Stránka 1 z 3
Dobíjení u nových aut
Napsal: 12 lis 2018, 22:38
od MirekX
Třeba to víte, ale mě to přišlo zajímavý, už chápu že v sharanovi z roku 2013 bylo letos po baterce....
http://www.auto.cz/proc-stop-start-nici ... ora-113291
Myslím tu pasáž o inteligentním dobíjení
Napsal: 13 lis 2018, 07:54
od rudy5
Hej ma to vela aut uz aj kamos na nissane pulsare tiez na to nadaval ale myslim ze to uz nejako poriesili
Napsal: 13 lis 2018, 09:40
od MirekX
Chápu to a je to dobrá myšlenka, ale pokud bydlíš někde na kopci a domů jezdíš poslední kus bez brždění motorem tak je baterka furt napůl vybitá a pak se člověk nemůže divit, že je za 4 roky po ní...
Napsal: 20 lis 2018, 12:27
od toby66kw
Ten SSS jak to mají OFF na tom škoda fóru je startstop systém

Napsal: 08 bře 2019, 18:30
od alik.195
Takže jde to inteligentní dobíjení nějak vypnout?
Pak lze použít klasickou baterku?
Napsal: 10 bře 2019, 10:05
od Eric_
Ano dá sa rekuperácia odstaviť a použiť aj obyčajnú bateriu.
Ja som na nete našiel Ford a Druhé neviem či to bol Nisan už si dobre nepamätám.
Na skodahome je Ferda25 a vie to aj na Skodovky, tak možnosti sú.
Zatial som na nikoho nenarazil na Slovensku že by to vedel, ak áno nech sa ozve, bude mať zákazníkov.

Napsal: 01 kvě 2019, 19:39
od Rayx
Napsal: 01 kvě 2019, 21:30
od misocko
MirekX píše:Chápu to a je to dobrá myšlenka, ale pokud bydlíš někde na kopci a domů jezdíš poslední kus bez brždění motorem tak je baterka furt napůl vybitá a pak se člověk nemůže divit, že je za 4 roky po ní...
nemusis byvat ani na kopci, mozes kludne prejst 500km po dialnici a baterku nemas nabitu. Ono to nieze len nabija menej ked je motor v tahu ale kludne nedobija vobec ked tomu prikurujes a nasledne odstavis, baterka moze mat menej ako pred jazdou. Fakt vychytavka.
Napsal: 02 kvě 2019, 15:33
od Jodr
Mě je divný, že Octa lítá každý den do němec, kde majitel pracuje (přes 160km tam a zpět) žádná dálnice, takže Octě dopřeje i brždění motorem (tedy nabíjení). Že měl prázdnou baterku se mu stalo již několikrát. Mám Passata, taky s touhle fičurou. Po několikaterém nastartování mě měření ukazuje 14,7V, ať auto držím pod plynem nebo brzdí motorem, žádný rozdíl není. Postupně napětí klesá až na 13,2V, kde drží. Pokud přepnu z denního svícení na světla, napětí vyleze na 14,5V a trvale, což nekoresponduje s odkazovaným článkem.

Napsal: 02 kvě 2019, 15:56
od fekálek
Je to nafta?
Napsal: 02 kvě 2019, 15:59
od Jodr
Nafta Octa i Pašík...
Napsal: 02 kvě 2019, 16:41
od misocko
Mne to v zime drzalo 14,5 stabilne. Teraz ked je teplo tak nepomaha ani zapnutie ohrevu skla a sedaciek - furt to dobija inteligentne, bezne pod 13V, pri brzdeni aj 15,2V.
Napsal: 03 kvě 2019, 12:35
od fekálek
Nedávo tady u mě byl kluk s naftovou OIII a je rok stará, prej v zimě 2x nenastartoval. Ten diesel jak je náročnější na start tak už mu ta vymlácená baterka asi nestačí, to je docela error. Jinak benzíny jezději bez problému
Napsal: 03 kvě 2019, 16:54
od Bottled
Cayenne 2016 nafta - občas se motor při ranním startu zastavil, ale pak naskočil. Na dálnici baterka pravidelně ukazovala 12,1, na sjezdu skočí přes 14.
Odpojením řj na baterce se vyřešil startstop a líp to startuje
Napsal: 07 kvě 2019, 14:09
od Rolan
Tak jsem to zkusil odpojit na A4 2013, a dobíjí stále 14V. Zdá se že je to cesta
jak se tý kraviny jednoduše zbavit
