Stránka 1 z 2
Správná montáž vstřiků do vyvložkované hlavy 1.9tdi pd
Napsal: 27 čer 2021, 16:22
od domza
Ahojte, můžete mi prosím poradit, jak správně a bezchybně vložit vstřiky do vyvložkované hlavy 1.9tdi pd? Potřebuji ještě dotlačit vstřik dovnitř cca 1cm a raději se zeptám.
Co jsem hledal, tak tohle poslední zasunutí dělají lidi přes přídržný kolík, kdy to dotlačí zašroubováním šroubu - v téhle části se bojím, abych neserval závit v hlavě
Napsal: 27 čer 2021, 18:07
od Pepíček
Nejjistější je to jen rukou. Pořádně zatlačit a vstřik musí vydat zvuk "klap", jak dosedne dole na podložku. Pochoipitelně šachta i vstřik řádně namazat.
Napsal: 27 čer 2021, 18:17
od domza
Tak to jde v původní vymačkaná hlavě - mám tady novou s bronzovou vložkou a vůbec to nejde. Všechno naolejované a i když tlačím pořádně rukou - zmáčknu pružinu, ale vstřik nezaklapne.
Napsal: 27 čer 2021, 19:19
od jurosdi
Skúšal si to bez O-kružkov???
Napsal: 27 čer 2021, 20:17
od Pepíček
domza: Tak to udělali asi trochu víc fest. Kdo ti to vložkoval? Engitec Frenštát? Od nich totiž nikdy nebyl problém.
Napsal: 28 čer 2021, 07:04
od roman1648
Dotlačovat to šroubem pokud chybí 1cm je na prd,vstřik se skříží a už je problém,namažu,nasadím a jakoby se na něm zhoupnu jako při masáži srdce,většinou zaskočí a cvakne na doraz,pokud ne,normálně hliníkovou trubičku a zhora na něj malým kladívkem klepnu,víc neřeším
Jak psáno výše,zkusit bez gumiček,pokud to nepůjde,je to zmrdaný...
Napsal: 28 čer 2021, 11:04
od favo
Těm mím vstřikům se tam taky moc nechtělo, ale zapřel jsem se dlaní a zkusil jako by kroužit a tlačit a nakonec zapadly kam měly.
Jen si zkontroluj ve vložce ty vyvrtaný otvory, stalo se mi že nebyly řádně odjehleny a trčely z nich otřepy, to by mohl být taky problém když ty otřepy střihneš a dostanou se mezi ventil a vložku.
Napsal: 28 čer 2021, 11:43
od standa123
hlavně si taky skalpuješ gumky
Napsal: 28 čer 2021, 12:23
od domza
favo píše:Těm mím vstřikům se tam taky moc nechtělo, ale zapřel jsem se dlaní a zkusil jako by kroužit a tlačit a nakonec zapadly kam měly.
Jen si zkontroluj ve vložce ty vyvrtaný otvory, stalo se mi že nebyly řádně odjehleny a trčely z nich otřepy, to by mohl být taky problém když ty otřepy střihneš a dostanou se mezi ventil a vložku.
Bingo. Poslední dobou mám jakési štěstí na nekvalitně odvedené práce..
Samozřejmě gumky řízlé. Člověk aby zkoumal všechno do posledního detailu, jestli někdo odvedl svoji práci

Napsal: 28 čer 2021, 15:26
od Pája 19
Prozradíš teda, kdo to vložkoval?
Napsal: 28 čer 2021, 20:18
od domza
Pája 19 píše:Prozradíš teda, kdo to vložkoval?
Hele poptával jsem hlavu express s dovozem do Brna a dostal jsem číslo na borce někde nad Svitama - a co se teď dívám na internetu, tak na 95% to dělá tenhle
https://www.sbazar.cz/GMautodily/detail ... o-renovaci
Několik NEGATIV - postačí fotka ( všechno zapatlané tou stříbřenkou - šachta na žhavičky, vnitřek chladících prostor hlavy! ( paráda, nastartuju to a můžu měnit chladičku, nebo co jsem to profukoval tak z toho létaly šupinky barvy.. A v neposlední řadě - nevím jestli je to v ČR praxe, na SK ne - "zapuštění" ventilů tím, že je také stáhnu o nějakou desetinu..
Tak doufám, že to jsou jenom estetické záležitosti a že mi třeba za 10tkm neupadne ventil. Prej od něj bere dost lidí hlavy.

Napsal: 28 čer 2021, 20:27
od roman1648
Počkej to jako dělal brus aniž by vyndal ventily jo... Tak tomu říkám odborník

Napsal: 28 čer 2021, 20:46
od domza
roman1648 píše:Počkej to jako dělal brus aniž by vyndal ventily jo... Tak tomu říkám odborník

vytáhl - bral jsem na 1. generaci PD kde ventily přesahují o cca 0.7mm, ale pořád se mi to nelíbí, že to co vzal na hlavě, vzal potom i na ventilech, místo aby je zapustil.
Napsal: 28 čer 2021, 21:18
od domza
Borci ať nezakládám nové téma.
Moje další neštěstí na světe - trošku jsem to potentoval a dal jsem tam původní vačku - ale teď čtu internet a všechny origo vačky do 1.9tdi pd jsou z oceli( a já si říkal, že ta moje vypadá nějak až moc pěkně, až fakt moc pěkně) - na fotce je litina že ?
Jaká reálná nevýhoda je oproti oceli ? Tvrdosti apod. mě moc netrápí, mě zajímá reálná výhoda/nevýhoda - dal bych tam ocel, ale zítra motor musí je( ve čtvrtek jedem na dovolenou) - pokud tam není zásadní rozdíl a že nevydrží půl milionu ale jenom 200 tisíc je v případě stáří auta už jedno

Napsal: 28 čer 2021, 21:30
od Tomas.cz
Kdysi jsem dával do taxi Touranu litinovou EngineTeam a makala několik let,
možná mi přišlo, že byl takový línější spodek, ale tohle bylo jenom 66kw a ještě takové, že se moc do údržby neinvestovalo.
Spíše mě znepokoují ty přechody mez broušenou plochou vačky a bokem co je jenom hrubý odlitek z formy občas opracovaný, tam by mělo být zkosení
