Stránka 1 z 3

1.9 TDI AGR

Napsal: 25 úno 2020, 11:37
od Smoker420
Zdarec, potřeboval bych poradit dnes ráno při jízdě do práce mi zdechlo auto zničeho nic, občas mi před tím blikalo žhavení ale stačilo znova nastartovat a zhaslo, ale tet zdechlo a nejde vůbec natočit, zkoušel jsem to roztlačit ale chytlo to jen na chvíli a chod motoru byl dost hrubí motor strašně vybroval a nešel skoro do otáček, tak jsem to dotáhl domu a nejdřív jsem povolil matku na vstrikach jestly tam jde nafta a vystříklo tak 3 kapky, tak jsem si řekl že tam nejspíš nejde nafta, tak jsem vzal kabel a připojil ho na stop ventil na čerpadle a na plus na baterie, a zjistil jsem že ventil sice cvakne ale při připojeném napětí v něm furt něco cvaka, když jsem to zkoušel i na druhém agr tak cvakl póze jednou při privedení napění pak už necvakalo stejně tak i na ahl, myslíte že je to tím ventylem?

Napsal: 25 úno 2020, 13:46
od martinsidlo
Diagnostika!!!!! Bliká ti kontrolka žhavení ( označuje 7 chyb,6 chyb je vstřikovaní ) a ty na to pečeš!!!!

Re: Tdi offf 1.9 agr

Napsal: 25 úno 2020, 17:59
od slovacek.milos
Smoker420 píše: myslíte že je to tím ventylem?
myslet znamená hovno vědět bez vagu se nikam nepohneš, musíš vědět čísla závad proč ti bliká ta spirálka ;) přesně jak ti píše martinšidlo ;)

Napsal: 26 úno 2020, 11:02
od Smoker420
Bohužel VAG nemám, ale musí to jít i bez něho ...

Napsal: 26 úno 2020, 11:08
od šulda
Musí se jen umřít :lebka:

Napsal: 26 úno 2020, 11:16
od slovacek.milos
Smoker420 píše:Bohužel VAG nemám, ale musí to jít i bez něho ...
vyměn celý nastrojený motor a máš klid

Napsal: 26 úno 2020, 11:53
od p.s.
Skus jiný relé 109

Napsal: 26 úno 2020, 16:06
od Smoker420
Proč jiný relé ?

Napsal: 26 úno 2020, 19:45
od slovacek.milos
ptotože odmítáš vag tak musíš zkoušet ;)

Napsal: 26 úno 2020, 20:13
od senioring1
ak si neodpojil vodič stopventilu a pridal si plus z baterky , potom si sa dostal druhou stranou k relátku R109 , ktoré spína silový obvod pre stopventil . Ak chceš overiť funkčnosť stopventilu , musíš pôvodný vodič odpojiť a až potom pridať plus .

Napsal: 27 úno 2020, 11:02
od Smoker420
Takže to jde přes relé? Někde jsem totiž četl že tam žádné relé není, a jde kabel z ECU přímo do stop ventylu tak tet nevim, ale zkusím to a uvidím, ale přijde mi spíše že se zasekl ten ventyl

Napsal: 27 úno 2020, 11:24
od jericho-3
Chudák ECU, kdyby vše měla ovládat a ještě držet 12 voltů po celou dobu jízdy..

Napsal: 27 úno 2020, 17:55
od Smoker420
Tak jsem se na to dneaka koukl, zkusil jsem odpojit ten kabel na ventily a připojil to přímo na baterku a ventyl už cvakl jen jednou ale stejně to nejde natočit, ale je mi divné že když k tomu připojím i ten kabel tak začne přerušovaně furt cvakat, u jinýho auto to nedělalo, že by třeba špatná cívka v tom ventylu? Žhavení svítí takže by relé mělo být ok ne ? Nebo jaký může být ještě důvod že tam někde nafta?

Napsal: 27 úno 2020, 20:03
od jericho-3
Někdy odejde to vinutí, aby byla jistota , tak vyndej to jadérko uvnitř, dej ventil zpět a zkus to.Jinak zkus protáhnout naftu zkrz čerpadlo, zda je plné nafty, aby mělo co vstřikovat.

Napsal: 27 úno 2020, 20:20
od passion
N109 (stop ventil) je napájaný priamo z riadiacej jednotky motora, v ceste od riadiacej jednotky ku ventilu nie je žiadne relé. Ak cvaká po pripojení 12V, je zlý. Vymeniť.