Stránka 1 z 15

jede nejaky jiny diesel jako TDI :)

Napsal: 20 říj 2007, 20:24
od jack91
AHoj

uz jsem vyzkousel HDi(Peugeot), TDDi(ford), DTi (Renault)
vsechno melo stejne nebo vice hp nez moje TDi PD.

Ale zatah nema zadny jako PD.
Fakt jsem s tim motorem strasne spokojene, jede super a spotreba super.

Ptam se, jede nejaky diesel lepe nez nase TDI cka:)

diky

Napsal: 20 říj 2007, 20:45
od Thopr
Ne! :punk:

Napsal: 20 říj 2007, 20:48
od jipi
skús common-rail či ako sa to píše

Re: jede nejaky jiny diesel jako TDI :)

Napsal: 20 říj 2007, 21:23
od mtapaj
jack91 píše:AHoj

uz jsem vyzkousel HDi(Peugeot), TDDi(ford), DTi (Renault)
vsechno melo stejne nebo vice hp nez moje TDi PD.

Ale zatah nema zadny jako PD.
Fakt jsem s tim motorem strasne spokojene, jede super a spotreba super.

Ptam se, jede nejaky diesel lepe nez nase TDI cka:)

diky
co sa tyka TDI-ciek,v spolahlivosti asi nema konkurenciu,,,,, :D
a je to fakt super motor,,mal som raz octavku AGR povodne 66kw turbo 130ps,uprava softu,,,ten motor tahal od1500 otacok naplno,,,,,odvtedy som lepsi tah motora nezaregistroval..;o)

Napsal: 20 říj 2007, 23:03
od TDI tech
Vyskusaj JTD od fiatu a az potom uvidis co ide. Ja som vyznavac zazihovych motorov najma Turbo i.e. (Na naftu ma byt traktor a Liazka, na benzin auto a na plyn sporak.)Ale spomadzi "traktorikov" JTD nema konkurenciu. A co sa tyka VW group maju motory z najzaostalejsou technikou. System VP44 klasicke TDI (nie PD) je okopirovany od Fiatu Croma TurboD i.d. a Ktovie ako im to nefunguje hlavne tie novsie co maju hlavy made in Turkey, India a pod..., ale tie prve r.v. 97-98 nemaly nejake velke problemy . Sme mali Octavku 66kW r.v. 97 a az na elektroniku bola celkom fajn. System PD (Pumpe Duse=lokomotiva) Je asi 100 rokov stara technologia, ktoru pouzivali lodne motory a v 70tych rokoch lokomotivy a malotraktory (TKZ "maly kirovec", Slavia atd.) Ceskoslovenskej vyroby. Az ked BOSCH dokazal minimalyzovat rozmery PD tak aby ich bolo mozne pouzit v osobnych autach, VW group ich zacal montovat. Zacal od roku tusimze asi 99, ale neviem to presne. Ale nepodaril sa im tak ho prestali vyrabat minuleho roku koli problemom co ma. Uz sa iba dopredaju hojne zasoby uz vyrobenych kusov a VW group ich pomali nahradza overenym systemom Common Rail (audi 3.0 TDI). Totiz PD ma viacere nedostatky akymi su napr. unavou materialu vahadiel zapricinena nerovnomernost vstrekovacich tlakov a nasledne problemi so startovanim hlavne za studena pri teplote vzduchu okolo 3 C , strasne tarakajuci chod a uz X krat majitelom rozbity naftovy chladic a obmedzene moznosti vstrekovacel mapy. Ja mam JTD a nedam dopustit. Ale pozor Fiat uzitkove vozidla maju aj motori Peugeot HDi a tie su strasne zle.
System Common rail vyvinuly Taliani Fiat. Prve auto to bolo ako vzdy Croma 1.9 TurboD i.d. uniJet v roku 95, ale bolo ich vyrobenych len zopar. Boom nastal az ked tento system zacal vo velkom montovat P.S.A. Peugeot HDi. Fiat group dodnes tento system vyvija a zdokonaluje nadalej (JTD-M MultiJet ). Ale Francuza by som naozaj nechcel.
Tu je maly zoznam automobiliek a ich obchodne nazvy pre Common Rail: FIAT group- JTD, UniJET, JTD-M, MultiJet. P.S.A. Peugeot citroen- HDi. VW group- TDI, Daimler Craysler- CDI. Renault- dCI. Ford-TDCI. BMW- D.

Napsal: 20 říj 2007, 23:26
od MirekX
hochu hochu,pámbů (fiat) s tebou :o Nemám tolik času, ale věz, že každé druhé slovo v tvém příspěvku je jaksi mimo....
Nemáte tam faráře itala?????

Napsal: 21 říj 2007, 08:16
od Tomasvw
MirekX píše:hochu hochu,pámbů (fiat) s tebou :o Nemám tolik času, ale věz, že každé druhé slovo v tvém příspěvku je jaksi mimo....
Nemáte tam faráře itala?????
presne tak. aj ked pravdou mozno je ze taliani mali zopar dobrych napadov, nikdy ani jeden z nich nedotiahli dokonca (offtopic)

Napsal: 21 říj 2007, 08:25
od go.vojta
jojo ty seš ale hodně mimo.. uvidentně se rád hádáš (LOL) a jestli vážně myslíš, že benzínové motory od italů jsou nejlepší tak to už opravdu nemám slov.. motory co nic nevydrží, kontrkrétně tninsparky a jejich problémy s mazáním hlavy co jdo po stotisících jak diesel, 20v pětiválec co se sype jeden za druhým, a u turbech ani nemluvým.. chlape jsi trochu zaujaty, ale na špatné straně. :D (LOL)

Napsal: 21 říj 2007, 08:48
od marek66
najlepsie diesle robil, robi a bude robit MB ostatne su len sracky

Napsal: 21 říj 2007, 08:56
od go.vojta
mb nemá špatný motory, ale ty opravdu dobrý měl v pianech a ty jejich klasiky to byly fakt nesmrtelný motory nové cdi až mají běžné problémy a hlavně za ty zalamující se žhaviče a zarústající vstřiky bych někoho popravil.. a taky jim odcházijou řídící jednotky jak na běžícím pásu..

Napsal: 21 říj 2007, 09:39
od Tomas.cz
Mohu potvrdit, na firemních Sprinterech, sice ta CDi s tím pěkně jede, ale po čase nejdou vyndat žhaviče, poserou se vstřiky- taky nejdou vyndat, dost často se stává že teče těsnění u vysokotlakého čerpadla a řídící jendotka už taky odešla.
Na kvalitu starých dieselů co byly ve W 124/124 to nemá ani náhodou.

Napsal: 21 říj 2007, 09:42
od Tomas.cz
jojo píše:Vyskusaj JTD od fiatu a az potom uvidis co ide. Ja som vyznavac zazihovych motorov najma Turbo i.e. (Na naftu ma byt traktor a Liazka, na benzin auto a na plyn sporak.)Ale spomadzi "traktorikov" JTD nema konkurenciu. A co sa tyka VW group maju motory z najzaostalejsou technikou. System VP44 klasicke TDI (nie PD) je okopirovany od Fiatu Croma TurboD i.d. a Ktovie ako im to nefunguje hlavne tie novsie co maju hlavy made in Turkey, India a pod..., ale tie prve r.v. 97-98 nemaly nejake velke problemy . Sme mali Octavku 66kW r.v. 97 a az na elektroniku bola celkom fajn. System PD (Pumpe Duse=lokomotiva) Je asi 100 rokov stara technologia, ktoru pouzivali lodne motory a v 70tych rokoch lokomotivy a malotraktory (TKZ "maly kirovec", Slavia atd.) Ceskoslovenskej vyroby. Az ked BOSCH dokazal minimalyzovat rozmery PD tak aby ich bolo mozne pouzit v osobnych autach, VW group ich zacal montovat. Zacal od roku tusimze asi 99, ale neviem to presne. Ale nepodaril sa im tak ho prestali vyrabat minuleho roku koli problemom co ma. Uz sa iba dopredaju hojne zasoby uz vyrobenych kusov a VW group ich pomali nahradza overenym systemom Common Rail (audi 3.0 TDI). Totiz PD ma viacere nedostatky akymi su napr. unavou materialu vahadiel zapricinena nerovnomernost vstrekovacich tlakov a nasledne problemi so startovanim hlavne za studena pri teplote vzduchu okolo 3 C , strasne tarakajuci chod a uz X krat majitelom rozbity naftovy chladic a obmedzene moznosti vstrekovacel mapy. Ja mam JTD a nedam dopustit. Ale pozor Fiat uzitkove vozidla maju aj motori Peugeot HDi a tie su strasne zle.
System Common rail vyvinuly Taliani Fiat. Prve auto to bolo ako vzdy Croma 1.9 TurboD i.d. uniJet v roku 95, ale bolo ich vyrobenych len zopar. Boom nastal az ked tento system zacal vo velkom montovat P.S.A. Peugeot HDi. Fiat group dodnes tento system vyvija a zdokonaluje nadalej (JTD-M MultiJet ). Ale Francuza by som naozaj nechcel.
Tu je maly zoznam automobiliek a ich obchodne nazvy pre Common Rail: FIAT group- JTD, UniJET, JTD-M, MultiJet. P.S.A. Peugeot citroen- HDi. VW group- TDI, Daimler Craysler- CDI. Renault- dCI. Ford-TDCI. BMW- D.
Ještě si zapoměl podotknout, že Common Rail vynalezl Fiat a Magnetti Marelii, ale kvůli nedostatku know how s dieselovým vstřikování a financí to nakonec musel doladit Německý Bosch.

Napsal: 21 říj 2007, 09:47
od marek66
TDI su traktory, a kto si mysli ze nie urcite ho ma v garazi a teraz nevie co s tym a vypisuje tu kokotiny ake su to genialne motory

Napsal: 21 říj 2007, 10:51
od Tomasvw
marek66 píše:TDI su traktory, a kto si mysli ze nie urcite ho ma v garazi a teraz nevie co s tym a vypisuje tu kokotiny ake su to genialne motory
to by ma zaujimalo jak si k tomu nazoru prisiel, inak vsetko co sa tu napisalo o cdi je iba pravda...

Napsal: 21 říj 2007, 10:54
od tomáš karbus
hm já jich ale měl dost a nikdy žádný problém a tak jak s tim jezdim by mne ostatní motory sežrali