Stránka 1 z 1
Turbodiera
Napsal: 27 úno 2008, 07:50
od alfik
Cao,cao.Chcem sa opytat.Od stlacenia plneho plynu po nabehnutie turba mam asi 1.5-2 sekundovu turbodieru.Je to v pohode?Neda sa ten cas nejako skratit?Turbo mam nove.

Re: Turbodiera
Napsal: 27 úno 2008, 19:47
od BBarret
Myslím,že je to ok,něco ho musí víc roztočit a to něco jsou výfukové plyny a motoru to chvíli trvá,je to vpohodě.
Napsal: 27 úno 2008, 21:36
od TDI tech
Je to normalne. to nieje turbo benzin! Na diesela nesmies pridat plyn naraz, lebo ho iba zaleje s naftou. Jednym slovom tam da plno nafty, ale ma malo vzduchu lebo turbo este nevivyja dostatocny plniaci tlak. U diesela musis ist na plyn pomaly potroske a scitom, vtedy zacne tlacit do sedadla ako divi, lebo dava dostatocne mnozstvo nafty do dostatku vzduchu v spalovacej komore
Napsal: 28 úno 2008, 12:58
od alfik
jojo píše:Je to normalne. to nieje turbo benzin! Na diesela nesmies pridat plyn naraz, lebo ho iba zaleje s naftou. Jednym slovom tam da plno nafty, ale ma malo vzduchu lebo turbo este nevivyja dostatocny plniaci tlak. U diesela musis ist na plyn pomaly potroske a scitom, vtedy zacne tlacit do sedadla ako divi, lebo dava dostatocne mnozstvo nafty do dostatku vzduchu v spalovacej komore
Do prdele,nefungovali tak stare Skodovky.Ze kolko pridas plynu tolko si to vstrekne?A nic to nejde,len to stale vstrekuje?Ved nove auta uz riadi jednotka.Podla preteceneho vzduchu vstrekuje palivo,nie.Respektive,kolko stiha palit tolko ho tam dava???
Napsal: 28 úno 2008, 20:34
od radluk
Napsal: 29 úno 2008, 07:15
od alfik
Vcera som to skusal,tak to este trosku upresnim.Idem na 3-ke 2500ot. Postupne pridavam plyn,ale az ked pridem pedalom na podlahu,tak zacitim,ze turbo zacalo skvele tlakovat.Ak je to v pohode tak OK.
Napsal: 04 dub 2008, 14:39
od Mára.a4
ty máš variabilní turbo 1,5-2 s je moc ale takhle se to blbě odhaduje jinak co říká výše že se to nacpe naftou to je nesmysl to udělá tak starej komůrkáč ani řízená rotačka viz tdi to nedělá proto tam máš váhu vzduchu . zkus se mrknout jestli nemáš zatuhlí lopatky na turbu nebo ti už nejde do kelu váha obě častý věci. jinak já měl 1,9 85kw a každej diesel má díru ale co říkáš mi přijde dost
Napsal: 04 dub 2008, 19:44
od alfik
Mára.a4 píše:ty máš variabilní turbo 1,5-2 s je moc ale takhle se to blbě odhaduje jinak co říká výše že se to nacpe naftou to je nesmysl to udělá tak starej komůrkáč ani řízená rotačka viz tdi to nedělá proto tam máš váhu vzduchu . zkus se mrknout jestli nemáš zatuhlí lopatky na turbu nebo ti už nejde do kelu váha obě častý věci. jinak já měl 1,9 85kw a každej diesel má díru ale co říkáš mi přijde dost
Turbo je nove.Ale este som nebol dat skontrolovat plniaci tlak.Akosi nemam cas.Mam podozrenie na tu vahu,ked ju odpojim,tak bez rozdielu...

Napsal: 06 dub 2008, 18:22
od Mára.a4
jedině na tu diagnostiku a porovnat tlaky zatím nic neměn
Napsal: 20 kvě 2008, 21:25
od gsmboss
Zmerat vahu vzduchu....
Napsal: 21 kvě 2008, 19:20
od alfik
Ahoj.Tak,vaha je nova a o dost sa to zlepsilo.Este idem zaslepit EGR....Neviem ako to presne je.Tou hadickou,(ktora ide z toho elektroventilu),ho zatvara pri zvysenych otackach?A na volnobeh ma byt otvoreny?Inak piestik na EGR beha v pohode....
Napsal: 02 črc 2008, 01:13
od SPARTAKTT
Problém bude na 99 % v EGR ventile. Treba ho vymeniť alebo zaslepiť. Mal som tiež taký problém.
Napsal: 06 črc 2008, 17:30
od alfik
Tak chlapi.Auto je nachipovane,ERG zaslepeny, katik vymlateny a je to uplne guuuuut.
