Stránka 1 z 1

Passat B8 CRLB 110kW bez Adblue - častá regenerácia DPF

Napsal: 18 zář 2024, 12:39
od passatb8sk
Ahojte, riešim časté regenerácie DPF na vozidle. Nájazd 240 000km a postupne sa mi začali prejavovať časté regenerácie DPF a teraz je to každých 20 km.
Cez appku na monitoring DPF som si všimol to, že mi veľmi rýchlo naskakuje hodnota "Odmeraná hmotnosť sadzí". Regenerácia sa spustí väčšinou okolo 20g tejto hodnoty čo je správne. Problém je v tom, že mám vypočítanú hodnotu sadzí nižšiu ako odmeranú. Napríklad vypočítana je 13g a odmeraná 18g. A keďže vypaľovanie DPF sa automaticky skončí pri vypočítanej hodnote 5g tak mi vlastne odmeraná hodnota nikdy nespadne na 0 ale ostane cca na 7g.

Ďalšia vec čo som si všimol, že mi strašne rýchlo pribúda hodnota Odmeraná hmotnosť sadzí. Prejdem 1km a a pribude asi 1 gram čo aj sedí tomu, že mi regeneruje cca každých 20km pretože pri 20g to zapína regeneráciu. Pri naštartovanom aute na neutrále hodnota vôbec nepribúda ani po desatinkách, no stačí že zaradím D a pohnem sa jemne na plyne dopredu a hneď skáče Odmeraná hmotnosť sadzi po desatinách. Stretol sa s tým už niekto ? Hodnota odmeraná hmotnosť sadzí mi stúpa aj vtedy ak idem dole kopcom bez plynu so zaradeným D stupňom. V neutrále nestúpa vôbec. Príde mi to čudne už len to, akokeby to bol skôr problém s niečím čo zaznamenáva kedy sa má spustiť regenerácia.Teploty pri regenerácii pri jazde na okrskách alebo dialnici sú okolo 550-620 stupňov, nižšie prikladám aj fotky z appky na DPF. Diferenčný tlak pri cca 2000 otáčkach pri regenerácii je okolo 150-200 hpa.

Aktuálne čakám na servis, no chcel som to prezistiť aj tu: nižšie posielam fotky počas regenerácie DPF.
Na prvej fotke je hore vypočítaná hodnota a nižšie je druhá foto s odmeranou hodnotou.. fotené v rovnakom čase

Vozidlo je: Passat B8 CRLB 110 kW 2015 bez adblue

Obrázek

Obrázek

Ďakujem

Re: Passat B8 CRLB 110kW bez Adblue - častá regenerácia DPF

Napsal: 20 zář 2024, 06:12
od slovacek.milos
zasrané čidlo diferenčního tlaku, bude to čím dál horší až v nouzáku

Re: Passat B8 CRLB 110kW bez Adblue - častá regenerácia DPF

Napsal: 22 zář 2024, 07:03
od geo
Jaká je hodnota dif tlaku se zapnutým klíčkem a na volnoběh po regeneraci.Jaké nejvyší teploty dosahuje při regeneraci nejlepší by bylo vidět celej průběh od nástupu teplot až po konec regenerace.Ale zřejmě bude zaplněný nespalitelným polílkem.

Re: Passat B8 CRLB 110kW bez Adblue - častá regenerácia DPF

Napsal: 23 zář 2024, 16:52
od passatb8sk
na voľnobeh to má tuším okolo 40-60 hPa no presne asi pozriem až po servise.. čaká má zajtra.

Re: Passat B8 CRLB 110kW bez Adblue - častá regenerácia DPF

Napsal: 28 říj 2024, 09:03
od stagro1
Ahoj, jak si dopadl v servise a co zistili?

Re: Passat B8 CRLB 110kW bez Adblue - častá regenerácia DPF

Napsal: 16 bře 2025, 22:17
od Sup007
Ahoj podarilo se vyresit mam stejny problem diky

Re: Passat B8 CRLB 110kW bez Adblue - častá regenerácia DPF

Napsal: 17 bře 2025, 09:13
od JHBullit
me zas zajima ta aplikace jestli je z android nebo ios a jestli je to cina radio nebo to jede pres original carplay

Re: Passat B8 CRLB 110kW bez Adblue - častá regenerácia DPF

Napsal: 09 lis 2025, 20:01
od JakubCZ
Podařilo se něco zjistit? Mám stejný problém a stále ho řeším :disgust:

Re: Passat B8 CRLB 110kW bez Adblue - častá regenerácia DPF

Napsal: 09 lis 2025, 21:57
od marfan
Ak máš diferenčný tlak viac ako 20hPa(mBar) po regenerácii tak máš zanesené DPFko.

Druhá vec, že CRLB má takú vlastnosť, že regenerujú keď v poriadku po 300km.