Stránka 1 z 1
Prasklý píst CUAA
Napsal: 27 úno 2023, 08:20
od nogis
Ahoj, jde s jistotou říct, co tohle způsobilo?
Dokáže tohle vadný vstřik? Nebo špatný chip? Nebo je to jen únava materiálu po 300tkm?
Díky
Re: Prasklý píst CUAA
Napsal: 27 úno 2023, 13:41
od roman1648
Za mě kombinace všeho co zmiňuješ
Re: Prasklý píst CUAA
Napsal: 27 úno 2023, 14:52
od ROMEK
vstreky na repas počítam že na nich nikto nečiahol nový piest a uvidí sa
Re: Prasklý píst CUAA
Napsal: 01 bře 2023, 12:31
od hansdob
Kolik tam bylo karbonu před čištením toho pístu? Kolik je na ostatních? Je tam znát rozdíl nebo všechny stejně?
Re: Prasklý píst CUAA
Napsal: 06 bře 2023, 15:04
od nogis
Písty jsou jen otřený měkkým hadrem. Žádný čištění.
Když budu hledat detaily, tak asi opravdu nepatrně víc na tom prvním, pak čtvrtém, třetím a nejlepší byl druhý.
Ale ty rozdíly jsou fakt zanedbatelný.
Objednal jsem všechny nový. Vstřiky repasovat nejdou, tak jsem objednal taky nový, k tomu šály, GO hlavy...
Tak uvidíme
Re: Prasklý píst CUAA
Napsal: 13 bře 2023, 22:39
od marfan
AJ ti to papalo olej ??
Zaujíma ma to skrz to, že spodok je v podstate rovnaký ako motor CUNA/CUPA a tie motory papajú veľmi radi olej.
Tretí krúžok máš skladaný alebo je len jednoduchý s dierkami po obvode ?
Re: Prasklý píst CUAA
Napsal: 21 bře 2023, 19:08
od nogis
Olej byl skoro od začátku měněný max po 15tkm, ale nikdy nebylo třeba dolít ani kapku. Řekl bych, že to mělo velký vliv. Kroužky volné, motor naprosto čistý.
S CUNA je motor shodný tak akorát tvarem a principem. Shodné tam není prakticky nic.
Stírací kroužky jednoduché.
Motor je složený, až bude čas hodí se do auta a budeme řešit soft.
Re: Prasklý píst CUAA
Napsal: 26 bře 2023, 09:42
od marfan
Tie vymeny oleja su fakt pri tychto diesloch asi najpodstatnejsie.
Viem ze je tam plno modifikacii oproti CUNA/CUPA a preto nema problem aj s tym vykonom.
Ale zaujimali ma najviac tie kruzky pretoze velmi vela CUPA motorov zerie olej a konstrukcne to je rovnake.