Stránka 1 z 1

Skoda YETI 2.0TDI nafta v oleji,stale spušta regeneraciu

Napsal: 01 bře 2019, 09:37
od kakcoo
Skoda YETI 2.0TDI CBDB nafta v oleji,stale spušta regeneraciu resp po chvilu sa spusti sahara

po vymene všetkych vstrekovačov v škodovke stále pribuda nafta v olej 0,5L/500km, po chvili jazdy sa spušta sahara

vychádzame z toho že nafta v olej je kvoli častým pokusom o regeneraciu

našiel som prípad kedy nafta v oleji bola prepustanim vysokotlakoveho cerpadla cez gufero ... ale od toho zatial odhliadam

origo 125 000 km 2010

-bez pameti zavad
-V origo Skoda servise vymene všetky vstrekovače ( aj s prislusenostvom) za nove, korekčné hodnoty ( do 0,1), prisposobene , adaptacne hodnoty , prehraty SW v RJ motora

- čidlo diferenčných tlakov merá ok,
- obsah popolčeka v DPF do 10g
- všetky čidllá teploty skontrolované, aj multimetrom od 20C - 500C
-nútená regenrácia aj v skodovke prebehla uspešne
-kabeláže skontrolované, hadice od DPF ok

Už nevieme ako sa dalej pohnúť, výmena / čistenie DPF je asi další krok aj ked podla meraných hodnot sa dpf tvári ok( AUTO naštartované SMRDI... )

nejaké nápady ?

Napsal: 01 bře 2019, 10:51
od Jirka.
Nemá to soft pro dieselgate? Sahary nutně nemusí být regenerace, koukni do měřených hodnot jestli opravdu probíhá. V těhle km zanesený dpf je nesmysl, jezdí sem taxiky který hrkají po Praze má to 800t a dpf funguje bez problémů, u těch CR jsou snad nesmrtelný.

Napsal: 01 bře 2019, 11:08
od kakcoo
Po novom je tam SW dieselgate , ale totožný problém bol aj predtym.

prvé podozrenie bolo na vstrekovače : 2 boli KO ( poslane na test na stolicu) a 2 mali vyššie korekčné hodnoty tak SKODA servis dal zakazníkovi 4ks nových Xkových a popri tom nahrali aj SW " dieselgate"

nám to doniesol zákazník kedže závada sa prejavuje dalej ( nafta v oleji ) a v Škode tvrdia že je všetko OK.... vymenili sme olej , poznačili rysku a za 500km je tak o pol litra viac( nafty)

regeneracia každých 80-100km

Napsal: 01 bře 2019, 11:13
od Rayx

Napsal: 01 bře 2019, 21:48
od geo
Neresetoval někdo filtr 10gr po 125 tis je nějak málo?

Napsal: 01 bře 2019, 23:08
od Vici
není filtr prasklý?

Napsal: 03 bře 2019, 12:48
od nogis
Pravděpodobně. Měl jsem to samé po 180tkm a 3 letech. Po výměně dalších 100tkm klid.

Napsal: 04 bře 2019, 21:49
od kakcoo
Páni ďakujem za reakcie ,

dnes sme spravili :
- test katalyzatora - OK
- pohladovo DPF prasknute nieje
- spustili servisnu regeneraciu, tá prešla po 100% a nasledne sa nekorekne ukončila

"predpoklady neboli splnene " "zavady behom aktivace" len prísť na to že aké...

priebeh regeneracie , teploty , čidla , obsah popolčeka , zanesenie, kabelaže , hadice od dpf , katalyzator všetko sa tvári štandardne, teda už asi fakt iba výmena DPF
:?

ObrázekObrázek

Napsal: 05 bře 2019, 08:20
od Rayx
A předpoklady jsi splnil?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... _.28UDS.29

Ignition ON
Engine ON (Idle)
Fuel Tank at least 1/4 full
Transmission in Neutral/Park
Coolant Temperature above 70 °C
Power Consumers ON (Light, Seat Heating, Front/Rear Window Heater, Climate Control)
Engine Hood Closed


Ani jsi nevypsal zaplnění sazemi a rozdíl tlaků ...
Když servisní regenerace měla v autorizáku být úspěšně dokončena, a přesto se plní po 80-100km, na volnoběh smrdí, tak to servisní regenerací stejně neopravíš ...

Napsal: 07 dub 2019, 22:07
od kakcoo
riešenie: prasknuty DPF ( zistene cez kameru ) a nasli sme pootvoreny -zaseknuty chladic spalin . čo bolo skor netuším .