Stránka 1 z 1

Passat B8 110kw tdi Příliš častá regenerace DPF

Napsal: 26 zář 2023, 06:49
od msedlak
Chtěl jsem vložit téma, které možná trápí více lidí.
Mám najeto 220 tisíc, a regenerace je zhruba každých 150 km.
Jízda je vždy po stejných cestách a dráhách, nicméně ještě nedávno byla regenerace po stejných cestách 400km.
Zatím jsem nic neměnil, pouze diagnostikoval.
Zjistil jsem, že po dálnici zanášení přibývá málo, a to dost, třeba 700 km není problém najet, jakmile však sjedu z dálnice a pokračuji, zanáší se strašně rychle.
Po vypálení má dpf filtr diferenční tlak kolem 3hPa na volnoběh.
Je to dost divné chování, mám i nějaké logy třeba co se týče jízdy a vypalování.
Nesetkal se s tím někdo z Vás??

Re: Passat B8 110kw tdi Příliš častá regenerace DPF

Napsal: 26 zář 2023, 07:45
od šulda
Nové téma samozřejmě v pořádku.
msedlak píše: 26 zář 2023, 06:49 Chtěl jsem vložit téma, které možná trápí více lidí.
Sám v tom fakt nejsi. Proto mě tvůj výrok drobet pobavil. Namátkou:
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... f#p1270515
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... f#p1248961
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... f#p1245973
https://dieselpower.cz/forum/viewtopic. ... f#p1215520

Re: Passat B8 110kw tdi Příliš častá regenerace DPF

Napsal: 26 zář 2023, 12:21
od roman1648
Mám služebku OIII 1.6tdi 81kw,najeto 170tis., někdy to regeneruje 3x do týdne,někdy vůbec,nedaří se mi tak nějak vysledovat podle čeho,jezdím řekl bych pořád stejně a to ne zrovna že bych ji šetřil :roll: ,spotřeba dobrá,výfuk krásně čistý tak to neřeším..