Stránka 1 z 2
motor BXE stráca výkon
Napsal: 27 pro 2017, 11:00
od pavel9270
Zdravím. Riešim Passata s motorom BXE

. Prišiel ku mne s rozsvietenou MILkou a úplne bez ťahu. Zadretá regulácia na turbe. Turbo nerozobrateľné tak išlo na repas. Po založení turba auto síce ide na nižšie rýchlosti v pohode no na 4 a 5-ku ako keby strácalo dych. V ECU chyba žiadna, parametre váhy a tlaku turba kopírujú požadované hodnoty. Filtre nové, skontrolované sitko v nádrži, katalizátor priebežný, vyskúšané aj s odpojeným výfukom. Výmena vačky, zdvihátok a skrutiek na vstrekoch. Vstreky nastavené na 180st. Rozvody samozrejme na prípravky. Korekcie vstrekovačov do 0,8. Som už z neho na prášky. Prosím o nejakú inšpiráciu. ...žeby tandemovka nízky tlak..?
Napsal: 27 pro 2017, 13:53
od mecKo
Myslim, ze dany problem sposobuje samotna velkost turboduchadla, od spodu ide, no vo vyssich ot je to mrtve, riesili sme rovnaky problem na golfe mk5 bxe, motor v OK stave, vymenilo sa turbo za vacsie 1756 plus spicky z AL vstrekov a z mrtveho auta sa stal svizny voz s 220 ps v 4200 ot
Napsal: 28 pro 2017, 06:40
od pavel9270
To je pekné, ale ja ho nemôžem nejak tuniť- som obmedzený rozpočtom... Je to auto zákazníka-bazáristu, doezenka asi z NL a je učené na predaj. Takže prebrať k životu koníky dané fabricky a nie drahé úpravy. Aj tak je už v ňom nasypané dosť peňazí, na jeho vkus...
...ale vďaka za reakciu.
Napsal: 28 pro 2017, 08:58
od anydraj
Nalogovat prubeh plneni tlaku turba.
Pak uvidis kde asi bude chyba.
Napsal: 28 pro 2017, 09:35
od sparco gti
jj log 1,3,11 ale ak si dal repasovat to kkk tak uz lespie to nebude treba zamenit za garett
Napsal: 28 pro 2017, 15:44
od pavel9270
sparco gti píše:jj log 1,3,11 ale ak si dal repasovat to kkk tak uz lespie to nebude treba zamenit za garett
ak si dobre spomínam tak tam garrett na 90% je. S logovaním nemám skúsenosti- koncerny moc nerobím. Musím sa tomu povenovať ako na to...
Napsal: 28 pro 2017, 18:40
od pavel9270
Takže som to rozchodil: malo by to byť podľa návodu. Je to na 4-ke do mierneho tiahleho kopčeka, na plný plyn. ...ak by sa našiel niekto ochotný to mrknúť a vyhodnotiť, budem vďačný.
https://ulozto.sk/!bMOfuSyH9kpY/vw-passat-bxe-rar
Napsal: 28 pro 2017, 18:58
od sparco gti
daj to na letecku postu
Napsal: 28 pro 2017, 19:04
od pavel9270
sparco gti píše:daj to na letecku postu
http://leteckaposta.cz/695591384
Napsal: 28 pro 2017, 20:16
od sparco gti
treba subor CSV to co tam mas nejde precitat
Napsal: 28 pro 2017, 20:21
od pavel9270
sparco gti píše:treba subor CSV to co tam mas nejde precitat
ja som to v DP Logview pozeral. Normálka graf.
Ak to otváraš v DP Logview tak v spodnom riadku Soubory typu: mením z CSV na všchny. Potom Ti to otvorí...
Napsal: 28 pro 2017, 21:11
od honzas1
jediné co tam vidim špatně, že ti regulace lítá jak na kolotoči.. chodí volně,?
Napsal: 28 pro 2017, 21:19
od pavel9270
honzas1 píše:jediné co tam vidim špatně, že ti regulace lítá jak na kolotoči.. chodí volně,?
Ano, nezadrháva...
Napsal: 29 pro 2017, 12:51
od Huml
ta váha je docela na hraně, to turbo je taky nastavený nějak divně, zdá se že má docela roztažený lopatky a dlouhý táhlo
Napsal: 30 pro 2017, 09:10
od pavel9270
Huml píše:ta váha je docela na hraně, to turbo je taky nastavený nějak divně, zdá se že má docela roztažený lopatky a dlouhý táhlo
Áno, ten pomalý nábeh tlaku turba som si všimol, ale aj keď sa dotiahne na požadovanú hodnotu tak stúpajú otáčky veľmi ležérne. Tá váha (predpokladám] sa pomaly doťahuje na požadovanú hodnotu kvôli tomu, že si nepotiahne vzduch turbo. EGR bol tiež čistený. Auto nedymí.
Ešte mám jednu otázku. Dokáže to vyhodnotiť ECU, že tandem dáva slabý tlak na vstreky?