Vibrace motoru VW Caddy III. 2,0Tdi BMM
Napsal: 27 bře 2018, 10:05
Zdravím,potýkám se s problémem a to vibracemi motoru-resp.motor dle mechanika nevibruje abnormálně,ale přenáší se nyní více do kastle...pokusí m se to popsat:
všiml jsem si toho,protože to začalo najednou po zastavení auta (zabrždění),tudíž bych asi vyloučil dvouhmotu,navíc nemá na to vliv vyšlápnutí spojky, pak mě napadly vstřiky,ale bylo by divné,že tak najednou,nicméně přikládám log z VAGu níže, pak jsem si říkal výfuk-dost často se to běvuje na netu-všechny gumu co ho drží naprosto v pořádku,nicméne zadní díl je dost rezavý a to tak,že už se loupe první plášť tlumiče,pak mě logicky napadly silentbloky uložení motoru-ale hlavní je prý hydro a ten je suchý-jinak by prý byl vidět únik oleje, další možnost tlumič kmitů řemenu alternátoru-opět proč by to začalo tak najednou-nicméně na něm není co kontrolovat,je originální a auto má najeto 187tis., nevím jak zjistit zda to nedělá vyvažovací hřídel v motoru nebo něco jiného...?
Když na to mechanik koukal,motor pracuje normálně,dle něj normální vibrace na diesel, jen,že se teď přenáší více do auta-jspu cítit ve volantu,sedadlech,ještě dodám podstatné ,že na volnoběh,nemá na to ani vliv, zda je motor zahřátý či ne...
Někdo prosím nějaký nápad...?
Jedná se o VW Caddy III. r.v.2008, 187tis.najeto, 2,0Tdi 103kW, BMM
Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.14 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.14 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4
všiml jsem si toho,protože to začalo najednou po zastavení auta (zabrždění),tudíž bych asi vyloučil dvouhmotu,navíc nemá na to vliv vyšlápnutí spojky, pak mě napadly vstřiky,ale bylo by divné,že tak najednou,nicméně přikládám log z VAGu níže, pak jsem si říkal výfuk-dost často se to běvuje na netu-všechny gumu co ho drží naprosto v pořádku,nicméne zadní díl je dost rezavý a to tak,že už se loupe první plášť tlumiče,pak mě logicky napadly silentbloky uložení motoru-ale hlavní je prý hydro a ten je suchý-jinak by prý byl vidět únik oleje, další možnost tlumič kmitů řemenu alternátoru-opět proč by to začalo tak najednou-nicméně na něm není co kontrolovat,je originální a auto má najeto 187tis., nevím jak zjistit zda to nedělá vyvažovací hřídel v motoru nebo něco jiného...?
Když na to mechanik koukal,motor pracuje normálně,dle něj normální vibrace na diesel, jen,že se teď přenáší více do auta-jspu cítit ve volantu,sedadlech,ještě dodám podstatné ,že na volnoběh,nemá na to ani vliv, zda je motor zahřátý či ne...
Někdo prosím nějaký nápad...?
Jedná se o VW Caddy III. r.v.2008, 187tis.najeto, 2,0Tdi 103kW, BMM
Group 013: Idle Stabilization (Injection Quantity Deviation)
-0.28 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 1
0.14 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 2
0.00 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 3
0.14 mg/str Injection Quantity Deviation Cyl. 4