Stránka 1 z 2
Škubání v tahu Passat AWX
Napsal: 30 bře 2018, 15:42
od Sllawek
Chlapi, možná se to už tady někde řešilo, ale nic jsem nenašel. Na 4ku a 5ku mi to v tahu (plnej kolík) škube. Logy jsou v pohodě, i váhy i turba, nenapadá vás něco?
96 kw 2001 AWX.
Napsal: 30 bře 2018, 16:34
od DOLPH
možná netěsní vstřiky.
možná tandem.
palivový filtr vyměněný?
Napsal: 30 bře 2018, 17:18
od Sllawek
Vstřiky už mě taky napadly, jen mě nenapadá, jak je testnout... Nemám jiný na zkoušku... Filtr novej, tandem ok, snad...
Napsal: 30 bře 2018, 17:55
od Rayx
Kolik to má km, a co diag skupina 13, případně 23? Obě na volnoběh. Je tady toho plný forum, jen hledat ...
Napsal: 30 bře 2018, 19:35
od octaviask
tandem,
tryska,
hlava.
vylúčiť tandem môžeš meracím budíkom do tandemu a podľa testov v else či dosahuje požadovaný tlak.
trysky/hlava....klasika
ak to maximálne cuká tak od 1900 do 2500...a potom sa to troška skludní, je to viac menej tandem.
Napsal: 30 bře 2018, 20:04
od Sllawek
Právě, že to cukání je tak od 2500 otáček, na pár autech už jsem tandem řešil a vždycky to bylo tak, jak píšeš, zhruba 1900 - 2500 ot. Možná debilní otázka, ale dají se trysky otestovat npř jízdím testem ,jako turbo a váha? To auto docela potřebuju a nechce se mi škubat vstřiky a posílat je do bosche, kde mi stejně řeknou, že jsou v hajzlu, když to auto má tak 400tkm...
Napsal: 30 bře 2018, 20:11
od standa123
na zahřátým autě mrkni na kanal 13 a 23....
Napsal: 30 bře 2018, 21:01
od octaviask
nedajú.....
korekcie u PD sú velmi velmi velmi neobjetívne a viac menej tam vidno až keď je vstrek KO...
cukanie tam nezbadáš..
...ešte aká taká malá šanca na odmeranie by bola 4 kanálový osciloskop, pekne pripojit 4 prúdové kliešte na jednotlivé vodiče pre vstrekovače a sledovať ktorý vstrek protestuje pri cukaní. (ak teda)
prípadne ak niekto má aspoň jedny kliešte a oscilo....tak postupne jednotlivé vstreky.
Napsal: 31 bře 2018, 08:29
od stanomx
bočník a zvukova karta so vstupom na mirkofon

Napsal: 31 bře 2018, 09:20
od Car diag
Sllawek píše:Právě, že to cukání je tak od 2500 otáček, na pár autech už jsem tandem řešil a vždycky to bylo tak, jak píšeš, zhruba 1900 - 2500 ot. Možná debilní otázka, ale dají se trysky otestovat npř jízdím testem ,jako turbo a váha? To auto docela potřebuju a nechce se mi škubat vstřiky a posílat je do bosche, kde mi stejně řeknou, že jsou v hajzlu, když to auto má tak 400tkm...
Tak já právě jsem se setkal vždy když podfukují vstriky na každém autě to bylo právě těch 1900- 2500otacek.... v tahu na 4ku a 5ku případně 6ku.
Na korekcich na zahřátem motoru na volnoběh to právě určitě uvidíš!!!
A dále to jasné uvidíš na 23kanale
Napsal: 31 bře 2018, 15:23
od Div3r
Já řeším podobný problém a mě to zase cuka jenom mezi 1600-2000 a trochu pod zátěží a není to pořád to asi nebude ten tandem co ? Korekce jsem kontroloval a jsou ok a EGR by asi nezpůsoboval cukání ne ?
Napsal: 01 dub 2018, 09:41
od Jodr
Měl jsem stejný problém. Zkus tomu naložit zastudena. Dokud se nezvedla rafička teploty jelo to jako šlak, jakmile se odlepila od nuly, tak to škubalo v tahu. Vyměnily se kabely ke vstřikům a bylo opraveno.
Napsal: 01 dub 2018, 12:12
od Marek001
Môže byť aj kabeláž, ale zmerať priebeh prúdu ako písal octaviask by bol ideál. Jeden kanál kliešte druhý napájanie a urobiť záznam pri cukaní a hneď vieš, na nete sa dajú nájsť vzorové oscilogramy.
Napsal: 01 dub 2018, 12:35
od octaviask
ešte nájsť človeka ktorý to vie a rozumie tomu.... lebo moj odhad je tak 1z 10 mechanikov. Myslim si ze napatie ani netreba..kludne staci priebeh prudu a porovnat jednotlive vstreky..
avšak neviem ci rozozna poskodenu kabelaz a vzduch v nafte.
Napsal: 04 dub 2018, 10:22
od Marek001
Ano merať napájanie nie je nevyhnutné, ale predsa len pri porovnaní napajánia z RJ a prúdu lepšie vidno či vstrek reaguje na povely RJ tak ako treba. Bublinky v nafte asi takto neodhalí ale kabeláž by sa mohla dať že pichne ešte jednu ihlu na prekostrenie a bolo by vidno ako ihla sama o sebe naindukuje napätie vtedy kedy netreba (teda vtedy keď má byť vstrek otvorený, správne má krátky výkmit na kostre nastať až vtedy keď sa RJ definitívne rozhodne uzavrieť vstrek a ihla sa vracia). Ale chybnú kabeláž bez zbytočného laborovania často napovie aj kanál 18 vo VAGu.