Stránka 1 z 1

Cerpadlo 2.0 TDi CEGA

Napsal: 30 led 2021, 17:37
od Vedo125
Zdravím. Věděl by někdo, zda je 100% vysokotlaké cerpadlo na Octavii II 2.0 TDi RS CEGA záměne za cerpadlo s číslem : 0 445 010 533 (03l 130 755 AB) - pro ten kód sem nasel určen na motorizace 2.0TDI 81kW/103kW/125kW (CFFB, CFGB, CLJA, CLCA)

Díky! ;)

Napsal: 30 led 2021, 19:53
od Jirka.
Ano je, 100%. Jenda T4 je má nový za super cenu

Napsal: 30 led 2021, 20:41
od váha
No pro piezo což je cega by mělo být 03l130755 a myslim že to co píšeš tam nebude fungovat. Ale jestli to nekdo zkoušel a makalo to tak Ok

Napsal: 30 led 2021, 21:02
od Vedo125
Prave už ho tam mam, ale řeším problém s výkonem. Auto mělo na brzde kolem 140koni a 320nm, čili 30 koni někde chybí.. Turbo s regulaci Ok, dpf vyřešen, vstriky po kontrole ale ještě budem zkoušet jiné. Diag cistej bez závad. Tak mi napadá asi nedává jiné množství nafty to cerpadlo.. je na nem i ventil N290.

Napsal: 30 led 2021, 21:24
od Rolan
Jestli ti při plném výkonu nepadá tlak na railu, tak to čerpadlem nebude.

Napsal: 30 led 2021, 21:36
od Vedo125
A co množství nafty skrz regulátor na cerpadle? Nemůže se to lišit v dodáványm množství nafty piezo vs elektromagnety vstriky?

Napsal: 31 led 2021, 12:51
od Rolan
Jde o tlak na railu. Jestli se rovná skutečný tlak požadovanému, tak je nafty od čerpadla dostatek. Kdyby tlak na railu nedosahoval požadovaného, tak by to samozřejmě vliv na výkon mělo. Předpoklad je, že nekecá tlak. senzor na railu.

Napsal: 31 led 2021, 13:49
od Rayx
@Vedo125
Jsem myslel, žes to vyřešil, když jsi vlákno v pátek smazal :)

Nevím no, ale ETKA jen pro CEGA záměrně píše, jak už zmínil váha
03L130755 odpadlo
03L130755A (Bosch 0445010543)

nebo v repasu
03L130851X odpadlo
03L130851AX (Bosch 0986437410)

stejně jako pro ostatní, Jetta, Leon, motory CBDA, CBDB

to co tam máš nyní je nahrazeno 03L130755AA, bacha dvě AA ne jedno ;)

Napsal: 31 led 2021, 14:34
od Vedo125
A nemůže kecat regulační ventil N290 na tom cerpadle přímo? Regulátor na rail listě je davanej novej. Jde mi o to asi se v něčem neliší ten regulátor na cerpadle, ze muže poskytovat menší množství nafty když není přímo určen pro CEGU s piezo vstrikama.