Skoda YETI 2.0TDI nafta v oleji,stale spušta regeneraciu
Napsal: 01 bře 2019, 09:37
Skoda YETI 2.0TDI CBDB nafta v oleji,stale spušta regeneraciu resp po chvilu sa spusti sahara
po vymene všetkych vstrekovačov v škodovke stále pribuda nafta v olej 0,5L/500km, po chvili jazdy sa spušta sahara
vychádzame z toho že nafta v olej je kvoli častým pokusom o regeneraciu
našiel som prípad kedy nafta v oleji bola prepustanim vysokotlakoveho cerpadla cez gufero ... ale od toho zatial odhliadam
origo 125 000 km 2010
-bez pameti zavad
-V origo Skoda servise vymene všetky vstrekovače ( aj s prislusenostvom) za nove, korekčné hodnoty ( do 0,1), prisposobene , adaptacne hodnoty , prehraty SW v RJ motora
- čidlo diferenčných tlakov merá ok,
- obsah popolčeka v DPF do 10g
- všetky čidllá teploty skontrolované, aj multimetrom od 20C - 500C
-nútená regenrácia aj v skodovke prebehla uspešne
-kabeláže skontrolované, hadice od DPF ok
Už nevieme ako sa dalej pohnúť, výmena / čistenie DPF je asi další krok aj ked podla meraných hodnot sa dpf tvári ok( AUTO naštartované SMRDI... )
nejaké nápady ?
po vymene všetkych vstrekovačov v škodovke stále pribuda nafta v olej 0,5L/500km, po chvili jazdy sa spušta sahara
vychádzame z toho že nafta v olej je kvoli častým pokusom o regeneraciu
našiel som prípad kedy nafta v oleji bola prepustanim vysokotlakoveho cerpadla cez gufero ... ale od toho zatial odhliadam
origo 125 000 km 2010
-bez pameti zavad
-V origo Skoda servise vymene všetky vstrekovače ( aj s prislusenostvom) za nove, korekčné hodnoty ( do 0,1), prisposobene , adaptacne hodnoty , prehraty SW v RJ motora
- čidlo diferenčných tlakov merá ok,
- obsah popolčeka v DPF do 10g
- všetky čidllá teploty skontrolované, aj multimetrom od 20C - 500C
-nútená regenrácia aj v skodovke prebehla uspešne
-kabeláže skontrolované, hadice od DPF ok
Už nevieme ako sa dalej pohnúť, výmena / čistenie DPF je asi další krok aj ked podla meraných hodnot sa dpf tvári ok( AUTO naštartované SMRDI... )
nejaké nápady ?