Stránka 1 z 1

Motor 2.0 tdi BMM nejde do otáček (Octavia II)

Napsal: 22 led 2019, 06:17
od drak26
Zdar, mam tu neresitelny problem. Auto prijelo s divnyma zvukama. Zjistila se vydrena vacka u vstriku. Vymenila se, vcetne hydrostelu, vstriky se nechaly skontrolovat v PASu. Od te doby nejede. Motor se chova jako v nouzaku, nema vykon. Tlak v sani sedi pozadovana se skutecnou, mnozstvi vzduchu pred turbem taky, pro jistotu zkousena nova vaha vzduchu, tlak nafty ve vakuovce na volnobeh 3, pri 3000 ot. 8. EGR na zkousku zaslepeno. Pamet zavad prazdna. Na miste motor nejde vytocit nad 3000 otacek, predtim sel. Vacka podle cisla sedi s tou predchozi i podle VINu tam ma byt tato. Motor ma DPF, nehlasi se ucpani. Uz jsem z toho jelen a nenapada me, po cem jit, nesetkal se s tim nekdo?

Napsal: 22 led 2019, 06:42
od Source
Diag nepise nic ? Na mieste ti nejde vytocit preto lebo ESP ak vypnes esp pojde to vytocit aj na mieste, zacal by som ale meranymk hodnotamk, rozvody sú ok ?

Napsal: 22 led 2019, 07:11
od drak26
Ano, i rozvody jsou OK, delane pred 20000 a vse slozeno na pripravky. Diag nenapise absolutne nic. Vsechny hodnoty sedi tak, jak maji, vsichni nad tim akorat krouti hlavou a nikdo na nic nemuze prijit...

Napsal: 22 led 2019, 08:15
od stanomx
značka vačky ?
nevadilo by u dpf vačku o 180° otočiť?

Napsal: 22 led 2019, 08:39
od Vici
jestli ti ty vstřiky při tom testu nezničili. kdysi se nám to stalo.. auto pak nemělo výkon..taky BMM

Napsal: 22 led 2019, 09:13
od drak26
Vacka je KolbenSchmidt. Nerozumim tomu, jak o 180° otocit, to prece bude porad stejne...

Co se tyka vstriku, tak se nam to v PASu zatim nikdy nestalo, ale nic neni nemozne...

Napsal: 22 led 2019, 09:49
od Rayx
Když se nedodrží toto, tak pak ji otočíš ... U rotačky se lidem stává, tohle by bylo potvrzení, že i PD otočíš a vstřiky si s tím poradí taky ...

Zkontrolovat, zda stojí klikový hřídel v HÚ 1. válce.
Vložit vačkový hřídel v HÚ 1. válce.
U vačkového hřídele musí vačky 1. válce směřovat nahoru.


Korekce na vstřicích ukazují kolik?

Napsal: 22 led 2019, 12:53
od drak26
Samozrejme, ze jsem ji dal takhle, ale i kdybych ji dal u prvniho valce do strihu, tak se prece za prve nesejdu na diru pro kolik a za druhe, kdyz se toci klika / vacka 1:2 tak jednou otocim klikou a jsem tak jak mam byt, ne? Proste je vse slozeno tak, jak to ma byt, ale nejede to...

Napsal: 05 úno 2019, 11:11
od drak26
Tak jen pro zajimavost, pri testu asi nakurvili vstriky. Zkusil jsem druhy a auto jede jak ma...

Napsal: 05 úno 2019, 11:54
od Source
Zaujímalo ako sa dá pri teste pokurviť vstreky, respektíve akým spôsobom sa dajú zničiť tak, že auto nejde, to predpokladám znamená, že tam nejde toľko nafty koľko má, nie ?

Napsal: 05 úno 2019, 12:18
od roman1648
A co ti na to řekli v té firmě ?? (wallbash)

Napsal: 05 úno 2019, 21:23
od !!!SLÁVEK!!!
drak26 píše:Tak jen pro zajimavost, pri testu asi nakurvili vstriky. Zkusil jsem druhy a auto jede jak ma...
Až ti to příště nepojede.. {jako v nouzáku}+ bez chyb
mrkni na teploty V.plynů .. ty snímače umí zamotat pěkně hlavu.. omezí dávku když na snímači je 850 stupňů..

Napsal: 05 úno 2019, 22:34
od geo
Někdy si je zničí mechanik sám že po výměně nepovolí jistící matice a neudělá větší vůle maximálního zdvihu.Pokud protočí motorem a vstřik zmačkne nadoraz tak ho může poškodit.

Re: Motor 2.0 tdi BMM nejde do otáček (Octavia II)

Napsal: 06 úno 2019, 18:05
od DIESELPOWER office
drak26 píše:Zdar, mam tu neresitelny problem. Auto prijelo s divnyma zvukama. Zjistila se vydrena vacka u vstriku. Vymenila se, vcetne hydrostelu, vstriky se nechaly skontrolovat v PASu. Od te doby nejede. Motor se chova jako v nouzaku, nema vykon. Tlak v sani sedi pozadovana se skutecnou, mnozstvi vzduchu pred turbem taky, pro jistotu zkousena nova vaha vzduchu, tlak nafty ve vakuovce na volnobeh 3, pri 3000 ot. 8. EGR na zkousku zaslepeno. Pamet zavad prazdna. Na miste motor nejde vytocit nad 3000 otacek, predtim sel. Vacka podle cisla sedi s tou predchozi i podle VINu tam ma byt tato. Motor ma DPF, nehlasi se ucpani. Uz jsem z toho jelen a nenapada me, po cem jit, nesetkal se s tim nekdo?
Dobrý den,

můžete se k nám objednat na diagnostiku: https://www.dp-race.com/kontakty/
Případně je možná i oprava v naší mechanické dílně/dieselservisu.