Stránka 1 z 1

Teplota spalin před DPF

Napsal: 28 dub 2020, 13:36
od kubima
Jde o VW Touareg, 3.0 176kW. V poli dva by měla být teplota před DPF, ale je tam neustále hodnota - 277°C.
Vím o čidle přímo na turbu, pak je před DPF lambda sonda a dál je čidlo teploty za DPF. Víc sond nevidím, kde je tedy čidlo které má měřit hodnotu v tomto poli?

Obrázek

Napsal: 28 dub 2020, 14:21
od slovacek.milos
prostě to drahé čidlo musíš koupit a vyměnit stím kur... neuděláš ni kdyby ses tam posral ;)

Napsal: 28 dub 2020, 22:13
od Huml
a hlásí to chybu? nemá to DPF off a přehrátej díky tomu soft?

Napsal: 29 dub 2020, 06:49
od kubima
DPF se chová jako by tam byl, pravidelné regenerace, diferenční tlak na volnoběhu 6mba, s otáčkami samozřejmě roste, množství popilku někde kolem dvaceti gramů tuším. Teplotní čidlo v turbu měří jak má, dostává se k 600°C, teplotní číslo za DPF po vypojeni napíše chybu a v měřených hodnotách též vyskočí nesmyslná hodnota. Jen s tou teplotou v poli 2 nelze hnout.
Paměť závad prázdná. Auto přijelo v nouzovém režimu, v paměti závada o nadměrném znečištění dpf, přičemž množství popilku ani diferenční tlak tomu neodpovídal. Po vypojeni lambda sondy, která se nachází přímo před DPF, zmizeli závady i nouzový řezim, auto plně pojízdné. Po opětovném zapojení lambda sondy již žádná chyba dpf, jen se spustila krátká regenerace a auto jezdí bez problémů, paměť bez závad, jen v měřených hodnotách stále tahle blbost.
Rád Miloši sondu vyměním, nicméně nevím kterou. Vím že ta v turbu to není, ani ta za DPF. Měří teplotu i lambda sonda před DPF? Nutno říct, že její vypojeni má za následek pouze chybu o vyhřívání. Měl jsem tady ještě jednu, stejnou, zkusil jsem ji jen hodit do štekru a teplota v poli dva stále - 277. Přičemž vím, že tam být nemá :)