Stránka 1 z 3

Roomster 1,2TSi špatný oil filter problém

Napsal: 02 kvě 2019, 17:37
od OťasTDi
Píšu za kamaráda....něco posral....roomster 2012 1,2 TSi 63 kw.....dal tam olejový filtr, ale bohužel špatný typ (co tam nepatří)...auto odjelo...a problém...teď po startu strašné rachtání/cvakání...takový nepěkný zvuk....ale občas nastartuje a nedělá to.....k čemu tam mohlo dojít_? nemazalo to turbo?

Napsal: 02 kvě 2019, 17:57
od Ján Horosz
Nema tlak napinak retazu. Nestartovat. Vymenit filter a skontrolovat rozvody, ked preskocil tak uz vies...

Napsal: 02 kvě 2019, 18:11
od Tomas.cz
Zajímalo by mě jaký filtr tam dal, tam mě napadá jen s chlopní nebo bez chlopně, 1.2TSi má kontrolu tlaku oleje přímo u napínáku jestli se nepletu, tak bych při jízdě a tedy motor v otáčkách by mu blikalo mazání si myslím.

Napsal: 02 kvě 2019, 18:12
od Jarda-k
Nezůstalo tam gumový těsnění ze starýho filtru? To mívá podobný projevy.

Napsal: 02 kvě 2019, 18:13
od Tomas.cz
Nebo tak...

Napsal: 02 kvě 2019, 18:16
od OťasTDi
už mi psal i huml....jdem omrknout tu gumu....nesvítí ani nebliká vůbec nic...žádná kontrolka...jednou to nedělá nic a jednou strašný zvuky

Napsal: 02 kvě 2019, 18:19
od OťasTDi
naveďte mě...co znamená s chlopní/bez?

Napsal: 02 kvě 2019, 18:21
od OťasTDi
ty vole je to tak....to není celek a jak je to od oleje, tak to není poznat

Napsal: 02 kvě 2019, 18:21
od Marek001
No a zarachotilo to len po výmene oleja/filtra alebo to teraz rachotí už pri každom štarte? Alebo tam nejakým spôsobom nabastlil filter z O3?

Napsal: 02 kvě 2019, 18:23
od Tomas.cz
Bez chlopně do 4/2010

Obrázek

S chlopní od 4/2010



Obrázek

Napsal: 02 kvě 2019, 18:27
od OťasTDi
teď to skládáme.....pak se uvidí....mohlo se něco dojebat? s autem se i jezdilo

Napsal: 02 kvě 2019, 18:34
od Tomas.cz
A kde je teda problém, na filtru?

Napsal: 02 kvě 2019, 18:39
od OťasTDi
no ta guma tam byla...jak jste psali...teď je tam už filtr dle vin správný....za chvíli zkouška...ale mohlo se něco dojebat?

Napsal: 02 kvě 2019, 18:59
od Tomas6
Já teď řešil to samé. Po výměně filtru řehtačka po startu,ta ale byla i předtím. Po výměně rozvodů ok. Najeto 60 tis a pověšený řetěz tak o 1cm delší. Kde to spěje. Na TSI filtr asi jen že salonu,tohle byl henggst podle vinu a stejně to dělalo bordel. Borec s tím najezdil asi 2000 km. Motoru nic není

Napsal: 02 kvě 2019, 20:08
od OťasTDi
všem moc díky...uf to byly nervy...filtr je tam teď s chlopní....guma samozřejmě vyndaná a zatím to maká...díky