Stránka 1 z 1

1Z 66kw regulační odchylka

Napsal: 25 led 2018, 20:28
od Div3r
zdravím s kámošem řešíme problém na jeho ventu 1.9tdi 66kw 1Z při 120když jede plnej tak vždycky cukne a jakoby nouzák tak jsem to napíchl a je tam chyba 575 regulační odchylka tak koupil nový magn. ventil co ovládá turbo to nepomohlo váha už byla špatná tak ta se taky vyměnila a taky žádna změna ale co jsem si všiml je tohle:
Engine speed Specified MAP Actual MAP Duty cycle Boo
BL:11 1134,00 RPM 1152,60 mbar 989,40 mbar 55,47 %
BL:11 2667,00 RPM 1734,00 mbar 979,20 mbar 39,84 %
BL:11 2478,00 RPM 1785,00 mbar 979,20 mbar 39,84 %
BL:11 2751,00 RPM 1458,60 mbar 989,40 mbar 39,84 %
BL:11 2541,00 RPM 1795,20 mbar 979,20 mbar 39,84 %
BL:11 2667,00 RPM 1550,40 mbar 989,40 mbar 39,84 %

nejdřív jsem myslel že by měl vyměnit snímač tlaku v sacím potrubí ale zjistil jsem že na jeho motoru tam je akorát snímač teploty vzduchu a že ten na tlak je v jednotce nějaký nápady jestli se ještě na něco podívat nebo musí vyměnit ŘJ ?
jinak auto normálně táhne takže tam ten tlak bude
jo a všiml jsem si že se mu neohřívá auto podle budíků tak jsem koukal přes vag a i když jsem nějakou dobu jezdili a logovali to tak jsem pak ve vagu projel kanály a bylo tam asi 38 stupnu to i vypadá na čidlo teploty ? já jsem koukal že jedno má u bloku u termostatu a pak je jedno v chladiči ? to neměl ani zapojený

Napsal: 25 led 2018, 20:43
od Tomas.cz
Jednotku měnit netřeba, jen jí vyndejte, rozdělejte a na 99% tam bude prasklá vnitřní hadička.

Napsal: 25 led 2018, 20:51
od Div3r
Já ještě teď tak přemýšlím jestli nemá špatně zapojeny ty hadičky tahle co je do jednotky musí být na sání ? On totiž měl vybraný motor a po tom co to složil má tenhle problém

Napsal: 25 led 2018, 21:07
od toefuk
ano, pretlak zo sania ide do RJ

Napsal: 25 led 2018, 21:22
od Div3r
Tak to bude ono on má totiž do RJ hadičku z plastový trubky za váhou vzduchu

Napsal: 25 led 2018, 21:26
od Tomas.cz
Tam patří odfuk z N75