Stránka 1 z 1

"sjíždějcí" rozvoďák

Napsal: 05 led 2008, 18:02
od váha
Dneska sem chtěl nastavit předvstřik na pašíkoj a rozvoďák se sjíždí ke straně směrem ven od motoru jako by se někde o něco brousil...setkali jste se stím někdo,případně něco co by to mohlo dělat?Už jsem domluvený s pafkou že to rozděláme,ale tak kdyby někoho něco napadlo ;)

Napsal: 05 led 2008, 18:17
od conti
Dělají to vyběhaný ložiska v čerpadle. Známka hodně najetých kilometrů.

Napsal: 05 led 2008, 18:25
od Huml
nebo ohlej držák, viděl jsem to, když tam nějakej dobrák nedal ten zadní šroub, dá se to eliminovat podložením čerpadla a tím ho vlastně vyosit

Napsal: 05 led 2008, 18:52
od Racer
Taky se mi rozvodák sjel a přerval se . Byl úplně vyhoblovanej . Názory padali taky na ohlej držák ale tak nejak se vyměnily všechny kladky a zatím to sleduju cca 8000 km a rozvodák ok z obou stran .

Podle mě něco určitě vyosené ;)

Napsal: 05 led 2008, 18:56
od slovacek.milos
nebo taky jednostrnně vytahaný, jednou jsem vyměnil jen řemen a už se to neopakovalo, to jsou děsné vychytávky miloš

Napsal: 05 led 2008, 19:06
od váha
tak že je něco vyosené je mi tak nějak jasné ;) zatim padá všechno co je v plánu zkontrolovat,sem se ptal jen jestl ise nsetkal někdo s něčím "exotickým" co tohle způsobovalo

Napsal: 05 led 2008, 22:17
od pitrsss
nazdar měl jsem ůplně ten samý problém po výměně rozvodů (kladka timken rěmen febi)mi začal docela fest sjíždět řemen ,sežralo mi to během 10000km tři řemeny zkoušeli jsme jestli neni ohlej šteft,vyměnit podložit čerpadlo a jiný ptákoviny nakonec mi holz vyměnil napínací kladku a bylo po problému ted jezdím skf+gates a je klid
http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.p ... highlight=

Napsal: 06 led 2008, 12:01
od conti
Ono taky záleží, jak je ten řemen našponovanej. Když tam bude někde vůle a moc ho utáhneš, hned se to projeví i když před tím moc sjíždět nemusel. Proto by to měl vždycky dělat člověk s praxí, kterej už v tom má grif.

Napsal: 06 led 2008, 12:39
od pitrsss
na tom napnutí nemáš co zkazit ta kladka se předpíná ryska na rysku

Napsal: 06 led 2008, 20:32
od conti
Všechny motory tuhle kladku taky nemají. Někde byla taky pevná.

Napsal: 06 led 2008, 20:35
od pafka
conti píše:Všechny motory tuhle kladku taky nemají. Někde byla taky pevná.
pevná byla tak na TD, ale ne TDI, možná jedny z prvních 1Z, ale to si nejsem jistý

Napsal: 06 led 2008, 20:45
od AUDI 80
já jí viděl na G3 1z

Napsal: 06 led 2008, 20:49
od pafka
tak jsem si to pamatoval správně :)

re

Napsal: 06 led 2008, 22:55
od Mira Urbanek
Ahoj měl jsem stejný problém u fabie sdi a byla vyosená vrchni kladka .To auto bylo bouraný a nikdo to nesrovnal a milej rozvodák sjel uplně.Dal jsem novou kladku a hlavně šroub,protože ten byl ohnutej.

Napsal: 07 led 2008, 11:35
od tomáš karbus
Nejčastěji to dělaj vyběhlá futra v čerpadle, pokud je ještě solidní gufero (neteče) a v čerpadle nic nechrastí (jsou tam určité vůle. proto to tolik nevadí), tak se dá skutečně to čerpadlo napodložkovat a třeba i do těch 100 000 km to ještě vydrží, ale vyměnit ta futra není nikterak složité, proto bych to asi udělal rovnou, též vím, že kvalita některých kladek není nikterak valná, ale pokud ti to běží těsně po okraji kola na čerpadle tak bych hledal problém tady