Stránka 1 z 1
A4 B8 TDI - mazanie
Napsal: 14 črc 2021, 19:27
od Marek001
Ahoj, mám tu A4ku 2014 CJCD 130kW cca 230000 km (dovoz takže nikto nevie na 100%). Po dlhšej jazde (hlavne dialnica) po vyradení rýchlosti na voľnobeh vyhadzuje hlášku „Stop nízky tlak oleja“. Inokedy nie, len ak je vyššia teplota oleja a vždy len na voľnobeh. Ako prvé som zmeral tlak oleja a: na voľnobeh 0,2bar (podľa DP má byť min. 0,6 bar!) a to nebol motor ani zohriaty a pri 2000 ot som nameral cca 0,8bar (má byť 1 bar) ale myslím že po zahriatí na tej dialnici tam nebude ani toľko. Odchádzajú tu olejové čerpadlá? (vybehaný šesťhran sa predpokladám tohto už týkať nebude) Pozeral som aj nejaké anglické fóra, bezvýsledne menili snímač, olejové čerpadlo a neviem čo všetko a nič... riešil niekto? Je tam len jeden senzor hore v hlave (prístup pekne na p...). Obávam sa či to nestráca tlak niekde inde. Motor inak super, štarty, výkon, zvuk všetko OK. Olej podľa normy, nepribúda.
Napsal: 15 črc 2021, 06:50
od roman1648
Já bych začal od základu a to je koš + výplach
Shodou okolností jsem ted dělal stejný auto B8 105kw,kod motoru nevím,kámoš s tím jezdí ven,jel na dovolenou tak mi to tu nechal na "údržbu", poslední pod kapotou můj štítek o výměně oleje při 237000km, navíc to píšu i barvičkou na kryt motoru kdyby štítek uletěl, na tachecu 284363km...takže tak,z motoru tekla černá vazelína
Jenže kdyby to teď kleklo,budu já ten poslední co v tom měl pazoury a "kdoví co mu tam nalil"

Napsal: 15 črc 2021, 10:41
od tiguan2
roman1648 píše:Já bych začal od základu a to je koš + výplach
Shodou okolností jsem ted dělal stejný auto B8 105kw,kod motoru nevím,kámoš s tím jezdí ven,jel na dovolenou tak mi to tu nechal na "údržbu", poslední pod kapotou můj štítek o výměně oleje při 237000km, navíc to píšu i barvičkou na kryt motoru kdyby štítek uletěl, na tachecu 284363km...takže tak,z motoru tekla černá vazelína
Jenže kdyby to teď kleklo,budu já ten poslední co v tom měl pazoury a "kdoví co mu tam nalil"

Tak jsi mu to doufám řekl že 45 tis neměnil olej.....to musí být hroznej ignorant když u takovýhleho auta na to sere
Stalo se mě to samý, když si sousedka koupila nový auto a holt ji neřekli že musí dělat udržbu po 15 tis.
Napsal: 15 črc 2021, 10:49
od roman1648
No, ignorant to je, fotbalista

, on to chtěl jakože jen prohlídnout a hlavně mu nešla klima, to jsem tady měl vlákno, vyřešilo tlakový čidlo, ale tam svítí upozornění na servis všechno co může a on to prostě nevnímá...
Je to fakt škoda,jako fakt pěkný auto a takto to kurvit..

Napsal: 15 črc 2021, 11:00
od tiguan2
Škoda že tyhle auta všechno píšou a někteří to mají na háku.
Někdo zase by měnil olej porad i dvakrat do roka po 5 tis, taky mam takovýho kterýho přemlouvam at na to sere
Napsal: 15 črc 2021, 11:26
od Marek001
No tu sa olej menil po roku/15000 km, ale na Slovensku to je dva-tri roky a nikto nevie čo bolo predtým. Idem zhodiť vaňu a uvidím.
Napsal: 15 črc 2021, 17:50
od sharan933
Vacsinou sa to deje pri vysokych horucavach a dlhsiej jazde vela stastia v hladani v olejovom cerpadle to nebude
Napsal: 15 črc 2021, 19:49
od Marek001
No, to tak nejak tuším... zákazník ho chce v každom prípade vymeniť. Jediná indícia čo som našiel je že vraj by problém mohol byť v hlave/zdvihátkach ale podrobnosti ani dôkazy nemám. Ani žiadne TPI k tomu som nenašiel. Nič. Pokusne tam skúsim dať 5W40 low saps, LL to nejazdí mení sa po 15k. Inak vaňa nejde vytiahnuť ani za boha aj motor som pridvihol, takže nápravnica dole

Napsal: 15 črc 2021, 20:11
od sharan933
Co sa tyka audi pokial viem ziadne tpi na to nieje au som vybral lavy silenblok motora a asi trochu spustil napravnicu
Napsal: 15 črc 2021, 20:17
od roman1648
Hele teď jsme tam měli nějakou Kiu co nechtěla mazat.... Nic nepomohlo, dal se olej od Liqui Moly takovej ten kalnej já nevím co v tom je ale vypadá to jak vyjeta hydraulika a je klid..