Stránka 1 z 2

Nevrací se pístek v třmenu

Napsal: 19 srp 2019, 06:23
od OťasTDi
Vlastně ani nechci radu - spíš nějaký názor...stává se mi, že cca každé dva roky mi jedno ze čtyř kol začne přibržďovat...vždy je oprava jasná...sundat třmen, vyfouknout pístek, ve vyčistit, promazat origo tukem trw a dát nové gumičky...aktuálně je seklá levá přední...naposledy jsem dělal komplet zadek...no a teď už jsem na tom zadku koupil origo škoda gumičky...teď koupím origo škoda na předek...myslíte, že ty neorigo (netuším značku - možná abs) nakysají po určitém čase?

Napsal: 19 srp 2019, 06:49
od Pepíček
Tak tohle se přesně stává těm, co málo a pomalu jezdí a málo brzdí.Jináč nevím
:?

Napsal: 19 srp 2019, 07:05
od slovacek.milos
se připojím se záhadou fábia I sdi někdy při přejetí karpat auto začalo brzdit, po dojezdu vlály z přehřátí plastové poklice, zkoušel jsem taky kde co vypoštět tlak z trubek, podkládat HBV, odpojit trubku od posilovače, pístky a válečky jak nové brzdovka měněná co dva roky, no problém se opakoval z trstína na senici a z kopce karpat auto začalo samo brzdit (wallbash)

jednou jsem ze zoufalství odpojil hbv a do posilovače nahulil silikonový sprej od té doby OK, náhoda boží prozřetelnost, životní zkušenost nevím :roll: ;)

Napsal: 19 srp 2019, 07:15
od jericho-3
Asi ano, protože posilovač posiluje všechna kola , ne jen to jedno..Ale jsou věci mezi nebem a zemí, kterým obyčejný človíček nikdy neporozumí....A tak to má být. :)

Napsal: 19 srp 2019, 07:37
od p.s.
Ja s tema zadnima brzdama podobná zkušenost
Dle mě to dělaj nekvalitní o kroužky co tesní pístek brzdiče prostě časem malinko nabobtnaj a ten pístek se pak nevrací jak má a je i velkej problém ho zatlačit zpět
Mam tu kamarada s pasatem a byl čas kdy se to dělalo každej rok
Ty sady od frenkitu dle mě nestojej za nic

Napsal: 19 srp 2019, 08:35
od MarfyE34
Já koupil na zadek u Bory nové origo třmeny s deskama Škoda Rapid za hodně slušný peníz a od té doby mám od zadních brzd klid. A na ruční brzdu mě konečně ručka zastaví a z docela vysoké rychlosti. Takže opravovat třmeny se mě už nechce.

Napsal: 19 srp 2019, 16:42
od NOVON
Jako zadní třmeny z rapida?

Napsal: 19 srp 2019, 19:26
od Tomas.cz
V důsledku je ta zadní osa stejná, když pominu jiný princip snímačů ABS.

Napsal: 19 srp 2019, 20:18
od MarfyE34
Tváří se stejně jako ty na Rapidu.
Obrázek
Obrázek

Re: Nevrací se pístek v třmenu

Napsal: 19 srp 2019, 20:39
od bemmet
OťasTDi píše:Vlastně ani nechci radu - spíš nějaký názor...stává se mi, že cca každé dva roky mi jedno ze čtyř kol začne přibržďovat...vždy je oprava jasná...sundat třmen, vyfouknout pístek, ve vyčistit, promazat origo tukem trw a dát nové gumičky...aktuálně je seklá levá přední...naposledy jsem dělal komplet zadek...no a teď už jsem na tom zadku koupil origo škoda gumičky...teď koupím origo škoda na předek...myslíte, že ty neorigo (netuším značku - možná abs) nakysají po určitém čase?
Dodrzujte vymenu brzdove kapaliny kazde 2 roky,brzd.kapalina vtahuje do sebe vlhkost pote pod gumickama oxiduje hlinik a to ma nasledek pridiraní pístku!

Dalsí vec na rozhybavani ci promazavani nepouzivejte zadne jine mazadlo nez brzdovou kaplinu!!! WD spray a ostatní narusuji a botnají gumicku!!!

pouzivejte casteji rusni brzdu,nemluvím o tom ze pri parkovaní ale kdyz mate rovinku jedete treba 90km/H víte ze pred vama a zavama nic neni pritahnete jsi krapek rucku s pojitkou (pomoci pulsu ci dobrzdení) :-) vím zni to hrozne ale kdyz budete citlivy do smyku se nedostanete,delam to jiz 8 let skoda Superb,octavia,Kdyz je mokro nebo sníh slapejte a dojedte domu s rozpalenyma brzdama aby se vse vyparil.Nezapomente ze zadek brzdí mene nezli predek:-).

Napsal: 19 srp 2019, 20:42
od bemmet
p.s. píše:Ja s tema zadnima brzdama podobná zkušenost
Dle mě to dělaj nekvalitní o kroužky co tesní pístek brzdiče prostě časem malinko nabobtnaj a ten pístek se pak nevrací jak má a je i velkej problém ho zatlačit zpět
Mam tu kamarada s pasatem a byl čas kdy se to dělalo každej rok
Ty sady od frenkitu dle mě nestojej za nic
Frenkit je top oem :) zalezí jak probíha repas a dalsí veci kolem.

Napsal: 20 srp 2019, 20:10
od ondrix
Dva tyzdne dozadu som menil komplet brzdice od znacky MAXGEAR a rucna mi neudrzi auto v strmsom kopci. Lava strana sa zasekava a pribrzduje. Takze brzdice pojdu dolu a zhanam originaly alebo nejaku lepsiu nahradu ktora nieco vydrzi.

Napsal: 20 srp 2019, 22:34
od adrian_B
Frenkit je top oem? Poprosím dôkaz...

Čo potom človek robí zle ak všetko vyčistí ako má, použije tesnenia a piestik nový od frenkit a aj tak stoji za hovno? Potom kúpi posratý Repas TRW a všetko je ok. Hmmmm ? :roll:

So zadnymi strmenmi je škoda strácať čas výmenou hocicoho od frenkit-u.

Napsal: 21 srp 2019, 06:42
od OťasTDi
Koupené origo gumičky (z ceny ve škodovce mi teda ale spadla brada - jedna strana 940 Kč) no a dneska to jdu dělat. Neměl jsem jinou možnost, v pátek odjíždím na dov, takže auto musí být na 100%

Napsal: 21 srp 2019, 06:56
od šulda
A nebylo by lepší za 17stovek jeden novej (ne)origo třmen s vybroušeným logem. Jestli se teda ještě daj koupit.