Stránka 1 z 1
REGULACE POCATKU VSTRIKU - REGULACNA ODCHYLKA
Napsal: 08 pro 2007, 14:51
od modranka
Ahojte,,viem ze to je stale preberana tema,ale chcem sa poradit aj ked som o tom tu uz vela cital.Mam OCT1 1,9 TDI 66kw rv.2000 naj,180000km, pri jazde okolo 160km/h a pri otackach od 3100 do 3200 mi auto prstane tahat,po prekorceni tychto otacok mi to taha dalej.Je to vaha vzduch alebo nieco ine?
Viem ze to je tu rozpisane,tak sa nehnevajte a ak mozete poradte mi..DIK
Napsal: 08 pro 2007, 17:17
od cippis
VAG
Napsal: 08 pro 2007, 17:35
od kevino
cippis píše:VAG
presne tak
Napsal: 08 pro 2007, 21:35
od oktáf
osobně si myslim že to bude jinde, když je v tahu váha, tak s tim neuděláš přez 100km/h a je to lemra že bys vystoupil. Dej to na diagnostiku
ale že by 66KW přez 160km/h ještě nějak výrazně tahala?
Napsal: 08 pro 2007, 22:03
od Racer
Ono může to být více věcí . Každopádně nejlepší máš když zajedeš k někomu na vag a hned víš na čem jseš .
Zkus jen tak ze srandy odpojit konektor váhy a projed se jestli něco zaznamenáš.
A že 66 kw v sérii netahá nad 160 ? Ale tahá !

Napsal: 08 pro 2007, 22:14
od Slavkov
Také bych chtěl, aby mi těch 66kW TAHALO nad 160
... fyzika je neúprosná: Kinetická energie je rovna jedné polovině součinu hmotnosti a druhé mocniny rychlosti

Napsal: 09 pro 2007, 08:27
od rousini
Mě se váha na stejným autě projevovala naprosto stejně. Samozřejmě může se jednat i o jinou příčinu.
Pokud tohle začalo postupně, nenadále, tak že sis toho nevšíml ze dne na den, ale třeba jednou při předjíždění, tak by to měla být váha.
Napsal: 09 pro 2007, 09:43
od este
určo bych to vzal na vag
Napsal: 09 pro 2007, 18:25
od Anas
Co to je vaha vzduchu? hodne jsem ten nazv cetl na fora ale nemuzu to este pochopit .
Ja mam podny problem a mam auto v servisu, mam pry si vzit cerpadlo na Boch servis aby mi ji vicistily, VAG povida neco spatne cerpani nafty nebo tak niak.
Ten probem se mi stane ale po 130 Km/h ale kdis virazim na 0-100 na plny plyn tak to cukne u 100 Km/h
No nes jsem mnel ten problem tak tahlo kolem 170 Km/h a to me stalo 2 raday .
jesm zvedavy ja to dopadne.
Napsal: 09 pro 2007, 19:02
od as24
oktáf píše:osobně si myslim že to bude jinde, když je v tahu váha, tak s tim neuděláš přez 100km/h a je to lemra že bys vystoupil. Dej to na diagnostiku
ale že by 66KW přez 160km/h ještě nějak výrazně tahala?
Veru že ťahá.Mne to s pôvodnou váhou podľa GPS ťahalo do zhruba 175 km/h a veľmi dobre,dotiahol som to do 205 čo už išlo veľmi pomaly.Normálne som si myslel, že je to načipované ( bol to dovoz z Nemecka ) a tu zrazu zrejme som to nejako odpásol, lebo to bolo posledný krát čo ten motor ťahal ako besný a odvtedy mi to padalo pravidelne do núdzového režimu. V lete som kúpil váhu novú, ale už to neťahá ako to ťahalo a to som mal možnosť vyskúšať štyri kusy toho istého typu ( všetky uplne nové ).
Napsal: 09 pro 2007, 20:23
od modranka
Dakujem zatial vsetky za rady,,dam to na VAG a uvidim,,ale este sa chcem opytat ake cislo ma vaha na motor 1,9TDI 66KW rv 2000,motor AGR,,pasuje tam kazda??
Napsal: 09 pro 2007, 21:06
od modranka
Napsal: 15 pro 2007, 11:33
od modranka
Tak ze som to dal na VAG a napisalo mi chybu: REGULACE POCATKU VSTRIKU - REGULACNA ODCHYLKA
Ak by mi niekto vedel poradit co a ako tak dopredu dakujem..
Napsal: 15 pro 2007, 13:40
od Slavkov
Když to bylo na VAG-u, tak proč ne TDI-graf?... hned by se vědělo, co,kde a kam

Napsal: 15 pro 2007, 16:44
od go.vojta
zkus v akčních členech zkusit funkci taktovacího ventilu na předvstřik.. dole na čerpadle... a mrkni ve skutečných hodnotách jestli se ti mele předvstik když přidáváš.. a mrkni na základní předvstřik přes tdi graf..