Stránka 1 z 2

motor 1.6 tdi

Napsal: 25 čer 2019, 20:00
od martas.belka
Zdravím je normální že před každou regenerací se rozsvítí kontrolka dpf vypálí se to bud na volnoběh a nebo musím udělat servisní regeneraci. Za jízdy nikdy diag nehlásí žádnou závadu popel 27g regenerace každých 600km. díky za každou radu.

Napsal: 26 čer 2019, 19:11
od misocko
Je to urcite pred kazdou regeneraciou?
Ak je to kazdych cca 600 km , znamena to ze jazdis skoro nonstop dialnice - aspon 500km jedna jazda.
Ak vsak jazdis 20km trasy (a menej), tak sa ti to vypalovat nestiha (zacne ale nedokonci) a potom po 600km si vyziada servisnu regeneraciu

takze jazdis nonstop dialnicu alebo nevypalujes pravidelne ?

Napsal: 26 čer 2019, 20:33
od martas.belka
Na dálnici nejezdím ale je divný že nikdy neproběhne pasivní regenerace vždy to končí kontrolkou někdy až do nouzáku tak musím provézt servisní regeneraci nedokážu to dostat na vyší teplotu pohybuje se tokolem 400stupnu to si mi zdá málo jenom jízdou do kopce to vyleze tak na 500 stupnu.

Napsal: 26 čer 2019, 20:49
od misocko
na volnobeh aj servisna iba 500 stupnou? (na 500 stupnou to uz trochu hori ale mne to vybehne na 650 normalne, na dialnici)
mas vag dpf? dava ti tam nejaky post injection a teplota nestupa?

Napsal: 26 čer 2019, 21:05
od martas.belka
vag mám jinak mám vypozorováno když jedu s vagem tak v 21g zaplnění se spustí regenerace a pomalu to klesá zhruba po 10km to klesne na 20g a asi po hodině ježdění to klesne tak na 14g pak zastavím u garaže a na volnoběch se to pak vypálí aktivní regenerací na 6g a zase je od toho pokoj na 600km a to takle jde pořád dokola.

Napsal: 01 črc 2019, 15:46
od martas.belka
nevíte proč to nedosáhne teplotu pro vypalování? Jsem rozhodnut že zajedu do DP na chip na přehrání softu.

Napsal: 01 črc 2019, 20:15
od Marek001
Koľko to má km? Problém začal postupne alebo po nejakom zásahu? Nízka teplota regenerácie môže byť prejavom netesnosti, zlého katu alebo aj samotný snímač teploty môže byť KO.

Napsal: 01 črc 2019, 20:33
od Huml
nemá to ten dieselgate soft?

Napsal: 01 črc 2019, 21:08
od martas.belka
nemá je tam origo

Napsal: 01 črc 2019, 21:18
od martas.belka
Má to najeto 97000 vyměni jsem preventivně dif snímač tlaku čidla ukazují na studeným motoru 20stupnu. Všechny hadice jsem kontroloval a podotahoval regenerace asi po600km výfuková roura čistá korekce vstřiku do 0,5 nafta jedině verva plus aditivum kernite

Napsal: 06 črc 2019, 06:49
od martas.belka
Nemuže to dělat egr ventil dá se nějak otestovat?

Napsal: 19 črc 2019, 20:13
od martas.belka
Tak dnes se rozsvítila kontrolka dpf po 560km tak jsem to trápil na trojku a na čtyřku a asi po šedesáti km to díky bohu zhaslo to dpf je neskutečnej klump

Napsal: 19 črc 2019, 20:31
od martas.belka
nemáte někdo zkušenost když bych nechal přehrát soft u DP děkuji.

Napsal: 19 črc 2019, 20:40
od geo
Chtělo by to otestovat kat zda je funkční při této teplotě se nedivím že zaplnění neklesá.Pokud začnou dovstřiky tak je teplota během vteřin na 600 st a samotná regenerace trvá tak 10 km jízdy.U tebe to vypadá že teplotu musíš dohnat spalinama jak mu dáváš céres.Řešil jsem něco podobného místnímu zemědělci když mu dvakrát katík odešel nakonec se přišlo na to že si ředí v zimě naftu benzinem a to katíku nechutná.

Napsal: 19 črc 2019, 20:43
od martas.belka
A jak vyzkouším ten katík?