Stránka 1 z 2
zabroušení hlavy
Napsal: 29 pro 2007, 17:58
od yirka
Chci se zeptat jestli si můžu nechat zabrousit hlavu válců na motoru AHF. V chytrý knížce píšou, že se to nesmí.
Napsal: 29 pro 2007, 18:14
od mvolesko
muzes ale musej se zapustit ventili
Napsal: 30 pro 2007, 09:43
od go.vojta
no záleží o kolik to zhodíš.. nemusíš vždy bezpodmínečně i zapustit ventily, ale pokud nevíš kdo to před tím dělal tak je lepší ty ventily zapustit.. a hlavně zapouštět frézou na sedlech a ne bruskou na ventilech. ventily jenom líznout..
Napsal: 06 led 2008, 21:54
od sup.black.cusket
Mám zkušenost se "sokolíkama" z Proboštova u Teplic. Jsou na to vybaveni a mají hlavně PRAXI (věk 55 - 65 let) OPRAVDU šikovní chlapi, Najdeš je vedle SOKOLOVNY, nebo v případě zájmu Ti pošlu SZ a zkontaktuji. Ceny jsou taky ¨slušné ...

Napsal: 06 led 2008, 22:09
od Huml
nedávno jsem to dělal, přesah ventilu by neměl být větší jak 0,7mm(myslím

), jinak zapustit
Napsal: 06 led 2008, 22:15
od patrik.kloucek
liznout ji trochu muzes a pak tam dej silnejsi tesneni...a nemusis nic zapoustet.pokud ji liznes vic tak zapustit

Napsal: 06 led 2008, 22:24
od Huml
silnějším těsněním si snížíš kompresi
Napsal: 06 led 2008, 22:33
od Racer
Těsnění dej stejné co tam máš . Jen pokud bys zabrušoval blok tak musíš dát jiné

Napsal: 06 led 2008, 22:37
od Huml
nebo kdyby měnil písty, tak dát dle přesahů
Napsal: 06 led 2008, 22:41
od Slavkov
Huml píše:silnějším těsněním si snížíš kompresi
Domnívám se, že pokud tím silnějším těsněním pouze vykompenzuje to líznutí, tak kompresi nezmění. Jinak by jí tím líznutím naopak mohl zvýšit. Nebo se mýlím?
Napsal: 06 led 2008, 22:48
od Huml
u TDI je hlava naprosto rovná, tzn. můžeš ji snížit třeba o 1mm(samo že to není možný, o tolik) a komprese se nezvedne(zvedala by se jedině o ty trčící ventily do spalováku), komresní prostor je dán dnem v pístu + mezera mezi pístem a hlavou co dělá těsnění
Napsal: 06 led 2008, 23:02
od Slavkov
Jsem opět o ždibec chytřejší. Díky.

Napsal: 07 led 2008, 07:24
od go.vojta
tak tak.. tlouštka těsnění se dává podle přesahu pístů a ne podle hlavy..
Napsal: 05 kvě 2008, 05:29
od liboro
Zdravím, pane domácí.
Jak je to s výměnou šroubů hlavy válců u TDi. 81kW ASV.
Je nutnost dávat pokaždé nové jak píše DP, nebo není potřeba?
Díky
Napsal: 05 kvě 2008, 10:15
od liboro
No tak, zasvědcení.
Poraďte.