Stránka 1 z 1

AHF a ASV

Napsal: 11 lis 2007, 12:55
od Rudolf
Co všechno mají tyto motory rozdílné, kromě ŘJ ?

Napsal: 11 lis 2007, 15:51
od schonus
Tlaky na vstřicích...

Napsal: 11 lis 2007, 17:11
od Mára.
Turbo

Napsal: 11 lis 2007, 21:35
od Marek77
Vstřiky (jiný průměr otvorů a otvírací tlak), velikost turba a písty.

ASV je robustnější a tudíž lépe připravený na zvyšování výkonu.

Napsal: 11 lis 2007, 21:42
od Huml
ASV je robustnější
řekl bych, že základ motoru je naprosto shodnej, tzn., že na úpravy je jedno se kterým začneš

Napsal: 11 lis 2007, 21:44
od Marek77
Písty motoru ASV mají drážku pro chlazení olejem pod dnem pístu (podobně jako PD 130k), což AHF nemá. Dále větší turbo = vyšší schopnost snést vyšší plnicí tlak. Větší otvory v tryskách = schopnost dát více nafty ve stejném čase.

Neřekl bych, že tyto tři základní rozdíly jsou pro tuning motoru zanedbatelné................... Naopak si myslím, že jsou jednimi z nejdůležitějších.

Napsal: 11 lis 2007, 21:58
od Kornout
Marek77 píše:Písty motoru ASV mají drážku pro chlazení olejem pod dnem pístu (podobně jako PD 130k), což AHF nemá. Dále větší turbo = vyšší schopnost snést vyšší plnicí tlak. Větší otvory v tryskách = schopnost dát více nafty ve stejném čase.

Neřekl bych, že tyto tři základní rozdíly jsou pro tuning motoru zanedbatelné................... Naopak si myslím, že jsou jednimi z nejdůležitějších.
No ASV zrovna velký otvory ve vstřikách teda nemá, naposled co jsme to ladily u mě, tak už byla nafta skoro na konci a že by to hulilo se říct nedá.

Napsal: 11 lis 2007, 22:00
od Marek77
Kornout píše:ASV zrovna velký otvory ve vstřikách teda nemá, naposled co jsme to ladily u mě, tak už byla nafta skoro na konci a že by to hulilo se říct nedá.
Trysky motoru ASV jsou větší než u motoru AHF. O to jde a o nic jiného. Jak jsou velké mě moc nezajímá (mikrometrické otvory opravdu měřit neumím).

Napsal: 11 lis 2007, 22:13
od Huml
já myslím taky, že je to zanedbatelný, jelikož při řádným tuningu je třeba trysky a turbo vyměnit