Stránka 1 z 1

O3 2017 efekt dokřupnutí plynového pedálu

Napsal: 04 kvě 2021, 14:50
od OťasTDi
Přiznám se, že nemám s takto novou oktávkou ještě zkušenost...mám tu O3 1,6TDi 81kw rv 2017...jel jsem to projet kvůli zahřátí a zarazilo mě, že kdykoliv jsem dal plný plyn tak na podlaze v pedálu křuplo a ještě šel o cca 3mm došlápnout....to asi nemá tak být origo, né?

Napsal: 04 kvě 2021, 15:56
od tiguan2
Ty dávaš při ohřívání motoru plnej plyn?

Napsal: 04 kvě 2021, 16:35
od OťasTDi
Tak to jsem fakt potřeboval...Tiguane....uvažuji o koupi...od kluka co chtěl diagnostiku....tak mi dovolil si to projet a protáhnout, abych věděl jak to jede....auto jsem nastartoval...cca 3km vesnicí v klídku, pak do kopce do serpentýn, tam plný plyn nejde, pak další vesnice a konec obce a.....plný plyn na rovném dlouhém úseku pane bože....já je na 90ce 160 :o :o :o měl bych se zamyslet sám nad sebou :? ale auto se mi líbí...takže jen se ptám na ten zvláštní jev s křupáním pedálu na podlaze...je to přímo v tom tělese pedálu

a když jsme u toho....s čím má tenhle motor nejznámější problémy? bohužel jsem si nezapamatoval kód ale 81kw 2017 (znalci budou vědět)

Napsal: 04 kvě 2021, 16:36
od OťasTDi
jo a najeto zaručených škoddovkou ověřených 92tis km

Napsal: 04 kvě 2021, 18:32
od misocko
tzv Kick down , este si to v ziadnom aute nezazil ?

Napsal: 04 kvě 2021, 19:10
od OťasTDi
Ne....netusim

Napsal: 04 kvě 2021, 20:05
od adrian_B
heh. No nie je to vada, je to normálne :)

Napsal: 04 kvě 2021, 20:14
od marfan
Podľa mňa si len zatlačil doraz. Ja na oboch RS to mám rovnako.

Niekoľko krát sa mi to stalo, že som akoby pretlačil plynový pedál.


Ja osobne by som 1.6ku nebral radšej zobrať 2 liter ale asi cenový strop nepustí . Drahé vstreky, turbo, DPF. Inak má trošku horší zvukový prejav ako dvojlitre, trocha viac duní na dialnici. Ja pri 140 na dialnici motor nepočujem.

Napsal: 04 kvě 2021, 20:58
od misocko
je to poziia kde riadiaca jednotka uz vie ze chces max vykon. co viem stare BMW (aj dnesne) to maju, moja oktavka to ma a vela dalsich aut.
u automatu to sposobi to ze radi fak az pri velmi vysokych otackach , co presne to spravi u manualu , neviem.
mimochodom u automatu a dieslu je to pekne blbo vymyslene , ide to daleko za max krutiaci moment , a zrychlenie paradoxne spomaly ...

Napsal: 05 kvě 2021, 06:22
od OťasTDi
Hele tohle je prostě láska na první pohled, svezl jsem se a moc se mi líbí...má opravdu zaručených a škodovkou potvrzených 92tis km, je to po jediném majiteli, koupeno v té samé škodovce, co byla servisována....vše doložitelné...vzhled, výbava, interiér se mi líbí, jízdní vlastnosti taky....já už pak budu měnit olej + filtry po 12tis/1rok....do nafty vždy VIF, jsem na auto vcelku pečlivý...tak možná i třeba něco ještě vydrží a nezrujinuje mě

Napsal: 05 kvě 2021, 14:43
od Grunt
to je automat? občas jezdím octavkou 2015 dsg a má to taky když to šlápneš mělo by to víc podřadit

Napsal: 05 kvě 2021, 16:15
od marfan
Na DSG to pri stlačení samozrejme preradí aj o 3 stupne. Ale myslím, že on chcel vedieť len ten pazvuk po stlačení ozaj plynu na podlahu.

Ak sa ti páči tak nieje čo riešiť. Známi čo je menchanik tak servisuje Taxiky s týmto motorom niektoré majú cez 400tkm a pôvodné vstreky, DPF takže je to asi aj o šťastí a nejazdiť zasa na tom ako dedko.

Napsal: 05 kvě 2021, 20:54
od Huml
O3 mají ten kick down i v manuálu, nejen automaty, je to kvůli omezovači rychlosti

Napsal: 06 kvě 2021, 08:11
od OťasTDi
Huml ma pravdu....uz jsem zapatral.....je to manual 5q.....budu se o ni starat...olej 507.00 kazdych 13 tis km a nafta benzina+ vif....nastrik spodku, vyvoskovani dutin...

Napsal: 06 kvě 2021, 08:16
od Source
Presne tak, už v podstate všetky nové autá majú tú "kickdown" funkciu, kvoli obmedzovaču rýchlosti, ked ho prešlapneš tak auto zacne tahat aj ked mas zapnuty obmedzovac