Passat B8 110kw tdi Příliš častá regenerace DPF
Napsal: 26 zář 2023, 06:49
Chtěl jsem vložit téma, které možná trápí více lidí.
Mám najeto 220 tisíc, a regenerace je zhruba každých 150 km.
Jízda je vždy po stejných cestách a dráhách, nicméně ještě nedávno byla regenerace po stejných cestách 400km.
Zatím jsem nic neměnil, pouze diagnostikoval.
Zjistil jsem, že po dálnici zanášení přibývá málo, a to dost, třeba 700 km není problém najet, jakmile však sjedu z dálnice a pokračuji, zanáší se strašně rychle.
Po vypálení má dpf filtr diferenční tlak kolem 3hPa na volnoběh.
Je to dost divné chování, mám i nějaké logy třeba co se týče jízdy a vypalování.
Nesetkal se s tím někdo z Vás??
Mám najeto 220 tisíc, a regenerace je zhruba každých 150 km.
Jízda je vždy po stejných cestách a dráhách, nicméně ještě nedávno byla regenerace po stejných cestách 400km.
Zatím jsem nic neměnil, pouze diagnostikoval.
Zjistil jsem, že po dálnici zanášení přibývá málo, a to dost, třeba 700 km není problém najet, jakmile však sjedu z dálnice a pokračuji, zanáší se strašně rychle.
Po vypálení má dpf filtr diferenční tlak kolem 3hPa na volnoběh.
Je to dost divné chování, mám i nějaké logy třeba co se týče jízdy a vypalování.
Nesetkal se s tím někdo z Vás??