Stránka 1 z 1
teplota vody TDI PD
Napsal: 01 pro 2017, 08:28
od milansilvia
Ahojte aké majú byť teploty v kanály č.7 teplota paliva a teplota vody v motore. Palivo prvé okienko mám okolo 60 stupňov a teplotu motora 4- té okienko neviem dosiahnúť viac ako 75 stupnov. Auto sa zohrieva extrémne rýchlo len nevie presiahnuť tepolotu 75stup. Je vadný termostat alebo čidlo ? Ak som robil test teploty ráno pred štartovaním všetky teploty v poliach mali zruba rovnakú hodnotu. Čidlo teploty nafty má vyznam ho meniť ?
Napsal: 01 pro 2017, 11:49
od Marek77
Co má čidlo teploty nafty společného s ohříváním motoru? Nic. Proč ho teda chceš měnit?
Vyměň to, co je vadné, což v tomhle případě je téměř bez pochyby termostat.
Napsal: 01 pro 2017, 11:49
od Rayx
a nebo je taky EGR off či omezený ... Proč bys měnil čidlo nafty???
1 nafta
2 ignoruj, pokud není s chlazením nafty čerpadlem a chladicí kapalinou ...
3 nasávaný vzduch
4 chladicí kapalina
Napsal: 01 pro 2017, 11:51
od Marek77
Psal jsi, že ráno před startem jsou v kanálu 007 všechny teploty stejné. To znamená, že všechny teplotní senzory jsou pravděpodobně v pořádku. Motor se neohřeje přes 75°C - vadný termostat. Asi není co řešit.
Napsal: 01 pro 2017, 12:54
od Rayx
Ať si pro sichr zkontroluje i teplotu vody hlášenou budíkům, čidlo je dvojitý, jestli nekecá jen pro motor. Ano, ohřívá se rychle, vypadá to na ten termostat, ale než se "řízne", ať se ví "co"
Jinak za mě, nevím, jak s vyřazeným nebo omezeným EGR ohříváte motor, to je velká ztráta tepla, i v nadnulových teplotách se motor pořádně neohřeje, pokud nemáte furt plyn na podlaze ...
Napsal: 01 pro 2017, 14:04
od Marek77
Motory PD a dvojité čidlo? Jako odkdy?
Napsal: 01 pro 2017, 14:42
od Vici
odjakživa ☺
Napsal: 01 pro 2017, 15:22
od Rayx
Taky nevím, že by G62 nebyla u PD dvojitá, máš kod PD motoru, kde by měla být jen jednoduchá?
Napsal: 01 pro 2017, 15:44
od Marek77
Všechny PD motory mají jednoduché čidlo teploty. S přístroji komunikuje jednotka motoru po sběrnici.
Napsal: 01 pro 2017, 15:48
od Vici
fabka,sharan... jednoduche
oktava,golf,pasik... dvojite
Napsal: 01 pro 2017, 15:49
od Marek77
Znám to ze Sharanů. Domníval jsem se, že je to u všech motorů stejný. Nechápu, proč není. Zbytečně si komplikují život.
Ale čemu se vlastně divím? Doba žigulíků, kde půl století bylo na všech modelech všechno stejný, je dávno pryč. Bohužel.....
Napsal: 01 pro 2017, 17:09
od milansilvia
Marek77 píše:Co má čidlo teploty nafty společného s ohříváním motoru? Nic. Proč ho teda chceš měnit?
Vyměň to, co je vadné, což v tomhle případě je téměř bez pochyby termostat.
S ohrievanim nema nic to samozrejme viem. Dovod kontroly cidiel je vysoka spotreba a s tym aj vysoka vstrkovacia davka v kamaly c.1.
Napsal: 01 pro 2017, 21:54
od tribit
Vyměnit termostat je určitě fajn, ale s nižší spotřebou bych asi úplně nepočítal. U 120d se mi voda hřála tak na 50°C a nepoznal jsem nic na spotřebě, na 1,9 tdi jsem měl špatný a i tak jezdila za neskutečně málo, u 1,4 tdi začíná být horší a i tak žere jako roky zpětně.
Napsal: 02 pro 2017, 08:54
od Marek77
Mně poruchou termostatu na Galaxy 81kW šla spotřeba nahoru o litr a půl.