře. ještě mě napadla jedna věc jestli by nechtěli vyčistit vstřiky ale to mi ve škodovce řekli že se nic takového nedělá ani neseřizuje, tak jsem z toho nějakej blbel :o

Napsal: 01 říj 2007, 20:03
od pytlik
Spadava ti nafta 100% zkus vlozit pred vstupem paliva do cerpadla elektromagneticky ventil ja pouzil ventil ze 120 skodovky na plyn. A mam klid nic jineho-zhaveni az pri -5 to s tim nema nic spolecneho.

Napsal: 03 říj 2007, 18:51
od Boban
a je v čerpadle někde nějaký ventil nebo něco tam nemusí těsnit a padá nafta ? koukal jsem na hadičky a žádná nafta nikde nerosí tak nevim (wallbash)

Napsal: 05 říj 2007, 18:28
od 111toleďák
Taky mi to dělá, ještě jsem to ale neřešil. Zkoušeli jste zvedat startovací dávku? Známému to vše vyřešilo...

Napsal: 05 říj 2007, 18:47
od Huml
a co třeba posunout žhavení, aby žhavilo o něco dřív, při teplotách okolo 5°C to hodně pomůže

Napsal: 05 říj 2007, 22:32
od Boban
dávku startu mám už na maximum, žhavení si myslim že už žhaví - při startování mi kontrolka svítí cca 2 vteřiny a pak zhasne ale já startuju až zhasnou všechny a pak to naskočí líp. když budu startovat když hned zhasne tak to není ono. zkusim ještě vyměnit svíčky a už si jinak nením rady co s tím (rofl) (LOL)